Loop je bij een diëtiste?quote:Op donderdag 2 november 2017 22:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb echt een heel slecht eetschema
Mentale zooi.
Eet wel weel van die bijvoeding
Dank je,Parijs was gezellig(was een bezoek aan mijn tante en haar gezin,dus geen romantische gedoe)!!quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi! Daar ben je weer. Welkom terug
Ja, rustige tijden hier op de SC BPN.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is hier aardig stil.
[..]
Dank je,Parijs was gezellig(was een bezoek aan mijn tante en haar gezin,dus geen romantische gedoe)!!![]()
En dan kwam-ie een meid tegen, maar ja...quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, rustige tijden hier op de SC BPN.
Fijn dat je bezoek leuk was. Wel jammer dat je geen leuke franse meid ontmoet hebt.
Jij hier weer eens! Wat leuk!quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dan kwam-ie een meid tegen, maar ja...
Je suis néerlandaise, ohoho...je parle un petit peu français...
Maak me gek!quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hier weer eens! Wat leuk!![]()
Zal ik een leuk muziekje voor je opzoeken? Iets waar je helemaal van opfleurt?
Ja! Gezellig he?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Reunie van oude zielen vandaag?
Jou kan ik wel om een boodschap sturen.quote:
Prachtig he, dat paarsquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jou kan ik wel om een boodschap sturen.
Wat voor jou, zo'n pakje?quote:
Lavendelkleurig dan?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is niet echt mijn kleur FerdoJij dan?
Dat past wel bij me alleen zou ik een ander model broek nemenquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lavendelkleurig dan?
Mij staat het niet.
Lekker oldskool toch?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat past wel bij me alleen zou ik een ander model broek nemen
Hahahaquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lekker oldskool toch?
En jou staat alles wel.
Nou ja, behalve die kledingstukken die je zelf nooit zou aantrekken dan.
Jomanda, praktiseert die nog?quote:Op zaterdag 4 november 2017 09:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een Jomandaoutfit voor Lav... das toch wel leuk?
Die zit al jaren in Canada. Geen idee of ze daar nog (ik doe alsof ik)healings doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |