Wel druk jaquote:Op donderdag 2 november 2017 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gaat beter!
Met jou dan? Druk?
Geniet er van, want dit soort avonden zullen waarschijnlijk nog niet vaak voorkomen.quote:Op donderdag 2 november 2017 20:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ben deze avond alleen met de kleine
en ze is zeldzaam veel aan het slapen
heerlijk.
De laatste tijd gaat het echt heel goed.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geniet er van, want dit soort avonden zullen waarschijnlijk nog niet vaak voorkomen.
heel goed om te horen lavquote:Op donderdag 2 november 2017 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat wat beter met de gezondheid
Mooi lieverdquote:Op donderdag 2 november 2017 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat wat beter met de gezondheid
Wat heerlijk. Was ook hard nodig he, na die eerste slopende weken.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het echt heel goed.
Vaak gaat ze tussen 0:00-2:00 een keer huilen voor een voeding.
Daar blijf ik voor wakker om afgekold flesje voor te geven, en dan slaap ik best een uur of 5 achter elkaar.
Goed he
Ik met ook nog bijna 15kg.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben zo blij. Eindelijk. Nu nog proberen wat aan te komen.
soms duurt even in onze optiek, maar uiteindelijk weet god het bestequote:Op donderdag 2 november 2017 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heerlijk. Was ook hard nodig he, na die eerste slopende weken.
En ja, Maria is goed voor me.
Dat is best veel.quote:
Wie deed dat voorheen dan?quote:Op donderdag 2 november 2017 22:00 schreef Tjacka het volgende:
Net voor het eerst in mijn leven nagels geknipt
ben je extremistquote:Op donderdag 2 november 2017 22:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
soms duurt even in onze optiek, maar uiteindelijk weet god het beste
Ik heb echt een heel slecht eetschemaquote:Op donderdag 2 november 2017 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is best veel.
Ik nog 11kg. Het gekke is dat ik alles eet waar anderen dik van worden. Slagroom, ijs, chocolade, gebak en dan ook nog gewoon eten. Maar moet eerlijk zeggen dat ik moeite heb met warm eten. Ik doe het wel, maar het smaakt me niet. Het toetje dan weer wel.
Wat eet jij graag en krijg je makkelijk naar binnen?
En gebruik je je bijvoeding nog? Smerig is het he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |