abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174711462
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:12 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Want dat zei ik letterlijk.
Oké.
pi_174852121
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 01:31 schreef Hathor het volgende:
Volgens mij slapen en eten ze meer dan gemiddeld. Maar goed, lekker nutteloos onderzoek weer.
Volgens mij hebben mensen die dagelijks blowen ook minder vaak een baan, waardoor ze minder moe zijn en meer tijd voor seks hebben.
pi_174852168
Onzin.
  vrijdag 3 november 2017 @ 20:58:18 #29
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  roze vrijdag 3 november 2017 @ 21:00:24 #30
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174852217
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:58 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je bent niet de eerste :T Maar gaat niet voor mij op hehe.
Your beauty never ever scared me.
pi_174852878
Seks na een jointje is best wel lekker trouwens.

Maar mensen die dagelijks blowen functioneren niet. Ik ken iemand die op het Gymnasium zat toen hij begon met blowen op dagelijkse basis. Hij bleef zitten. Ging naar het Atheneum. Bleef daar ook zitten. Vervolgens ging hij naar de HAVO. Bleef daar ook zitten. Uiteindelijk is hij gestopt met school. Ik ken meer blowers die echt helemaal niks gepresteerd hebben.
pi_174852914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:28 schreef polderturk het volgende:
Seks na een jointje is best wel lekker trouwens.

Haha! Ligt er maar net aan wie je naast op je hebt liggen. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2017 21:31:47 ]
pi_174853014
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:30 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Haha! Ligt er maar net aan wie je naast op je hebt liggen. _O-
Normaal gesproken hebben mensen seks met mensen die ze aantrekkelijk vinden.
pi_174853118
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:33 schreef polderturk het volgende:

[..]

Normaal gesproken hebben mensen seks met mensen die ze aantrekkelijk vinden.
Die aantrekkelijkheid kan snel weg zijn icm een joint. :') Itt alcohol.. :X

In het geval van echte liefde is dat weer een ander verhaal.
pi_174853427
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:37 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Die aantrekkelijkheid kan snel weg zijn icm een joint. :') Itt alcohol.. :X

In het geval van echte liefde is dat weer een ander verhaal.
Seks met alcohol vind ik maar niks.
pi_174853662
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:47 schreef polderturk het volgende:

[..]

Seks met alcohol vind ik maar niks.
Niet met een vaste relatie, uiteindelijk. :N

Toch, seks met alcohol is een stuk relaxter om je nergens voor te schamen en hem/haar de bek vol te schijten van katoen te geven...voor die ene keer, of 2. .

Nuchter is ook leuk hoor..maar dan met vaste relatie. ;)

Meer wiet, meer seks, dat klopt niet, maar iedereen doet stoer. :')

Enfin; alles heeft z'n voor en nadelen. :9
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:58:45 #37
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_174853750
Meth werkt beter. Wel pijnlijk soms, als je 10-15 uur bezig bent...
are we infinite or am I alone
pi_174853840
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:58 schreef crystal_meth het volgende:
Meth werkt beter. Wel pijnlijk soms, als je 10-15 uur bezig bent...
De verrotte bek die iemand daarvan krijgt lijkt me pijnlijker. Vooral op langere termijn :Y)
  vrijdag 3 november 2017 @ 23:06:01 #39
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_174855305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

De verrotte bek die iemand daarvan krijgt lijkt me pijnlijker. Vooral op langere termijn :Y)
Die foto's van "meth mouth" zijn wel de meest extreme gevallen. Heb ik na 20 jaar nog geen last van. Vroeger werd beweerd dat de drug zelf de schade veroorzaakte, nu denkt men eerder dat het veroorzaakt wordt door slechte mondhygiëne, voortdurende suikerinname, en droge mond door de hoge doses.
Blootstelling aan zoutzuur zou in sommige gevallen een rol kunnen spelen, je ziet meer tanderosie bij arbeiders die met zuren werken (galvaniseren, metaalwinning) en bij mensen die vaak kotsen (bevat ook zoutzuur).
De meesten die hun produkt zelf maken "gassen" de freebase, met bvb een colafles waarin ze zwavelzuur met zout laten reageren, en het gevormde zoutzuur gas met een darmpje door de freebase oplossing laten bubbelen. Krijg je allicht een deel van de damp binnen. Als je ipv gas een zoutzuur oplossing (bvb 30%) gebruikt moet je daarna het water verdampen, meestal heb je teveel gebruikt dus komen er ook zoutzuur dampen vrij, en zullen de kristallen zoutzuur occlusies bevatten. Als je die niet zuivert (aceton wash en herkristallisatie) krijg je ook zoutzuurdampen wanneer je het rookt.
are we infinite or am I alone
pi_174855511
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Die foto's van "meth mouth" zijn wel de meest extreme gevallen. Heb ik na 20 jaar nog geen last van. Vroeger werd beweerd dat de drug zelf de schade veroorzaakte, nu denkt men eerder dat het veroorzaakt wordt door slechte mondhygiëne, voortdurende suikerinname, en droge mond door de hoge doses.
Blootstelling aan zoutzuur zou in sommige gevallen een rol kunnen spelen, je ziet meer tanderosie bij arbeiders die met zuren werken (galvaniseren, metaalwinning) en bij mensen die vaak kotsen (bevat ook zoutzuur).
De meesten die hun produkt zelf maken "gassen" de freebase, met bvb een colafles waarin ze zwavelzuur met zout laten reageren, en het gevormde zoutzuur gas met een darmpje door de freebase oplossing laten bubbelen. Krijg je allicht een deel van de damp binnen. Als je ipv gas een zoutzuur oplossing (bvb 30%) gebruikt moet je daarna het water verdampen, meestal heb je teveel gebruikt dus komen er ook zoutzuur dampen vrij, en zullen de kristallen zoutzuur occlusies bevatten. Als je die niet zuivert (aceton wash en herkristallisatie) krijg je ook zoutzuurdampen wanneer je het rookt.
Jezus.. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')