'Ladadi Ladida.'quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 02:04 schreef LelijKnap het volgende:
Wietseks is lekkere seks. Een hogere vorm van geilheid.
Als ie de vreetkicks onder controle houdt, slankt ie er wel vanaf ivm alcoholquote:
Je hoeft het natuurlijk niet per se te roken... Dit is ook de reden dat ik voor een cake ga als ik iets ga doen met iemand die zelf niet rookt. Als je beide rookt is het geen probleem, dan ruik je het niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:42 schreef Steef121 het volgende:
Ja hoor, die mensen waren gewoon knetterstoned tijdens het beantwoorden van die vragen. Geloof er niks van. Zon stinksmoel
^quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 02:04 schreef LelijKnap het volgende:
Wietseks is lekkere seks. Een hogere vorm van geilheid.
Klopt. Iedereen die blowt is een anarchistische non-conformist die strijd tegen de sociaal-maatschappelijke norm.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:46 schreef Jopie78 het volgende:
Of mensen die blowen zijn minder bezig met conformeren aan de maatschappij en leven dus met een losser moraal.
Of andersom natuurlijk.
Want dat zei ik letterlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Klopt. Iedereen die blowt is een anarchistische non-conformist die strijd tegen de sociaal-maatschappelijke norm.
Volgens mij hebben mensen die dagelijks blowen ook minder vaak een baan, waardoor ze minder moe zijn en meer tijd voor seks hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:31 schreef Hathor het volgende:
Volgens mij slapen en eten ze meer dan gemiddeld. Maar goed, lekker nutteloos onderzoek weer.
Haha! Ligt er maar net aan wie je naast op je hebt liggen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:28 schreef polderturk het volgende:
Seks na een jointje is best wel lekker trouwens.
Normaal gesproken hebben mensen seks met mensen die ze aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:30 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Haha! Ligt er maar net aan wie je naast op je hebt liggen.
Die aantrekkelijkheid kan snel weg zijn icm een joint.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:33 schreef polderturk het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben mensen seks met mensen die ze aantrekkelijk vinden.
Seks met alcohol vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die aantrekkelijkheid kan snel weg zijn icm een joint.Itt alcohol..
![]()
In het geval van echte liefde is dat weer een ander verhaal.
Niet met een vaste relatie, uiteindelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Seks met alcohol vind ik maar niks.
De verrotte bek die iemand daarvan krijgt lijkt me pijnlijker. Vooral op langere termijnquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:58 schreef crystal_meth het volgende:
Meth werkt beter. Wel pijnlijk soms, als je 10-15 uur bezig bent...
Die foto's van "meth mouth" zijn wel de meest extreme gevallen. Heb ik na 20 jaar nog geen last van. Vroeger werd beweerd dat de drug zelf de schade veroorzaakte, nu denkt men eerder dat het veroorzaakt wordt door slechte mondhygiëne, voortdurende suikerinname, en droge mond door de hoge doses.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De verrotte bek die iemand daarvan krijgt lijkt me pijnlijker. Vooral op langere termijn
Jezus..quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:06 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die foto's van "meth mouth" zijn wel de meest extreme gevallen. Heb ik na 20 jaar nog geen last van. Vroeger werd beweerd dat de drug zelf de schade veroorzaakte, nu denkt men eerder dat het veroorzaakt wordt door slechte mondhygiëne, voortdurende suikerinname, en droge mond door de hoge doses.
Blootstelling aan zoutzuur zou in sommige gevallen een rol kunnen spelen, je ziet meer tanderosie bij arbeiders die met zuren werken (galvaniseren, metaalwinning) en bij mensen die vaak kotsen (bevat ook zoutzuur).
De meesten die hun produkt zelf maken "gassen" de freebase, met bvb een colafles waarin ze zwavelzuur met zout laten reageren, en het gevormde zoutzuur gas met een darmpje door de freebase oplossing laten bubbelen. Krijg je allicht een deel van de damp binnen. Als je ipv gas een zoutzuur oplossing (bvb 30%) gebruikt moet je daarna het water verdampen, meestal heb je teveel gebruikt dus komen er ook zoutzuur dampen vrij, en zullen de kristallen zoutzuur occlusies bevatten. Als je die niet zuivert (aceton wash en herkristallisatie) krijg je ook zoutzuurdampen wanneer je het rookt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |