Mooie bak, feliquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:55 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
zilvergrijze Astra H OPC: https://i.imgur.com/FVj5QMn.jpg
Die giftwitter:redbullracing twitterde op vrijdag 27-10-2017 om 20:47:19Group hug! 😆 It's nearly #FP2 time! 🇲🇽 #MexicoGP https://t.co/hraMpOuANk reageer retweet
Dankjequote:
Ieder z'n auto merk hequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh![]()
Ik heb een hekel aan Opel
Hij heeft nog geen tijd gezet vandaag....quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:03 schreef StephanL het volgende:
Vandoorne meteen weer naar binnenSchiet op zo
Gifjequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Flinke glijer van GRO. Flat spots en puncture
Zie die banden![]()
Installatie ronde is meestal niet zo heel spannend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:03 schreef StephanL het volgende:
Vandoorne meteen weer naar binnenSchiet op zo
I agree, knappe bak hoor SnowOokami.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn genoeg herhalingen van geweestquote:
Tis wel nodig hoor, hele baan ligt onder. En je wil echt niet dat iemand anders zijn banden eraan gaan op top speed door een carbon scherfje. Levensgevaarlijk...quote:
Ik heb net getraind en zit nog in de autoquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn genoeg herhalingen van geweest![]()
Maar waar is CrashO? FP1 ook maar heel even gezien. Of iemand anders postte een gifje, kan ook nog.
Ik hoop dat je niet de chauffeur bentquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net getraind en zit nog in de auto
Mag dat niet dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet de chauffeur bent![]()
Maar ik kan geen gifjes maken, sorry.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:06 schreef JayHovah het volgende:
[..]
I agree, knappe bak hoor SnowOokami.Dankje! Heb lang gezocht naar een OPC die niet rookte tijdens een proefrit en die volledig dealer onderhouden is (en versnellingsbak is ook goed toevallig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wilde het net posten jaquote:
Zijn genoeg streams van te vinden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
Kan helaas de Training niet zien (Geen ziggo sport), ik wil dus eigenlijk wel gifjes. Waar is CrashO als je hem nodig hebt
Vol leder? Nav? AFL?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dankje! Heb lang gezocht naar een OPC die niet rookte tijdens een proefrit en die volledig dealer onderhouden is (en versnellingsbak is ook goed toevallig)
Nee, dat verwachten ze niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Sky verwacht ook dat Max deze wint
en ze zijn nu alle scenario's aan het proberen wat betreft VET en HAM
DMquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:23 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Vol leder? Nav? AFL?
Sportonderstel is een zegen trouwens....alleen niet op een klinkerweg
Is verplicht. Je mag niet rijden zonder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:26 schreef StephanL het volgende:
Wist niet eens dat er een brandblusser in zat
Ok, gaat dat ding dan automatisch af, hoe is het een klein hand bedienings blusser?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is verplicht. Je mag niet rijden zonder.
Waarschijnlijk "gewoon" kapotgegaan, niet afgegaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok, gaat dat ding dan automatisch af, hoe is het een klein hand bedienings blusser?
einde van het tijdperk van Verstappenquote:
Drukquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar waar is CrashO? FP1 ook maar heel even gezien. Of iemand anders postte een gifje, kan ook nog.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
einde van het tijdperk van Verstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |