SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldig! laatste nummerquote:
Dat zou ik ook zo graag willen "kunnen", maar helaas heb ik niet de aanleg en het geduld om mezelf die vaardigheden aan te lerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geweldig! laatste nummer
En alle vier alsof het niks is![]()
*Zucht*
Maar dat is toch ook juist leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zo graag willen "kunnen", maar helaas heb ik niet de aanleg en het geduld om mezelf die vaardigheden aan te leren![]()
Heerlijk gitaar "plukken" en zo mijn enorm overtollige energie kwijt kunnen.
Gewoon elektrische gitaar spelen, en dan met een vette distortion aan de gang gang lijk mij heerlijk. Alleen mijn geduld.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook juist leukJe speelt (plukt) gitaar dus
![]()
Tof!! Met muziek bezig zijn is sowieso heel erg tof , alleen doe ik het niet
Heb ik ook nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon elektrische gitaar spelen, en dan met een vette distortion aan de gang gang lijk mij heerlijk. Alleen mijn geduld.....
Zo lekker !!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:10 schreef Juup© het volgende:
In hetzelfde genre dan:
Nog steeds R.I.P. Jeff
[ afbeelding ]
Ik heb em net maar ff iets zachter gezetquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jammer dat de muziek nu niet hard kan, morgen kan dat weer wel en zal ik het ook doen
Fijne avondquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:19 schreef Juup© het volgende:
Laatste nummer voor mij vandaag, en dit is een nummer met een reden. Fijne avond allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |