abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:06:33 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_174693370
Uitgerekende data:

2017

24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N.(jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella***
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer
8 juni: Aure
19 juni: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 29-10-2017 12:56:39 ]
disclaimer
pi_174693537
Mooie foto's JM

Ik lees ook weleens op een blog waar jij ook de foto's voor maakt en ik vond die foto's toen ook al zo mooi O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174693606
Wauw mooie foto's!
pi_174693861
Dankjulliewel allemaal! Het is geweldig om te mogen doen, om zoveel vertrouwen te krijgen om op dat moment aanwezig te mogen zijn <3
En Thinkk, volgens mij ben je niet de enige hier die De Blog leest :) Ik krijg heel vaak te horen dat mensen me ook daar van kennen. En voor ik met de dames ging samenwerken kende ik de hele blog niet :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_174693962
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 16:37 schreef JufMariska het volgende:
Dankjulliewel allemaal! Het is geweldig om te mogen doen, om zoveel vertrouwen te krijgen om op dat moment aanwezig te mogen zijn <3
En Thinkk, volgens mij ben je niet de enige hier die De Blog leest :) Ik krijg heel vaak te horen dat mensen me ook daar van kennen. En voor ik met de dames ging samenwerken kende ik de hele blog niet :')
Haha wat grappig. Ik "ken" ze vanuit hun vorige blog. En toen ze deze zijn begonnen mee overgegaan. Wat wel leuk is want sluit wat meer bij mijn leeftijd aan haha. Wel leuk dat je hier daar ook van herkent wordt. Zijn altijd mooie heldere foto's :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174694005
Gefeliciteerd DaD, prachtige namen ook!
Kwak
pi_174694122
Mag ik in de op ?
29 april :)
pi_174694203
Lieve dad, gefeliciteerd! En wat een mooie foto's. Mien ietwat labiele ik moest ervan huilen...
pi_174694313
Wauw, die foto's! O+ O+ O+
pi_174694356
Ik. Heb. Gewoon. VERLOF! :o *G*
Minimaal 19 weken geen irritante wekker, geen treinreizen-in-de-spits en gewoon geen werk! :7

Kris, verlof-boks? *)
pi_174694425
Oooh heerlijk Twist, geniet ervan!

Wauw JM en DaD, prachtige foto's O+
pi_174694671
Ik weet dat er nog iemand voor me is, miss congeniality toch? Maar toch raar om bovenaan te staan :')

Heb vandaag het wiegje klaargemaakt, kijk eens hoe lief O+ Familiewieg van mijn man, hij heeft er zelf ook nog in gelegen :) Even hoofd draaien want hij is scheef geüpload }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twist *O* Verlof! Heerlijk he? :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174694847
DaD, nog Gefelicteerd met jullie dochter en zusje. ;)
Wat kijkt je zoontje trots! Om te smelten. O+
Heel veel geluk samen.
pi_174694904
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 17:21 schreef rena het volgende:
Ik weet dat er nog iemand voor me is, miss congeniality toch? Maar toch raar om bovenaan te staan :')

Heb vandaag het wiegje klaargemaakt, kijk eens hoe lief O+ Familiewieg van mijn man, hij heeft er zelf ook nog in gelegen :) Even hoofd draaien want hij is scheef geüpload }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh men, ik had nog niet eens naar de OP gekeken! :o Het is nog niet eens november en nu al zo ver bovenaan!
En dan ga ik er ook nog eens vanuit dat ik niet voor december beval :+

Wat ziet dat wiegje er schattig uit! O+
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:55:07 #15
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174695261
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 17:21 schreef rena het volgende:

SPOILER
Ja, morgen is mijn UD :D

Wat een super schattige wieg!!
pi_174695470
Gefeliciteerd DaD! En wat een prachtige foto's!

Welkom Annegirly :)

Fijn twist!! Heerlijk O+

Ik heb het vandaag op mijn werk aan mijn manager verteld en die reageerde zo onwijs goed. Hij had het al twee weken door :') en had ook een vermoeden dat ik het vandaag zou gaan vertellen aan m.

Wel heel fijn want was een beetje zenuwachtig om het op werk te gaan vertellen door een paar carričre gerichte oud-managers maar hij zei uit zichzelf, zonder dat ik over minder werken begon: ik heb je liever 3 dagen dan helemaal niet :)
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:11:22 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174695599
Wat fijn Vitabella!

Twist, wat heerlijk, verlof. Mijn manager vroeg laatst wanneer ik dacht te willen stoppen. Dat vond ik toen een absurd vroege vraag maar stiekem ben ik al zo goed als op de helft! En toen ging ik tellen en ik moet gewoon nog maar twaalf weken werken. Gaat toch wel snel dan.

Rena, mooie wieg! Wij doen dit keer ook een wieg. Bij de eerste nooit gebruikt, die ging meteen in een 'matrozenbed'. Maar nu kunnen we een mozeswieg lenen. Lijkt me handig met hengsels! Er zit ook een standaard bij dus hij kan zo naast ons bed.
pi_174695643
Verlof-boks Twist *O* *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174696324
Verlof voor Twist. *O* Geniet ervan
pi_174696507
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 18:14 schreef Krisvc het volgende:
Verlof-boks Twist *O* *O* *O*
*O* *O* *O*
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:00:08 #21
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174696554
ja hoi! :@

ik geloof dat ik hier nu ook wil en mag posten :o
Ook al is het nog erg vers en heb ik iedere dag last van kleine bloedinkjes..

Maar mn hoofd maakt overuren en wil alles weten en heeft 1000 onzekerheden dus.. ik hoop dat ik die hier nu kwijt kan/mag..

dus. :D *)
10 November eerste echo.. over 2 weken dus alles is nog enorm spannend :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174696870
Yes, Barrel, welkom. *O* Wat een spannende tijd. :D
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174697198
Hee Barreltje O+ Kom gerust meepraten en delen hoor :* Je bent ontzettend welkom!

Verlof voor Kris en Twist *O*

Ik moet eigenlijk echt nog duizend dingen doen, maar toen ik net vanuit het niets ineens heel hard moest huilen dacht ik ho, even de rem erop. Man net thuis, die legt mini nu op bed en ik lig onder een dekentje op de bank zachtjes te sniffen. Wie vond het ook alweer een goed idee om nog even een winkel te openen zo halverwege haar zwangerschap? 8)7 ;)
Make your own kind of music.
pi_174697206
Rena wat een mooie wieg, nog even en dan ligt jullie eigen dochter erin!

Twist en KrisvC heerlijk genieten van het verlof!

Barreltje gefeliciteerd en welkom, wat fijn dat je hier eindelijk kan posten. Wel zenuwslopend met die kleine bloedinkjes.

Vitabella wat een fijne reactie.
pi_174697482
Hallo Barrel, kom er gezellig bij je bent zo welkom! :*

Oei CE goed dat je 'gelijk' op de rem bent gegaan. Het is ook wat allemaal. Goed naar je lichaam blijven luisteren. Moet er nog veel gebeuren qua verhuizing?

Wat een lief wiegje, Rena.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')