Het is inderdaad een favoriete kleur van hem...quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hij houdt heel erg van die goud/oranje/geel-tint.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is inderdaad een favoriete kleur van hem...
[ afbeelding ]
Barron gaat keihard ontsporen.quote:
Dan wel zich enorm schamen. Zou ik wel doen als een mannetje van een jaar of 11 was met een vader van 71(!).quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:18 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Barron gaat keihard ontsporen.
Ja dat. En moeder die liever terug naar Slovenië wil, en eigen verdieping in een Trump tower, en iedereen kent je.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan wel zich enorm schamen. Zou ik wel doen als een mannetje van een jaar of 11 was met een vader van 71(!).
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is inderdaad een favoriete kleur van hem...
[ afbeelding ]
Bovendien heeft de hele wereld de plastic tieten van je moeder gezien en daar smakelijk om gelachen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja dat. En moeder die liever terug naar Slovenië wil, en eigen verdieping in een Trump tower, en iedereen kent je.
Goede smaak kun je dan ook niet kopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
Op zich is het wel een prestatie dat ondanks dat je kapitalen aan inrichting uitgeeft, het er nog steeds goedkoop en smakeloos uitziet.
Arme knul eigenlijk die Barron.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bovendien heeft de hele wereld de plastic tieten van je moeder gezien en daar smakelijk om gelachen.
Ik zou niet graag in zijn schoenen staan nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:27 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Arme knul eigenlijk die Barron.
Al die miljarden die hij erft, echt een straf iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in zijn schoenen staan nee.
Welke miljarden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die miljarden die hij erft, echt een straf idd
Jij werkt duidelijk niet in de financiële sector zie ik al.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
Perrin zou zijn liefhebbende ouders graag inruilen voor Trump&Melania, want miljarden.
Zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
Perrin zou zijn liefhebbende ouders graag inruilen voor Trump&Melania, want miljarden.
Of Brussel.quote:
En de pislucht die continu om Trump hangt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |