quote:
Die ligt nog op zolderquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:47 schreef Samzz het volgende:
Ik kan mobiel niet reeksen, dus als een andere mod dat even wil doen.
Is toch ook primaquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:09 schreef Monopoly het volgende:
Mijn doel is om er dit jaar niets aan uit te geven maar zo her en der wat op te halen in de buurt. Kijken hoe ver ik komZat mensen die spullen hebben waar ze niets mee doen, en als ze dit initiatief horen willen ze allemaal wel wat kwijt. Zo fiets ik de stad een beetje door
Tof idee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:09 schreef Monopoly het volgende:
Mijn doel is om er dit jaar niets aan uit te geven maar zo her en der wat op te halen in de buurt. Kijken hoe ver ik komZat mensen die spullen hebben waar ze niets mee doen, en als ze dit initiatief horen willen ze allemaal wel wat kwijt. Zo fiets ik de stad een beetje door
Jamaar, jamaar, jamaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:51 schreef Samzz het volgende:
Er staan nog aardig wat pakketten op beschikbaar.
hoe is de verhouding gever ontvanger nu?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar.
Die heb ik vanmiddag toegevoegd.
Owquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar.
Die heb ik vanmiddag toegevoegd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:27 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste pakjes. Inpakpapier van de hofleverancier uiteraard
.
We komen nu, als niemand zich verder aanmeldt als ontvangen, 1 pakketje tekortquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 18:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hoe is de verhouding gever ontvanger nu?
Aaah wat zondequote:Op zondag 29 oktober 2017 16:15 schreef Anne het volgende:
[..]
We komen nu, als niemand zich verder aanmeldt als ontvangen, 1 pakketje tekort.
Meestal komt het wel goedquote:
Oh dat is tof!quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Meestal komt het wel goed.
Ik heb ook nog wat lieve users achter de hand die ik nog een berichtje mag sturen.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Meestal komt het wel goed.
Ik heb ook nog wat lieve users achter de hand die ik nog een berichtje mag sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop