SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ga vooral door met waar jij zin in hebt.....quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand nog verzoekjes?
Zit nu echt maar wat te doen.
Ik ben echt in heel korte tijd een fan van de 20'er jaren jazz geworden door Raf.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is wel prettig zo. Van klassiek tot oud nummer en dan ineens weer een oude hit. Lekkere variatie, Raf.
Tof! Ik kreeg weer interesse in muziek door Radio 49.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt in heel korte tijd een fan van de 20'er jaren jazz geworden door Raf.
Was het even helemaal weg?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof! Ik kreeg weer interesse in muziek door Radio 49.
Niet twijfelen! Gewoon doen. En als je dan toch een verzoekje wilt: Waz met Building a bridge to your heart wil ik wel weer eens horen. Moest ik ineens aan denken.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
je wil niet weten hoeveel mapjes ik nu al geopend en gesloten heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |