Beter dan BvS?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:11 schreef Breuls het volgende:
Phew, gelukkig is de Snyder Cut écht beter dan de Whedon Cut.
Een lange zit, maar je verveelt je geen seconde.
Is deze al uit?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:11 schreef Breuls het volgende:
HOLY DE FUCKING FUCK. Met name die laatste 5 seconden.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dit is wat ik in november 2017 verwachtte. O mijn god en dan is dit maar een teaser...
Al haal ik uit de eerdere post hier op Fok! dat de Nederlandsche aanbieder nog onduidelijk is? Of dat 't pas 8 April weer zo ver.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:36 schreef Breuls het volgende:
Donderdag.Zie mijn post van gisterochtend voor de precieze details.
Je snapt hopelijk wel dat als een eerdere post onduidelijkheid beschrijft en een latere post dit wegneemt je de eerdere post kunt vergeten? Ik heb maandagochtend gepost waar je overmorgen precies de film kunt vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Al haal ik uit de eerdere post hier op Fok! dat de Nederlandsche aanbieder nog onduidelijk is? Of dat 't pas 8 April weer zo ver.
Duidelijkquote:Op maandag 15 maart 2021 08:25 schreef Breuls het volgende:
Dit is een citaat uit het persbericht:
[..]
Dat betekent dus donderdag te koop, begin april te huur.
Laat je niet in de war brengen door de melding van Amazon Prime Video; dat gaat om het winkelgedeelte, niet om het streamingedeelte.
Wat vond je van de aspect ratio?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:11 schreef Breuls het volgende:
Helemaal prima. Het voelde absoluut niet alsof je naar een oude tv-serie zat te kijken, of zoiets. Je hebt echt een mooie blik op wat Snyder je wilt laten zien. Ik hoop vurig op een een-tweetje tussen Warner Bros. en Pathé zodra er weer films in bioscopen draaien, want ik wil dit toch wel graag in IMAX zien.quote:
Oké, ik dacht dat jij de film al gezien had.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:36 schreef Breuls het volgende:
Donderdag.Zie mijn post van gisterochtend voor de precieze details.
Ja Pathe Thuis, echt he....quote:Op dinsdag 16 maart 2021 23:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Zin in. Maar gezien Pathe Thuis alleen stereo uitpoept (anno 2021) is de kans groot dat ik hem daar koop en voor het gemak maar download
Als dit op schijf komt, meteen drie schijven voor mij. #triplecopiesoutofspite
Klopt, ik heb 'm maandag gezien.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat jij de film al gezien had.
Das natuurlijk ook een optie. Ik heb alleen geen appleTV of compatible apparaten die dat lekker doen geloof ik...quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ja Pathe Thuis, echt he....
Maar iTunes biedt wel goede audio, dus ik koop hem daar morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 april 2021 @ 18:51 schreef superniger het volgende:
deleted scene.Dat zit toch gewoon in de film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 4 april 2021 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |