SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat me raden, de meest gangbare maten zijn uitverkocht op de keepersshirts na.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:00 schreef Maastoren het volgende:
Was gister in de fanshop. Sommige maten zijn uitverkocht en komen niet meer op voorraad. Het is oktober.
Dat blijf ik echt zo bizar vinden..quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:00 schreef Maastoren het volgende:
Was gister in de fanshop. Sommige maten zijn uitverkocht en komen niet meer op voorraad. Het is oktober. Nog maar 8 maanden tot de nieuwe collectie dus ik begrijp dat ze niet het risico willen lopen dat dingen blijven liggen.
Ik weet niet wat dat lijstje is, maar mijn onderbouwing was aardig realistisch. Wat is je inhoudelijke bezwaar?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Dit doet me denken aan dat nonsens lijstje dat Typisch een keer opgaf hier
XXL-maten gaan hard jaquote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:00 schreef Maastoren het volgende:
Was gister in de fanshop. Sommige maten zijn uitverkocht en komen niet meer op voorraad. Het is oktober. Nog maar 8 maanden tot de nieuwe collectie dus ik begrijp dat ze niet het risico willen lopen dat dingen blijven liggen.
dat is wel heel slechtquote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:00 schreef Maastoren het volgende:
Volgens onlo is er altijd staan en fit zijn geen argument voor het zijn van een goede back-up.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat lijstje is, maar mijn onderbouwing was aardig realistisch. Wat is je inhoudelijke bezwaar?
Ah oke, alleen dan heeft Onlo heel selectief gelezen, want ik heb meerdere criteria opgesomd bij Nelom. Ook dat Nelom een tijd geen back-up, maar juist de derde keus was.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens onlo is er altijd staan en fit zijn geen argument voor het zijn van een goede back-up.
Hij heeft nogal moeite met het feit dat dat slechts één of twee criteria zijn voor een reservespeler ipv de belangrijkste.
Zo werkt het simpelweg niet he.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:13 schreef Klummie het volgende:
Ook de derde keus moet echt meer niveau hebben dan Nelomp. De lat moet veel hoger.
Naar welk niveau dan precies? Heb je de backs van de rest van de competitie gezien?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:13 schreef Klummie het volgende:
Ook de derde keus moet echt meer niveau hebben dan Nelomp. De lat moet veel hoger.
Bij ons niet nee, zie ik al bijna 40 jaar. Altijd lopen er wel een paar dit soort condoomspelers rond.quote:
Wees realistisch. Dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:13 schreef Klummie het volgende:
Jij legitimeerde het behouden van Kramer ook voorafgaande aan het seizoen. Clown.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens onlo is er altijd staan en fit zijn geen argument voor het zijn van een goede back-up.
Hij heeft nogal moeite met het feit dat dat slechts één of twee criteria zijn voor een reservespeler ipv de belangrijkste.
Maar je praat dan ook tegen de man die nog steeds niet begrijpt waarom Jones werd gehaald als vervanger van Vermeer terwijl we Hansson onder contract hadden staan.
Het zal me niets verbazen als hij daar nog steeds achter staat. We hebben het over Typisch hé.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij legitimeerde het behouden van Kramer ook voorafgaande aan het seizoen. Clown.
Jij bent echt de meest vervelende trol die er hier rondlooptquote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wees realistisch. Dat gaat niet gebeuren.
Je moet die spelers kunnen aantrekken, daarvoor is geld nodig en als ze echt goed zijn hebben Ajax en PSV de betere middelen om ze daadwerkelijk aan te trekken.
het is niet eens een trol. Als je wilt shoppen in NL naar een goede speler, dan is het gewoon een feit dat Ajax het meeste te spenderen heeft.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent echt de meest vervelende trol die er hier rondloopt
Ajax haalt toch ook zo’n Dijks en een Colombiaan die er letterlijk helemaal niks van kunnen. PSV heeft niet eens 5 verdedigers. Het gras bij de buren is absoluut niet groener ofzo.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wees realistisch. Dat gaat niet gebeuren.
Je moet die spelers kunnen aantrekken, daarvoor is geld nodig en als ze echt goed zijn hebben Ajax en PSV de betere middelen om ze daadwerkelijk aan te trekken.
Ja, er is weinig significant beter te halen dat achter Jorgensen plaats wil nemen. Helaas.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij legitimeerde het behouden van Kramer ook voorafgaande aan het seizoen. Clown.
Dat is zeker zo. Ajax heeft flink wat gokjes genomen. Die lijst is eindeloos.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax haalt toch ook zo’n Dijks en een Colombiaan die er letterlijk helemaal niks van kunnen. PSV heeft niet eens 5 verdedigers. Het gras bij de buren is absoluut niet groener ofzo.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, er is weinig significant beter te halen dat achter Jorgensen plaats wil nemen. Helaas.
Daarom, de beste linksback van Nederland had ook zomaar bij Ajax of PSV kunnen spelen maar zij zochten blijkbaar naar iets beters en hebben daar nu brandhout rondlopen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Ajax heeft flink wat gokjes genomen. Die lijst is eindeloos.
Die Ajax-opzet van een oudere, ervaren spits op de bank moet bij ons toch ook mogelijk zijn?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, er is weinig significant beter te halen dat achter Jorgensen plaats wil nemen. Helaas.
Had ook liever een Dolberg-Huntelaar constructie gehad met Van Persie en De Jorg, maar helaas.
Is ook zo. Kramer had uberhaupt nooit gekocht mogen worden, maar dat is een andere discussie. Als we volgend seizoen ingaan met Kramer als tweede spits ben je als Feyenoord heel fout bezig.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Ajax-opzet van een oudere, ervaren spits op de bank moet bij ons toch ook mogelijk zijn?
Wellicht heeft men zich teveel blind gestaard op zo'n Van Persie maar je had natuurlijk nooit met Kramer als direct backup voor Jorgensen verder mogen gaan.
Volgend seizoen?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is ook zo. Kramer had uberhaupt nooit gekocht mogen worden, maar dat is een andere discussie. Als we volgend seizoen ingaan met Kramer als tweede spits ben je als Feyenoord heel fout bezig.
Wat dat betreft eeuwig zonde dat we niet all-out zijn gegaan om die Uth binnen te halen, al hadden we toen wat minder financiële daadkracht.
Misschien dat er ooit nog in een hard gras komt hoe Kramer bij Feyenoord is gekomen. Want ik weet met 100% zekerheid dat Van Geel daar niet achter stond.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is ook zo. Kramer had uberhaupt nooit gekocht mogen worden, maar dat is een andere discussie. Als we volgend seizoen ingaan met Kramer als tweede spits ben je als Feyenoord heel fout bezig.
Wat dat betreft eeuwig zonde dat we niet all-out zijn gegaan om die Uth binnen te halen, al hadden we toen wat minder financiële daadkracht.
Zal die Slotboom wel hebben afgedwongen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat er ooit nog in een hard gras komt hoe Kramer bij Feyenoord is gekomen. Want ik weet met 100% zekerheid dat Van Geel daar niet achter stond.
Wat zou Kramer hebben gekozen tussen bij Feyenoord of Utrecht op de bank zitten?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:22 schreef Elan het volgende:
Het ergste is dat je Kramer in de zomer gewoon had kunnen lozen bij FC Utrecht.
Geloof dat het hem een teringzorg zou zijn zolang hij zijn geld maar krijgt (ging over een verhuurperiode) .quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zou Kramer hebben gekozen tussen bij Feyenoord of Utrecht op de bank zitten?
Gio zal toch ook in zien dat Kramer er geen kut van kan. Tenzij v Geel heeft geroepen dat het Kramer óf niks zou zijn kan ik me er niets bij voorstellen dat hij hem er graag bij zou willen houden. Voegt niks toe.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:32 schreef Klummie het volgende:
GvB wilde Kramer graag houden. Voor wat het waard is wat betreft de bron.![]()
https://www.fr12.nl/nieuw(...)eyenoord-houden.html
Stukje gaat ook specifiek over ná het verhaal Van Persie.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:32 schreef Klummie het volgende:
GvB wilde Kramer graag houden. Voor wat het waard is wat betreft de bron.![]()
https://www.fr12.nl/nieuw(...)eyenoord-houden.html
En Bilal in Turkije en voor Nelom was er interesse vanuit Engeland alle drie mochten niet weg.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:22 schreef Elan het volgende:
Het ergste is dat je Kramer in de zomer gewoon had kunnen lozen bij FC Utrecht.
Als je alle transfergeruchten serieus neemt zal dit vast kloppen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Bilal in Turkije en voor Nelom was er interesse vanuit Engeland alle drie mochten niet weg.
Ja makkelijk antwoord man.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je alle transfergeruchten serieus neemt zal dit vast kloppen.
Het is makkelijker om geruchten voor waar aan te nemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja makkelijk antwoord man.
De interesse in Bilal en Kramer was echt wel serieus maar iemand wou ze houden of dat Gio of Van Geel was is niet bekend.
Lex immers top duoquote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:24 schreef Elan het volgende:
Bilal is er echt al teringlang
Wie weet nog met welke speler hij (ongeveer) tegelijk aankwam bij Feyenoord?
Die was ook geweldig ja.quote:
Ja, inmiddels een van de ervaren jongens. Een soort kartrekker dus eigenlijk. Zo liep hij gisteren ook te spelen, alsof er een zware kar aan zijn rug hing.quote:
Huh, dat is heel hard gegaan dan, zondag hing het nog vol.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:00 schreef Maastoren het volgende:
Hij ligt zo lekker in de groepquote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:30 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ja, inmiddels een van de ervaren jongens. Een soort kartrekker dus eigenlijk. Zo liep hij gisteren ook te spelen, alsof er een zware kar aan zijn rug hing.
Fanshop centraal station. Ik wilde een trainingspak uit de CL lijn maar die is dus niet meer verkrijgbaar in maat medium.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, dat is heel hard gegaan dan, zondag hing het nog vol.![]()
Of ben je alleen in die 'outlet' geweest?
je moet naar de fanshop bij de mediamarkt in het centrumquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Fanshop centraal station. Ik wilde een trainingspak uit de CL lijn maar die is dus niet meer verkrijgbaar in maat medium.
spannend zat tegenwoordig.quote:
Feyenoord, Ajax, PSV, AZ, Zwolle, Willem II, Roda, Cambuurquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:04 schreef Keyos het volgende:
Gaat wel een leuke kwartfinale worden, kans dat Feyenoord/Ajax/PSV eruit vliegen in de 8ste finale is niet zo groot. Deze ronde is verder helemaal niets, zit geen leuke pot bij.
Wat jinx post hebben alle drie een match die ze zomaar kunnen verliezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:04 schreef Keyos het volgende:
Gaat wel een leuke kwartfinale worden, kans dat Feyenoord/Ajax/PSV eruit vliegen in de 8ste finale is niet zo groot. Deze ronde is verder helemaal niets, zit geen leuke pot bij.
Ik vind de loting voor ons geweldig. Heerlijke derby.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:04 schreef Keyos het volgende:
Twente - Ajax kan wel leuk zijn als Twente dan aardig in vorm isquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:04 schreef Keyos het volgende:
Ik denk dat ie morgen basis staat.quote:LARSSON: ‘ROTTERDAM VOELT ALS THUIS’
Na twee maanden weet Sam Larsson het al zeker: Feyenoord is de club waar hij de komende jaren wil spelen en Rotterdam de stad waar hij wil wonen. Dat vertelt de 24-jarige Zweedse aanvaller in een uitgebreid interview in het nieuwe Feyenoord Magazine, dat vandaag op de mat valt bij de leden van Het Legioen.
Terug in échte stad
‘Rotterdam is te vergelijken met Göteborg, de stad in Zweden waar ik ben opgegroeid,’ vertelt Larsson in het vierde Feyenoord Magazine van dit seizoen. ‘Ook de tweede stad van het land, ook een havenstad. Wonen in Rotterdam voelt een beetje alsof ik thuis ben. Het voelt goed om terug te zijn in een échte stad.’
Ook bij Feyenoord voelde de Zweed zich direct thuis. ‘Van buiten kun je het gevoel hebben dat een ‘kleinere’ club als Heerenveen meer familiair is dan een grote club als Feyenoord. Ik kan nu zeggen dat dit niet altijd het geval hoeft te zijn. De manier waarop iedereen ons verwelkomd heeft, dat hadden mijn vriendin en ik echt niet verwacht. Het is buitengewoon. We zijn daar erg van onder de indruk. De spelers en staf voelen als familie, terwijl de supporters me al snel toezongen.’
Vaderschap
Voorlopig is Sam Larsson dus op zijn plek in Rotterdam, zeker ook omdat hij over drie maanden vader wordt. ‘Het wordt een meisje dat geboren wordt in Rotterdam... Hoe mooi is dat? Ik kan me nog geen voorstelling maken van hoe het precies zal zijn, maar ik denk dat vader worden het mooiste is dat kan gebeuren in het leven. Hopelijk doet het iets met me, op een positieve manier. Word ik nog volwassener dan ik de afgelopen jaren al ben geworden en heb ik daar straks ook op het veld profijt van. Een eigen huis, een dochter, een vierjarig contract en mooie sportieve uitdagingen. Ja, Feyenoord voelt als de club waar ik de komende jaren wil spelen en Rotterdam als de stad waar ik de komende jaren wil wonen. Deze stap is precies wat ik nodig had en is precies op het goede moment gekomen.’
Ook Advocaat is #TeamTonnyquote:Feyenoord presteert dit seizoen een stuk minder dan afgelopen seizoen. De landskampioen is nog zoekende naar de juiste vorm. Ook Tonny Vilhena haalt zijn niveau nog niet, maar er heerst veel vertrouwen in zijn kwaliteiten. ''Ik denk dat de mensen in Rotterdam heel blij mogen zijn dat Vilhena nog in Nederland speelt,'' zegt Dick Advocaat.
''De laatste interlands speelde hij in de basis en wij waren tevreden met de wijze waarop hij dat heeft ingevuld,'' vervolgt de bondscoach van het Nederlands Elftal in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Er is nu kritiek, dat hoort er bij. Daar komt hij sterker uit, dat karakter heeft hij. Als hij simpel speelt, is hij zó waardevol. Ik geloof in de kwaliteiten van deze speler.''
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst blijft veel vertrouwen houden in Tonny Vilhena. ''Ik ben de eerste die toegeeft dat hij veel beter kan dan hij de laatste weken heeft laten zien. Daar zijn we mee bezig. Niet alleen met Tonny, er zijn meer spelers die op zoek zijn naar vertrouwen en vorm. Voetballend moeten we allemaal stappen gaan zetten. Ook Tonny.''
Ik ben gevleid door je constante aandacht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:01 schreef timmmmm het volgende:
Badder is weer een mad panda jongens. Gezellig hier
Misschien eens optreden tegen die infantiele oneliners die badder dagelijks post hier?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jongens ga het niet persoonlijk maken en ga lekker door over Tonny. Anders zeg niks
He better be!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie morgen basis staat.
Ziggygodquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat het niet loopt bij Feyenoord komt deels omdat de echte topsportmentaliteit er nog steeds niet is bij deze club. Mede dankzij Kuyt is het vuurtje aangewakkerd en is het gelukt om het grote doel te bereiken. Maar nu dat doel eenmaal is bereikt, lijkt de echte honger verdwenen. Dat is een verschil met echte topclubs. Die spelers zijn gewend om constant het uiterste uit zichzelf te halen, er is niet zo snel sprake van verzadiging. En nee, ik vind de blessures geen excuus voor de matige prestaties.
Vind ik wel tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat het niet loopt bij Feyenoord komt deels omdat de echte topsportmentaliteit er nog steeds niet is bij deze club. Mede dankzij Kuyt is het vuurtje aangewakkerd en is het gelukt om het grote doel te bereiken. Maar nu dat doel eenmaal is bereikt, lijkt de echte honger verdwenen. Dat is een verschil met echte topclubs. Die spelers zijn gewend om constant het uiterste uit zichzelf te halen, er is niet zo snel sprake van verzadiging. En nee, ik vind de blessures geen excuus voor de matige prestaties.
Het houd niet op...quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Nelom volgende geblesseerde verdediger bij Feyenoord
https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a67176dc/
GVD
Jaaaaaa wereldkampioenuuuuhuhuhuhuhuuhuquote:Feyenoord mag zich nu ook officieel wereldkampioen noemen van 1970. De wereldvoetbalbond FIFA maakte vrijdag volgens de NOS bekend dat alle winnaars van de strijd om de voormalige Intercontinental Cup, tussen de kampioen van Europa en Zuid-Amerika, worden erkend als wereldkampioen.
Feijenoord (toen nog met lange ij) werd in 1970 de eerste Nederlandse winnaar van de 'wereldbeker', zoals de trofee al werd genoemd, door het Argentijnse Estudiantes over twee wedstrijden te verslaan. Na de 2-2 in Buenos Aires won Feyenoord de return in De Kuip met 1-0.
Lucky Rodaquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:08 schreef Zipportal het volgende:
GVD
Hoe laat is de huldiging?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaaaa wereldkampioenuuuuhuhuhuhuhuuhu![]()
![]()
Gefeliciteerd allemaal
Ik zat op een latere pagina en zag dat iemand die bericht gequote had, toen dacht ik dat dat bericht in de quote in jouw post over de blessure van Nelom zou gaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaaaa wereldkampioenuuuuhuhuhuhuhuuhu![]()
![]()
Gefeliciteerd allemaal
Goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:08 schreef Zipportal het volgende:
GVD
Feyenoord was daarin net iets eerder, maar inderdaad in dezelfde periodequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aa, de club heeft Cruijff geïmiteerd toen hij zijn naam aanpaste in Cruyff voor meer internationale exposure?
Dus eigenlijk in de periode dat Feijenoord internationaal een beetje uitgespeeld was, hebben ze de naam internationaler gemaakt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was daarin net iets eerder, maar inderdaad in dezelfde periode
Op de hekken voor de Kuip staat wel al Feyenoord vanaf 1937, maar dit was een foutje van de lettermaker die dus nooit hersteld hoefde te worden. /leukefeitjes
Naar mijn persoonlijke mening zijn er ook een paar posts verdwenen die wel degelijk een toegevoegde waarde hadden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:14 schreef onlogisch het volgende:
Offtopic geneuzel verwijderd.
Zullen we weer ontopic gaan
In de jaren ‘70, toen het fabrieksclubje nog niet bestond.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus eigenlijk in de periode dat Feijenoord internationaal een beetje uitgespeeld was, hebben ze de naam internationaler gemaakt?
Gouden zet.
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Naar mijn persoonlijke mening
Ja leuk makker. Mocht je op- of aanmerkingen op mijn functioneren hebben verwijs ik je naar de FB. Laten we het hier gewoon weer over Feyenoord hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sommige mensen veranderen wanneer ze een blauw kleurtje krijgen. Macht corrumpeert.
Jammer. Ooit was je een hele geschikte user.
PSV wilde trouwens ergens in de jaren 90 ook hun naam wijzigen. Ze zouden dan officieel Philips SV gaan heten. De belangrijkste reden die het toenmalige bestuur daarvoor had, was om verwarring in het buitenland te voorkomen. In Duitsland stond PSV namelijk voor Polizei Sport Verein. Maar ze kregen geen toestemming. /leukefeitjes2quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was daarin net iets eerder, maar inderdaad in dezelfde periode
Op de hekken voor de Kuip staat wel al Feyenoord vanaf 1937, maar dit was een foutje van de lettermaker die dus nooit hersteld hoefde te worden. /leukefeitjes
In de Europese wedstrijden hebben ze wel een tijdje PSV Eindhoven geheten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV wilde trouwens ergens in de jaren 90 ook hun naam wijzigen. Ze zouden dan officieel Philips SV gaan heten. De belangrijkste reden die het toenmalige bestuur daarvoor had, was om verwarring in het buitenland te voorkomen. In Duitsland stond PSV namelijk voor Polizei Sport Verein. Maar ze kregen geen toestemming. /leukefeitjes2
Tijdens lotingen etc worden Feyenoord en Ajax ook vaak Feyenoord Rotterdam en Ajax Amsterdam genoemd/getoond.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In de Europese wedstrijden hebben ze wel een tijdje PSV Eindhoven geheten.
In Europese wedstrijden knallen ze bijna altijd de stad erachter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In de Europese wedstrijden hebben ze wel een tijdje PSV Eindhoven geheten.
Nare jongen. Totaal ongeschikt als vader ook. Als je jezelf al zo onmogelijk maakt bij een voetbalclub ben je per definitie niet geschikt voor het vaderschap. Scheelt dat Feyenoord hier nooit last van krijgt aangezien dit zijn plafond is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie morgen basis staat.
Nick heeft daddy-issues.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nare jongen. Totaal ongeschikt als vader ook. Als je jezelf al zo onmogelijk maakt bij een voetbalclub ben je per definitie niet geschikt voor het vaderschap. Scheelt dat Feyenoord hier nooit last van krijgt aangezien dit zijn plafond is.
Wtf is dit nou weerquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nare jongen. Totaal ongeschikt als vader ook. Als je jezelf al zo onmogelijk maakt bij een voetbalclub ben je per definitie niet geschikt voor het vaderschap. Scheelt dat Feyenoord hier nooit last van krijgt aangezien dit zijn plafond is.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gelezen en ik weet eerlijk gezegd niet wat er staat.
Feyenoord Rotterdam Zuid 010 zou passender zijn iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijdens lotingen etc worden Feyenoord en Ajax ook vaak Feyenoord Rotterdam en Ajax Amsterdam genoemd/getoond.
he-le-maal koekoekquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
quote:1961-62 : Landskampioenschap met Feyenoord
1964-65 : Bekerwinnaar met Feyenoord
1964-65 : Landskampioenschap met Feyenoord
want?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:19 schreef Klummie het volgende:
Toch jammmer dat Kraaij niet kinderloos gebleven is.
Deze keer klopt het ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:31 schreef Zipportal het volgende:
KNVB-beker: PSV en Ajax op woensdag, Feyenoord dag later
https://www.ad.nl/nederla(...)-dag-later~a3fcf258/
Loting in De Kuip.
met tapia kan het wat mij betreft niet lang genoeg durenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:49 schreef hhh38 het volgende:
Waarom duurt het zo lang met Van Beek en Tapia?
Van Beek speelt niet Hansquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
met tapia kan het wat mij betreft niet lang genoeg duren
hopelijk kan van beek vanavond wel spelen
defensie
nieuwkoop-vanbeek-st juste-Haps
quote:Roda JC ruikt bloed door 'after transfer dip' Feyenoord
quote:Feyenoord jaagt op eerste competitiezege sinds 1 oktober
quote:Feyenoord won slechts 1 van zijn laatste 5 eredivisiewedstrijden
Je speelt tegen amateurs die ook nog eens met een man minder stonden, die overloop je meestal in het laatste deel van de wedstrijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 09:47 schreef dopemin het volgende:
Gustafson doet het niet onaardig bij Roda. Zou 't hem gunnen om te scoren tegen ons, als we maar winnen.
Was het spel echt beduidend beter overigens, het laatste kwartier afgelopen woensdag? Toen Larsson op 10 kwam. Las zoiets op FR12 vanochtend, heb de wedstrijd zelf niet gekeken.
quote:Feyenoord, one hit wonder?
COLUMNAD-columnist Sjoerd Mossou ziet grote gelijkenissen tussen Feyenoord en Leicester City, de verrassende kampioen van de Premier League in het seizoen 2015/2016.
Sjoerd Mossou 28-10-17, 07:22
8
3
Het is deze week precies een jaar geleden dat Brad Jones een treffende vergelijking maakte. Feyenoord, zo vond de Australische keeper, kon zich het beste spiegelen aan Leicester City. Jones bedoelde dat positief destijds: Feyenoord presteerde zo goed en was zo’n hecht collectief, met vrijwel altijd dezelfde spelers in de basis, dat het sprookje van Leicester City als een soort lichtend voorbeeld moest dienen.
De boodschap: als je écht gelooft, samen en onvoorwaardelijk, zoals Leicester City in het seizoen 2015/2016 deed, dan kan alles. En warempel, een handvol maanden later maakte Feyenoord het nog waar ook. Landskampioen. Stunt compleet. Volksfeest.
Maar zie het cynische heden. Feyenoord is alleen nog maar meer op Leicester City gaan lijken, maar om al de verkeerde redenen. Het staat vijfde inmiddels, op acht punten van de koploper, amper vijf maanden na die zo intens gevierde landstitel.
Het voetbal is niet om aan te zien. Het elftal is onherkenbaar, stuurloos.
U kent de geschiedenis ongetwijfeld. Bij Leicester City werd trainer Claudio Ranieri al een half jaar na de historische titel ontslagen. Niet iets wat Giovanni van Bronckhorst snel zal overkomen, maar toch zijn er intrigerende dwarsverbanden.
Om het even in een tegeltjeswijsheid te vatten: succes heeft vele vaders, falen is een wees.
Universele wet
Het is een menselijke, bijna universele wet in de sport: na succes gaat alles schuiven. Het cement tussen de stenen wordt stilaan vloeibaar. Er breekt af en toe een steen uit de muur, of soms een complete funderingspaal. Door al het bier van eergisteren dreigt de grond onder het huis zompig te worden.
Het is een menselijke, bijna universele wet in de sport: na succes gaat alles schuiven
Bij Leicester City vonden de spelers zichzelf al snel belangrijker dan Ranieri, voorheen de onomstreden vader van het succes. Ze vonden zichzelf ook een beetje vader. Riyad Mahrez was amper verkozen tot beste speler van de Premier League, of hij veranderde prompt in een buitenspeler van Wolverhampton Wanderers. Jamie Vardy? Weg magie. De fenomenale stofzuiger N’Golo Kanté? Verkocht aan Chelsea.
Claudio Ranieri viert de landstitel met Leicester City in mei 2016.
Claudio Ranieri viert de landstitel met Leicester City in mei 2016. © REUTERS
Hoe stevig succes is, blijkt pas bij tegenslag, want opeens gaat de één naar de ander wijzen. De volgende verschuilt zich liever achter de rug van zijn buurman. De speler die vorig seizoen gewoon een radartje was in het geheel, wil nu het mannetje zijn.
Trainer en publiek beginnen zich steeds meer te ergeren aan de spelers, die vooral druk zijn met hun eigen particuliere dingetjes en gedoetjes. De zwijgende wisselspeler begint steeds vaker te fluisteren. Om de club heen probeert iedereen opnieuw positie te kiezen, want na succes biedt falen nieuwe rondes, nieuwe kansen. Vergeten vijanden klauteren gretig de loopgraven weer in.
Geen eendagsvlieg, maar de norm
Dirk Kuyt en Karim El Ahmadi waarschuwden er nog zo nadrukkelijk voor, al op het stadhuis nota bene, terwijl de Coolsingel vol stond. Dit succes mocht geen eendagsvlieg blijken, het moest de norm worden voor het nieuwe Feyenoord.
Maar voorlopig lijkt Feyenoord nog vooral op het oude Feyenoord, en minstens zo alarmerend: het heeft veel weg van een one hit wonder uit de East Midlands.
ad.nl
Simpele 0-4 dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen zin in deze wedstrijd..
- kunstgras
- tegenstander die zich ingraaft
- Feyenoord dat al weken niet om aan te gluren is
..wordt niks, maar ik laat me graag verrassen
Jorgenssen en kunstgrasquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen zin in deze wedstrijd..
- kunstgras
- tegenstander die zich ingraaft
- Feyenoord dat al weken niet om aan te gluren is
..wordt niks, maar ik laat me graag verrassen
Ja of hij ligt er weer een maand of langer uitquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:44 schreef Haringkop het volgende:
Jorgenson rekent af met het 'kunstgrassyndroom', komt goed.
Ja, dat hoor ik voor iedere uitwedstrijd op kunstgras.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:44 schreef Haringkop het volgende:
Jorgenson rekent af met het 'kunstgrassyndroom', komt goed.
Ik kan me voorstellen dat het voor de gemiddelde Feyenoorder geen fijn artikel is, maar zijn punt dat het een kampioenenploeg was en nu drama klopt wel. Zie je wel vaker bij teams die kampioen zijn geworden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:36 schreef klaasweetalles het volgende:
En de volgende clown.....
Feyenoord heeft gewoon een te goede selectie is mijn mening om heel ver terug te zakken
9 wedstrijden gespeeld
weet ik hoeveel blessures
en heleboel mensen raken in de war in de media of ze hebben geen flikker te doen en willen weer de kranten vullen
[..]
Dit seizoen alle wedstrijd op kunstgras gewonnen, ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik voor iedere uitwedstrijd op kunstgras.
Alsnog gaat Feyenoord met 2 vingers in de neus in de top 3 eindigen, op dat vlak is de vergelijking wat krom. Verder, eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor de gemiddelde Feyenoorder geen fijn artikel is, maar zijn punt dat het een kampioenenploeg was en nu drama klopt wel. Zie je wel vaker bij teams die kampioen zijn geworden.
Tuurlijk klopt het, maar bij Feyenoord zijn er altijd excuses voor slechte prestaties. Vond het interview van El Ahmadi wel een goed voorbeeld. Geen kritisch woord over Vilhena want de moeder van de arme jongen is vorig jaar overleden. En zo is er altijd wel wat om je achter te verschuilen. Ik vind het een klote mentaliteit die niks met topsport heeft te maken. Maar ja een club die Kramer speeltijd geeft kan je al bijna niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor de gemiddelde Feyenoorder geen fijn artikel is, maar zijn punt dat het een kampioenenploeg was en nu drama klopt wel. Zie je wel vaker bij teams die kampioen zijn geworden.
Als je wint heb je vrienden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt het, maar bij Feyenoord zijn er altijd excuses voor slechte prestaties. Vond het interview van El Ahmadi wel een goed voorbeeld. Geen kritisch woord over Vilhena want de moeder van de arme jongen is vorig jaar overleden. En zo is er altijd wel wat om je achter te verschuilen. Ik vind het een klopte mentaliteit die niks met topsport heeft te maken. Maar ja een club die Kramer speeltijd geeft kan je al bijna niet meer serieus nemen.
Het moet inderdaad wel heel erg raar lopen wil een andere ploeg in de top 3 komen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsnog gaat Feyenoord met 2 vingers in de neus in de top 3 eindigen, op dat vlak is de vergelijking wat krom. Verder, eens.
Als je wint kan de gemakzucht erin sluipen en de honger om te presteren minder worden.. het is toch opvallend dat een succes bij Feyenoord altijd een incident is..1984..1993..1999..2002.. en nu weer.quote:
Ik vind het momenteel eigenlijk zowel bij ons als de concurrenten zo fragiel als de pest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je wint kan de gemakzucht erin sluipen en de honger om te presteren minder worden.. het is toch opvallend dat een succes bij Feyenoord altijd een incident is..1984..1993..1999..2002.. en nu weer.
Dus omdat het nu even wat minder gaat is het een incident? Niet dat ik denk dat Feyenoord dit seizoen nog kampioen wordt hoor. Maar volgend seizoen kan toch weer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je wint kan de gemakzucht erin sluipen en de honger om te presteren minder worden.. het is toch opvallend dat een succes bij Feyenoord altijd een incident is..1984..1993..1999..2002.. en nu weer.
Dat is toch bij elke club. Ik heb die vd Beek van ajax nu al meer dan eens voor de camera zien verklaren dat de situatie rondom Nouri mee zou kunnen hebben gespeeld in het slechte resultaat. Gaat die flauwe Bruggink weer vertellen over die jongen die zelfmoord pleegde bij zijn team en wat een enorm effect het had op de ploeg, zoiets mocht je niet onderschatten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt het, maar bij Feyenoord zijn er altijd excuses voor slechte prestaties. Vond het interview van El Ahmadi wel een goed voorbeeld. Geen kritisch woord over Vilhena want de moeder van de arme jongen is vorig jaar overleden. En zo is er altijd wel wat om je achter te verschuilen. Ik vind het een klote mentaliteit die niks met topsport heeft te maken. Maar ja een club die Kramer speeltijd geeft kan je al bijna niet meer serieus nemen.
Mwa fragiel = gebrek aan kwaliteit. De selecties ontlopen elkaar niet veel denk ik maar zo slecht als Feyenoord heb ik de concurrentie nog niet zien spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het momenteel eigenlijk zowel bij ons als de concurrenten zo fragiel als de pest.
Dan heb je de klassieker gemist dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa fragiel = gebrek aan kwaliteit. De selecties ontlopen elkaar niet veel denk ik maar zo slecht als Feyenoord heb ik de concurrentie nog niet zien spelen.
Speelden ze allebei als een natte drol, maar qua effectiviteit speelde Ajax die middag toch een betere wedstrijd dan Feyenoord?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je de klassieker gemist dus.
Het was uiteindelijk een beetje een wedstrijdje wie als eerst die tweede zou maken. Maar wat beide ploegen liet zien was te walgelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speelden ze allebei als een natte drol, maar qua effectiviteit speelde Ajax die middag toch een betere wedstrijd dan Feyenoord?
Zeker het leek bij allebei de teams wel alsof het G-elftal was opgesteld. Maar als je twee toppers speelt en er twee verliest omdat het andere team wél effectief is kun je in mijn ogen niet concluderen dat de drie teams kwalitatief even matig zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk een beetje een wedstrijdje wie als eerst die tweede zou maken. Maar wat beide ploegen liet zien was te walgelijk voor woorden.
Ik zeg slechts dat het elkaar allemaal niet zo gek veel ontloopt. Momenteel is het bij Feyenoord een beetje het murphys law verhaal. Je kan dan nog uitstekend analyseren hoe het kan dat er zoveel spelers wegvallen hoor, maar de ene keer is de factor pech wat groter dan de andere keer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker het leek bij allebei de teams wel alsof het G-elftal was opgesteld. Maar als je twee toppers speelt en er twee verliest omdat het andere team wél effectief is kun je in mijn ogen niet concluderen dat de drie teams kwalitatief even matig zijn.
eentje, centraal, lukt al nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg slechts dat het elkaar allemaal niet zo gek veel ontloopt. Momenteel is het bij Feyenoord een beetje het murphys law verhaal. Je kan dan nog uitstekend analyseren hoe het kan dat er zoveel spelers wegvallen hoor, maar de ene keer is de factor pech wat groter dan de andere keer.
Hoe zou PSV bijvoorbeeld het gemis van 4 verdedigers opvangen momenteel?
Ik vind die verdediging van PSV zo slecht dat het in principe niet uitmaakt als er 1 wegvalt en je zet er een jeugdspeler neer. De spelers voorin met hun scorend vermogen poetsen een hoop verliespunten weg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg slechts dat het elkaar allemaal niet zo gek veel ontloopt. Momenteel is het bij Feyenoord een beetje het murphys law verhaal. Je kan dan nog uitstekend analyseren hoe het kan dat er zoveel spelers wegvallen hoor, maar de ene keer is de factor pech wat groter dan de andere keer.
Doet denken aan de seizoenen rond 2013, dus dat geeft vertrouwen aan de concurrenten dat het er nog genoeg punten verspeeld gaan worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind die verdediging van PSV zo slecht dat het in principe niet uitmaakt als er 1 wegvalt en je zet er een jeugdspeler neer. De spelers voorin met hun scorend vermogen poetsen een hoop verliespunten weg.
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Doet denken aan de seizoenen rond 2013, dus dat geeft vertrouwen aan de concurrenten dat het er nog genoeg punten verspeeld gaan worden.
We hebben op de flanken nog wel wat middenvelders te verdelen die waarschijnlijk geen verzwakking zijn. Zelfs Ritzmaier is als linksback niet slechter dan Brenet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind die verdediging van PSV zo slecht dat het in principe niet uitmaakt als er 1 wegvalt en je zet er een jeugdspeler neer. De spelers voorin met hun scorend vermogen poetsen een hoop verliespunten weg.
Ik vond Feyenoord nog slechter als Ajax en Ajax was heel slechtquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je de klassieker gemist dus.
Zelfs ik ben als linksback niet slechter dan Brenet, dus dat zegt niet zoveelquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
We hebben op de flanken nog wel wat middenvelders te verdelen die waarschijnlijk geen verzwakking zijn. Zelfs Ritzmaier is als linksback niet slechter dan Brenet.
Centraal wordt wat lastiger, al zou Hendrix nog een positie naar achteren kunnen en is Obispo niet minder dan Isimat.
Je moet niet kijken naar wat je niet hebt maar naar wat je wel hebt. Als iedereen uistraalt 'o jee we hebben blessures' dan geef je ze meteen een excuus om ruk te presteren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Enige voordeel voor PSV is dat de uitslagen vaak met meerdere doelpunten verschil zijn. Het scorend vermogen verbloemt heel veel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs ik ben als linksback niet slechter dan Brenet, dus dat zegt niet zoveel
Precies mijn punt dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs ik ben als linksback niet slechter dan Brenet, dus dat zegt niet zoveel
Ik vind het een gezochte, interessantdoenerige vergelijking, waar hij naartoe heeft geschreven. Leicester heeft een totaal andere achtergrond. De beste notering in de clubhistorie voordat ze kampioen werden was een 8e plaats. Leicester speelde langer in lagere divisies dan in de Premier League. Het kampioenschap kwam uit het niets.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Sjoerd Mossou enigszins irritant met zijn gluiperige journalistenhoofd, maar de vergelijking die hij in zijn column maakt met Leicester City is wel een goeie. Wat me ergert aan het huidige Feyenoord en alles eromheen is dat er steeds excuses worden gezocht waarom er niet wordt gepresteerd. Het mag wel wat kritischer. Als je nooit zelfkritiek hebt zal je ook nooit beter worden en tevreden zijn met je eigen beroerde niveau.
Jones kwam vorig jaar met die vergelijking met Leicester, dat schrijft hij in het stukje. Het enige wat hij doet is die vergelijking nu het kut gaat nog een keer maken. Het is helemaal niet vergezocht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een gezochte, interessantdoenerige vergelijking, waar hij naartoe heeft geschreven. Leicester heeft een totaal andere achtergrond. De beste notering in de clubhistorie voordat ze kampioen werden was een 8e plaats. Leicester speelde langer in lagere divisies dan in de Premier League. Het kampioenschap kwam uit het niets.
Feyenoord kende 5 subtop-jaren maar is sinds Van Geel twee keer 3e, twee keer 2e en een keer kampioen geworden. Feyenoord is niet, zoals Leicester, als een komeet omhoog geschoten en zal ook niet zoals Leicester weer net zo hard naar beneden flikkeren.
Maar Mossoé heeft weer een enorm doordacht analytisch stukje, poeh. Sjappoo Sjoerd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je moet niet kijken naar wat je niet hebt maar naar wat je wel hebt. Als iedereen uistraalt 'o jee we hebben blessures' dan geef je ze meteen een excuus om ruk te presteren.
Ja, misschien draait het dit seizoen nog om. Als Lozano een paar wedstrijden droog komt te staan kan het zomaar omdraaien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen scoorde PSV ook vaak, maar werden ze geen kampioen door de slechte verdediging
Het is behalve vergezocht ook betaald gelul.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jones kwam vorig jaar met die vergelijking met Leicester, dat schrijft hij in het stukje. Het enige wat hij doet is die vergelijking nu het kut gaat nog een keer maken. Het is helemaal niet vergezocht.
Dat is veel te makkelijk gedacht. Als je achterin problemen hebt dan moeten er andere spelers opstaan..middenvelders die de verdediging ondersteunen..aanvallers die wat vaker scoren..maar nee, niks van dit alles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Het komt gewoon niet in je op dat het achterin niet beter kan, he? Waardoor de rest ook bagger speelt want geen vertrouwen in de achterste lijn.
Oke Ziggy.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is veel te makkelijk gedacht. Als je achterin problemen hebt dan moeten er andere spelers opstaan..middenvelders die de verdediging ondersteunen..aanvallers die wat vaker scoren..maar nee, niks van dit alles.
Ja, het is zijn baan. Dan is het al snel betaald.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is behalve vergezocht ook betaald gelul.
Om redenen die ik al heb aangegeven vind ik de vergelijking met een eendagsvlieg wel bij Leicester passen maar niet bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, het is zijn baan. Dan is het al snel betaald.
En het punt wat hij maakt over een club die kampioen wordt en daarna door het ijs zakt is niet heel zeldzaam. Zoals hij beschrijft gebeurt het Leicester een keer, maar ook in de Eredvisie komt het bij Ajax en PSV net zo goed voor.
Het jaar dat Leicester kampioen werd stond Chelsea na 16 wedstrijden op de 16e plaats. Het seizoen ervoor werden ze kampioen. Hij had dus net zo goed de vergelijking met Chelsea kunnen maken, afgezien van de plek op ranglijst dan.
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kijk naar de concurrentie en ik geloof nog steeds in een kampioenschap
en ik ben de enige op dit moment
Nee hoor, dat gevoel ken ik heel goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie concurrenten zijn Vitesse/AZ/Utrecht, vorig seizoen was een incident.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Zelfde als met Bruins toen, Gio heeft een affaire met de moeder van Diksquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom staat Diks erin? Is dit een foutje?
Die jongen zal zich ook wel kut voelen zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:47 schreef macca728 het volgende:
Veel vertrouwen in Geertruida als je Diks maar beter blijft vinden.
Ah, vandaar dat we de afgelopen 5 jaar 2 keer 3de, 2 keer 2e en 1 keer kampioen zijn geworden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie concurrenten zijn Vitesse/AZ/Utrecht, vorig seizoen was een incident.
PSVEL lult wel vaker uit zijn nek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat we de afgelopen 5 jaar 2 keer 3de, 2 keer 2e en 1 keer kampioen zijn geworden.
AZ is ook een paar keer 3e geworden de laatste 10 jaar , en 1x kampioenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat we de afgelopen 5 jaar 2 keer 3de, 2 keer 2e en 1 keer kampioen zijn geworden.
*PSVvELquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
PSVEL lult wel vaker uit zijn nek.
En hoe vaak tweede?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
AZ is ook een paar keer 3e geworden de laatste 10 jaar , en 1x kampioen
Prima je concurrenten voorgebleven dus, reden voor huldigingen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie concurrenten zijn Vitesse/AZ/Utrecht, vorig seizoen was een incident.
Omdat we vier geblesseerde verdedigers hebben. Diks is 3e keus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom staat Diks erin? Is dit een foutje?
Jynx godquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat helemaal goed komen.
Of Vilhena.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:37 schreef Slobeend het volgende:
Had Toornstra graag op de bank gezien.
Hoop het.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat helemaal goed komen.
Daar zit zwart in Hans.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:36 schreef hhh38 het volgende:
Witte broekjes
Speel dan gewoon met het uitshirt
Alsnog de verkeerde keusquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat we vier geblesseerde verdedigers hebben. Diks is 3e keus.
KEA heeft ook weleens bij gebrek aan andere spelers als CV gespeeld. Waarom die Diks met alle geweld elke keer op de wedstrijdformulier moet ontgaat mij dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zijn geen goede keuzes meer denk ik.
Dat is dan lang geleden. En dat hij het beter zal doet is ook geen zekerheidje. Maar goed, Diks ook niet inderdaad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
KEA heeft ook weleens bij gebrek aan andere spelers als CV gespeeld. Waarom die Diks met alle geweld elke keer op de wedstrijdformulier moet ontgaat mij dus.
Het is geen zekerheidje nee, maar een minder groot onzekerheidje dan onze Kevin.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat is dan lang geleden. En dat hij het beter zal doet is ook geen zekerheidje. Maar goed, Diks ook niet inderdaad.
Toornstra heeft tegenwoordig dezelfde motoriek en snelheid als Wesley Verhoek.quote:
Gewoon een profielfoto dat ie achter een piano zit en de boekingen stromen binnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:55 schreef Sloggi het volgende:
Nou, als we hier ook punten verspelen kan GvB zijn LinkedIn-profiel wel bij gaan werken.
Dit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:55 schreef Sloggi het volgende:
Nou, als we hier ook punten verspelen kan GvB zijn LinkedIn-profiel wel bij gaan werken.
Denk niet dat het verstandig is om een elftal op twee plaatsen te wijzigen als je al elke wedstrijd met een andere basisopstelling begint.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
KEA heeft ook weleens bij gebrek aan andere spelers als CV gespeeld. Waarom die Diks met alle geweld elke keer op de wedstrijdformulier moet ontgaat mij dus.
Mij ook, maar hij is ook goed als ie naar binnen trekt. Misschien Boëtius voor Toornstra na rust?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:05 schreef Merkie het volgende:
Larsson bevalt mij een stuk beter dan Boëtius.
Meestal hang je dan iets te ver naar achterenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:17 schreef Haringkop het volgende:
4 afstandsschoten, vier keer ruim over...wat is dat toch
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, al geef je die goal wederom extreem knullig weg.quote:
Doen, ben écht benieuwd hoe het gaat met Larsson op 10 en JP op links. Dit Roda is echt verschrikkelijk, als je dat niet kapot speelt is er echt iets goed mis.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mij ook, maar hij is ook goed als ie naar binnen trekt. Misschien Boëtius voor Toornstra na rust?
Valt wel mee inderdaad, alleen met een klein beetje meer druk en iets meer aanzetten kan je eenvoudig meer kansen creëren. Het is weer eens lusteloos.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, al geef je die goal wederom extreem knullig weg.
Eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee inderdaad, alleen met een klein beetje meer druk en iets meer aanzetten kan je eenvoudig meer kansen creëren. Het is weer een lusteloos.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal hang je dan iets te ver naar achteren
Ik vraag me weleens af waar die gasten de hele week op trainenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]droog.
Maar toch bedroevend dat het elke keer mis gaat.
Niet op corners in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af waar die gasten de hele week op trainen
Nee joh als zelfs 7x verliezen op rij je niet de kop kost dan weet je dat je billetjes het bankie nog wel een tijd warm zullen houden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:55 schreef Sloggi het volgende:
Beetje wat ik paar dagen terug al zei, alles trekt naar binnen dus dan worden de ruimtes ook wel erg klein.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat doelpunt moet toch gewoon gaan vallen...
Kom op, vizier op scherp en gewoon in de hoek plaatsen. Zo lastig is dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje wat ik paar dagen terug al zei, alles trekt naar binnen dus dan worden de ruimtes ook wel erg klein.
Huilenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:43 schreef Merkie het volgende:
Commentator veert helemaal op als Roda op de helft van Feyenoord speelt.
Not this shit againquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:43 schreef Merkie het volgende:
Ik kan niet kijken en weet gelijk welke je bedoeltquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:43 schreef Merkie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:43 schreef Wicky15 het volgende:
Misschien kan je ook even mee helpen verdedigen als je de bal verliest Berghuis
Speelt wel erg vaak laatste tijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Toornstra's debiele broertje speelt weer eens.
Alle spelers met een ADO verleden weg ermee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:54 schreef Wicky15 het volgende:
Toornstra begint een beetje op Immers te lijken
Je ziet gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:56 schreef Roland010 het volgende:
Godverdomme, knal die bal er nou eens in klojo's![]()
Straks scoort Roda gewoon hoor.
Kun je op wachten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:56 schreef Roland010 het volgende:
Godverdomme, knal die bal er nou eens in klojo's![]()
Straks scoort Roda gewoon hoor.
Terwijl het weer zo totaal onnodig is.quote:
Dit is gewoon slap spel zonder scherpte.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:00 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Terwijl het weer zo totaal onnodig is.
Ik dacht dat we aardig wat scorend vermogen in huis hadden met Berghuis, Larsson en Jorgensen maar dat valt dus vies tegen.
Ook dat, maar op basis van individuele kwaliteit van de aanvallers alleen al hadden ze al 3 doelpunten kunnen maken, kansen genoeg gehad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is gewoon slap spel zonder scherpte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |