SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Toch is 1-4 wel erg karig. Met dat soort cijfers win je in de Eredivisie tegen clubs als Feyenoord.![]()
![]()
WheheheWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Neuhquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Siem de Jong standaard in de basis? Zeg het maar jongens![]()
Is in ieder geval een bruikbare speler, nog weinig van hem gezien natuurlijk, maar valt iig niet tegen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Siem de Jong standaard in de basis? Zeg het maar jongens![]()
Slechte herinneringen aan hem (Ajax - Twente in 2011). In potentie gewoon prima speler.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is in ieder geval een bruikbare speler, nog weinig van hem gezien natuurlijk, maar valt iig niet tegen.![]()
Wat een vreemde blessure van Cerny. Dacht eerst dat zn voet weggleed, maar dat lijkt niet zo te zijn.
Wel sneu voor hem hoor.![]()
Dat is dan de tweede keer in een week tijd dat we met 1-4 bij amateurs winnen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:08 schreef StarGazer het volgende:
Dat is dan de tweede keer in een week tijd dat we met 1-4 bij amateurs winnen.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:08 schreef StarGazer het volgende:
Dat is dan de tweede keer in een week tijd dat we met 1-4 bij amateurs winnen.![]()
Geef Casseira maar een kans op linksbuiten dan.quote:As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:08 schreef StarGazer het volgende:
Dat is dan de tweede keer in een week tijd dat we met 1-4 bij amateurs winnen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoe lang eruit?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:08 schreef Mula het volgende:
Wat een vreemde blessure van Cerny. Dacht eerst dat zn voet weggleed, maar dat lijkt niet zo te zijn.
Wel sneu voor hem hoor.![]()
Waarschijnlijk pas volgend jaar, wanneer Ziyech is vertrokken.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 04:07 schreef skysherrif het volgende:
Godver Marcel, zet Frenkie eens heel snel in de basis lampelulDie Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:'Boca Juniors wijst miljoenenbod van Ajax op verdediger Magallan af'
Ajax heeft volgens media in Nederland en Argentinië zijn zinnen gezet op Lisandro Magallan. De 24-jarige verdediger staat momenteel onder contract bij Boca Juniors.
Voetbal International en De Telegraaf melden donderdag dat Ajax de verdediger komende winter naar Amsterdam wil halen. Media in Argentinië - zoals TyC Sports - schreven woensdagavond al dat Boca een eerste bod van 5 miljoen dollar (4,25 miljoen euro) heeft afgewezen. De verwachting is dat Ajax met een nieuw bod komt.
Magallan debuteerde in 2010 op 16-jarige leeftijd bij Gimnasia La Plata. Twee jaar later maakte hij de overstap naar de Argentijnse topclub Boca Juniors. Daar veroverde hij niet meteen een basisplaats en werd hij uitgeleend aan Rosario Central en Defensa y Justicia.
Inmiddels is Magallan wel een vaste waarde bij Boca. In de zomer van 2016 nam hij met de Argentijnse ploeg deel aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. Argentinië werd daar in de groepsfase uitgeschakeld en Magallan speelde alleen de eerste wedstrijd tegen Portugal (2-0 nederlaag) mee.
Keizer
Ajax roert zich de laatste jaren vaker op de Zuid-Amerikaanse transfermarkt. Met wisselend succes werden de afgelopen jaren de Colombianen Davinson Snachez, Mateo Cassierra, Luis Manuel Orejuela en de Braziliaan David Neres aangetrokken.
Enkele weken geleden liet Ajax-trainer Marcel Keizer weten dat hij in de winterstop twee nieuwe spelers hoopt te verwelkomen.
https://www.nu.nl/voetbal(...)n-af.html?redirect=1![]()
God, alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:44 schreef marp0 het volgende:
[..]
Geef Casseira maar een kans op linksbuiten dan.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
dat is wel jammer met Keizer die is te onzeker, gewoon weer vaker opstellen ipv Schonequote:Op donderdag 26 oktober 2017 04:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas volgend jaar, wanneer Ziyech is vertrokken.![]()
Heeft geen onaardige wedstrijden gespeeld op die plek vind ik.quote:As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Sol is natuurlijk doodsbang en heeft gewoon de ballen niet om te spelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komen jullie toch weer goed weg he, dat Fran Solgod niet speelt komend weekend.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Moest lachen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Sol is natuurlijk doodsbang en heeft gewoon de ballen niet om te spelen.![]()
![]()
Waarom? Siem scoort een paar goals maar voegt verder niets toe, terwijl Van de Beek degene is die de komende jaren toch het middenveld van Ajax moet gaan dragen. Dan moet die gewoon spelen, laat hem maar een paar wedstrijdjes wat minder goed spelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op dit moment valt wat te zeggen voor Siem ipv Donny. Voor de rest staat het goed.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Sol is natuurlijk doodsbang en heeft gewoon de ballen niet om te spelen..
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Sowieso weer 0 rendementquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Toch raar, hij heeft gisteren wel nog prima kunnen spelen. Zou die operatie zoveel problemen opleveren?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komen jullie toch weer goed weg he, dat Fran Solgod niet speelt komend weekend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
En zou waarschijnlijk zonder problemen nog maanden door kunnen spelen. Het is niet dat je niks meer kunt als je een tumor in je bal hebt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch raar, hij heeft gisteren wel nog prima kunnen spelen. Zou die operatie zoveel problemen opleveren?
3 dagen nadat ze in je ballen hebben gesneden lijkt me geen goed plan.![]()
Tsja, weet ik niet. Ik weet niet hoeveel 'rust' dat dient te hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En zou waarschijnlijk zonder problemen nog maanden door kunnen spelen. Het is niet dat je niks meer kunt als je een tumor in je bal hebt.
3 dagen nadat ze in je ballen hebben gesneden lijkt me geen goed plan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze snijden gewoon je balzak open. Dan is het niet slim op de volgende dag weer rond te lopen. Laat staan te sporten natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, weet ik niet. Ik weet niet hoeveel 'rust' dat dient te hebben.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Gewoon zo'n hockeytok aan en gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze snijden gewoon je balzak open. Dan is het niet slim op de volgende dag weer rond te lopen. Laat staan te sporten natuurlijk.![]()
Ik ben bereid je te geloven. Weet niet of er 'bescherming' voor is en dat voldoende is. Heb hier verder ook geen kennis over.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze snijden gewoon je balzak open. Dan is het niet slim op de volgende dag weer rond te lopen. Laat staan te sporten natuurlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Genoeg sporten waar je (verplicht) met tok voor je zaakie moet spelen (honkbal bijv), al denk ik niet dat je lekker rondloopt als de boel net is opengesneden.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bereid je te geloven. Weet niet of er 'bescherming' voor is en dat voldoende is. Heb hier verder ook geen kennis over.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Hoe lang duurt zoiets? Wel pijnlijk voor W2, die kunnen zo'n speler eigenlijk niet missen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:49 schreef PicoMMP het volgende:
Je mag niet sporten met hechtingen in je ballen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De hechtingen mogen eruit als de wond dicht is. Het ligt dus aan de operatie zelf. Ik heb zelf hechtingen gehad die er na een week uit moesten, wondje van zo'n 8 cm.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zoiets? Wel pijnlijk voor W2, die kunnen zo'n speler eigenlijk niet missen.
Heb later ook nog een vetbultje laten verwijderen in m'n arm, 5cm, maar dat kon met oplosbare hechtingen. Duurde drie dagen of zo.
Denk dat het bij Sol ook een weekje zal zijn en dan is het natuurlijk afwachten of hij verder nog geopereerd moet worden.![]()
Heel vervelend, maar daarom wel fijn dat we tegen Ajax spelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zoiets? Wel pijnlijk voor W2, die kunnen zo'n speler eigenlijk niet missen.
Ik hoop dat Ogbechegod kan starten. Zou geweldig zijn voor hem.![]()
Beter dat je een belangrijke speler mist tegen Ajax waartegen je als Willem II in principe toch puntloos tegen blijft dan dat je hem bijvoorbeeld tegen NAC moet missen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zoiets? Wel pijnlijk voor W2, die kunnen zo'n speler eigenlijk niet missen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Klinkt pijnlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze snijden gewoon je balzak open. Dan is het niet slim op de volgende dag weer rond te lopen. Laat staan te sporten natuurlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: