Goede meneer-de-directeur-krijtstreep wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat Lloyd Blankfein een vergelijkbare handicap heeft.
[ afbeelding ]
Eens. Wonen is achterhaald, leven is het nieuwe wonen.quote:
Opdat wij nooit vergeten: http://www.summiticeapparel.com/quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die retoriek paste men ook toe op de eerste wereldoorlog.
Zes miljoen joden verder bleek dat toch niet zo'n slimme zet.
Doet ut nie.quote:
We praten wel vaak over wonen. Meestal door GSbrdr.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:12 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Eens. Wonen is achterhaald, leven is het nieuwe wonen.
Niet zo raar, hij is een pandjesschuiver.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
We praten wel vaak over wonen. Meestal door GSbrdr.
Maar hij is ook wel het wonen-orakel.
Ik weet dan ook van weinig dingen iets. En van veel dingen weinig.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Is die ambassade van voor 1990?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederlandse ambassade heeft daar voor altijd uitzicht op.
Dankzij onze starchitect Koolhaas.
[ afbeelding ]
Hoezo voor altijd? Kan toch iets voor gebouwd worden?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederlandse ambassade heeft daar voor altijd uitzicht op.
Dankzij onze starchitect Koolhaas.
[ afbeelding ]
Totdat de levensstijl van Kaas- weer moet worden besproken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
We hebben Geert wel vervangen door Thierry.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Totdat de levensstijl van Kaas- weer moet worden besproken.
Nee, van 2003.quote:
Wij trollen de Duitsers graag met neobuurimperialismequote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hoezo voor altijd? Kan toch iets voor gebouwd worden?
quote:Dwars door het gebouw loopt een diagonale zichtas die uitzicht biedt op de Fernsehturm. Dit uitzicht is in het kadaster van de stad "voor eeuwig" vastgelegd, wat betekent dat er nooit gebouwd mag worden tussen de ambassade en de Fernsehturm.
Bij het het verbouwen van tomatenplanten is het belangrijk dat de bovenkant van de plant droog blijft. Kweek ze daarom altijd in een kas, of bij gebrek aan kasruimte onder een afdakje.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet dan ook van weinig dingen iets. En van veel dingen weinig.
Als anderen hun kennis zouden delen, moedig ik dat aan.
Voor zolang het duurt. Zo gek lang heeft hij vast niet meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Totdat de levensstijl van Kaas- weer moet worden besproken.
Ah zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij trollen de Duitsers graag met neobuurimperialisme
[..]
Scherp.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dan is Koolhaas toch geen communist.
Schrale troost voor het ontvreemden van al onze fietsen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij trollen de Duitsers graag met neobuurimperialisme
[..]
Niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ah zo.
Zal natuurlijk niet echt voor altijd zijn, maar ik snap je post nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |