Dit wilde ik dus net gaan posten.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:17 schreef Megumi het volgende:
Geen geld voor de bus? Maar wel voor een taser ook duur denk ik zo en waarvan het bezit strafbaar is? Hoe gek moet het nog worden?
Taser kost maar 20 euro.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:17 schreef Megumi het volgende:
Geen geld voor de bus? Maar wel voor een taser ook duur denk ik zo en waarvan het bezit strafbaar is? Hoe gek moet het nog worden?
Maar kan ook weer wat meer kosten als de TS zo iets gebruikt en gepakt gaat worden wellicht.quote:
TS is dan ook een man.quote:
Waar denkt hij dan een taser voor nodig te hebben?quote:
ja want dat helpt...binnen jaar ben je osu master ofniequote:
Omdat hij bang is om verkracht te worden als hij door de bossen fietst.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waar denkt hij dan een taser voor nodig te hebben?
Ja, maar hij is toch een man?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:04 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Omdat hij bang is om verkracht te worden als hij door de bossen fietst.
Zeer felle zaklamp, zoals een Fenix TK35 Ultimate Edition.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:19 schreef RingBewoner het volgende:
Persoonlijk zou ik investeren in goede fietsverlichting. Lampje van een taser helpt niet.
Ja. Niet doen. Politie vind dat niet leuk en je weet niet wat de gevolgen voor iemand zijn die je tasert. Gevolg kan zijn ernstige mishandeling met mogelijk dood tot gevolg met een illegaal wapen. Ik schat je kansen dan klein in.quote:
Of als TS iemand bedreigt met dat ding, pakt zijn belager het af en wordt TS zelf getaserd!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:32 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ja. Niet doen. Politie vind dat niet leuk en je weet niet wat de gevolgen voor iemand zijn die je tasert. Gevolg kan zijn ernstige mishandeling met mogelijk dood tot gevolg met een illegaal wapen. Ik schat je kansen dan klein in.
Zou ik alleen al niet kopen vanwege de onzin in de specificaties.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 09:41 schreef klotezooi2 het volgende:
:http://dotoho.eu/nl/taser(...)b-3-in-1.html#idTab5
Die 2400 KV klopt wel. Tasers zitten dik in de megavolts.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:59 schreef nanuk het volgende:
[..]
Zou ik alleen al niet kopen vanwege de onzin in de specificaties.
2400KV? Dat zal wel 2k4 volt zijn of 2400 volt. Als ie echt 2400 Kv is dan je er behoorlijk vonken mee trekken.
2400 volt is de spanning van een (te) licht schrikdraad apparaat.
Mja, maar beetje lullig als de wind net verkeerd staat...zit het in mijn eigen gezicht.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:37 schreef ChronoVisor het volgende:
Beter koop je zoiets;
[ afbeelding ]
Tja, mij verkrachten e.d. is ook illegaal. Ik fiets nogal eens langs Den Dolder, daar kwam Anne Faber ook zo goed mee weg.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:23 schreef JeMoeder het volgende:
Tasers zijn illegaal. Heb daarom je IP adres en een link van dit topic doorgestuurd naar de politie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stroomstootwapen#Werkingsprincipequote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die 2400 KV klopt wel. Tasers zitten dik in de megavolts.
En ja, daar trek je vonken mee.
Een stun gun is een apparaat wat je rechtstreeks tegen de 'aanvaller' moet houden. Een taser schiet pijltjes met stroomdraadjes eraan, en levert de schok dus op afstand.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 08:58 schreef nanuk het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stroomstootwapen#Werkingsprincipe
Met 2k4 maak je vonkjes van een paar milimeter. Met 2,4 megavolt trek je vonken van bijna een meter, dan zit je meer richting Tesla coils.
Het is juist precies het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een stun gun is een apparaat wat je rechtstreeks tegen de 'aanvaller' moet houden. Een taser schiet pijltjes met stroomdraadjes eraan, en levert de schok dus op afstand.
Meestal bedoelt men een stun gun als men taser zegt. Ik vermoed dat dit nu ook het geval is.
En stun guns trekken eigenlijk altijd dikke vonken.
Nope, maar bedankt voor je bijdrage.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is juist precies het tegenovergestelde.
Persoonlijk zou ik daarvoor een fiets kopen, maar goed, dat ben ikquote:Op woensdag 25 oktober 2017 09:41 schreef klotezooi2 het volgende:
Aangezien ik geen geld heb voor de bus, moet ik vrijwel dagelijks hele stukken door het bos fietsen. Ik wil daarvoor een taser kopen, maar dan wel eentje die voldoende doet om iemand die me aanvalt uit te schakelen en tegelijk niet teveel..
godver.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik daarvoor een fiets kopen, maar goed, dat ben ik
Kun je misschien wel uitleggen hoe je op een taser fietst, ik ben heel nieuwsgierig?![]()
Mja, ik heb liever iets wat op afstand al iets doet...quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een stun gun is een apparaat wat je rechtstreeks tegen de 'aanvaller' moet houden. Een taser schiet pijltjes met stroomdraadjes eraan, en levert de schok dus op afstand.
Meestal bedoelt men een stun gun als men taser zegt. Ik vermoed dat dit nu ook het geval is.
En stun guns trekken eigenlijk altijd dikke vonken.
Geen last van, is anti-dog.... staat erop.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:56 schreef klotezooi2 het volgende:
[..]
Mja, maar beetje lullig als de wind net verkeerd staat...zit het in mijn eigen gezicht.
Dan wordt het heel snel heel duur.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:15 schreef klotezooi2 het volgende:
[..]
Mja, ik heb liever iets wat op afstand al iets doet...
Graag gedaan. En ondanks dat ik je niet geloof weiger ik te gaan zoeken door chronische luiheid.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nope, maar bedankt voor je bijdrage.
Als je het niet gelooft, mag je natuurlijk even kijken wat voor producten onder de Taser-naam op de markt worden gebracht.
Je hebt gelijk, hij heeft ongelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Graag gedaan. En ondanks dat ik je niet geloof weiger ik te gaan zoeken door chronische luiheid.
Behalve dan dat ik gelijk heb en 'tasers' die dingen zijn die pijltjes afschieten. Maar het gaat er niet zozeer om dat ik gelijk heb, hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij heeft ongelijk.
Nee hoor. Helemaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij heeft ongelijk.
Klopt gewoon 100% wat jij zegt. Taser schiet. Maar Taser is een merknaam.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik gelijk heb en 'tasers' die dingen zijn die pijltjes afschieten. Maar het gaat er niet zozeer om dat ik gelijk heb, hoor.
Maar dat jullie het fout hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |