Zou zo weer instappenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:54 schreef peterc het volgende:
[..]
Gaat om 379k, ik neem aan dat als er iets mis is, en vanuit 5BY2 er al lang communicatie is richting GVE zou zijn geweest, en GVE weer naar ons, dit doe je niet op een vrijdag voor een weekend, de rente betaling vond plaats op vrijdag 28juli2017, eind oktober kan dan in dit geval ook maandag doch uiterlijk dinsdag zijn. Vanmiddag zal het dashboard van GVE bijgewerkt worden normaal gesproken, verwacht dat het er dan bijzit.
Antea participaties heeft ook een deelneming in 5BY2, en dat zijn toch serieuze jongens, kan me bijna niet voorstellen dat er nu nog iets aan de hand zou zijn.
http://antea.nl/over-antea/portefeuille/
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:52 schreef impact9 het volgende:
[..]Dus de oude lening van 36 maanden is net totaal afgelost. Ben benieuwd of bij de nieuwe lening zekerheden gegeven gaan worden. 3 jaar geleden was verpanding van voorraad nog niet mogelijk nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:56 schreef k_man het volgende:
Er gaat iets mis met een uitbetaling van GvE. Dezelfde termijn van hetzelfde project is op dezelfde dag twee keer uitbetaald.
Meer mensen die dat gehad hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, ik doe ook zeker niet mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:04 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Wat ik in de Collin lening zie is dat deze man een heel netwerk aan B.V.'s heeft. Maar ik proef ook uit de manier waarop KOM schrijft dat de beheer B.V. geen vet op de botten heeft. De Beheer B.V. staat bij zowel de Collin als de KOM lening voor de "eigenaars" B.V. garant en er is geen H.A. in persoonvan Romeijnders.
Ik vraag me zomaar af waarom Romeijnders hopt van Collin naar KOM. Voor deze volgende lening daarnaast vraag ik me af welke financiėle instellingen instellingen hij nog meer aangedaan heeft om zijn mogelijke kaarten huis te financieren. Kortom veel onzekerheid en relatief weinig rente voor het risico dus blijf ik bij deze KOM lening weg.
Waarom KOM en Romeijnders op 6% inzetten i.p.v. de geadviseerde 6.5% omdat men denkt dat de lening toch wel vol komt met de naam ABNAMRO en het woord hypotheek in de pitch. Maar daar trappen de meeste mensen van dit forum niet in.![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:06 schreef Certeco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
project is van voor de depotregelingquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:26 schreef obligataire het volgende:
Per abuis de volledige depotregeling toegepast? 😉
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]Yep hier ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij deze 2 denk ik
[ Bericht 1% gewijzigd door peterc op 27-10-2017 13:01:49 ]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:50 schreef peterc het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij deze 2 denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe incassobureau maakt stappentwitter:peterverhaar twitterde op vrijdag 27-10-2017 om 13:19:43kijk , een beetje druk werkt Floatrooms van @robbiekoene heeft alles betaald: dank, zo hoort het @KapitaalOpMaat reageer retweet
Ze zijn nog vergeten de rente aan te passen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:57 schreef Horsemen het volgende:
Ik zie dat GvE de pitch van project 17122 en 17123 heeft aangevuld met de volgende gegevens;
1) Adresgegevens van de panden.
2) Resultaten en sovabiliteit van de tenaamstelling van zijn BV zijn genoemd.
3) Melding dat faillissement is opgeheven (afgewikkeld) met datum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meen te herinneren dat in de pitch stond dat hij geen management fee uit de BV trekt. Deze zin is nu verwijderd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:10 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ze zijn nog vergeten de rente aan te passen.
Ja, daar moet nog 2% bij....quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:10 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ze zijn nog vergeten de rente aan te passen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:16 schreef Frandderouw het volgende:
Nieuwe FNC, Installatiebedrijf Zonnepanelen
¤ 75.000
3 jaar
8.99 %
Cijfers niet slecht, alleen vreemde verschuiving van vlottende naar vast activa.Terwijl de langlopende schulden (vermoedelijk aflossing hypotheek bedrijfspand) keurig lineair terugloopt maar de korte schuld verdubbeld t.o.v. 2015. dat snap ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:16 schreef Frandderouw het volgende:
Nieuwe FNC, Installatiebedrijf Zonnepanelen
Cijfers niet slecht, alleen vreemde verschuiving van vlottende naar vast activa.Misschien heeft ie z'n hele voorraad zonnepanelen op zijn eigen dak gemonteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balans blijft natuurlijk momentopname. Vaste activa neemt ook in 2016 toe. Wellicht investering gedaan aan het einde van 2016 en de factuur hiervan pas in 2017 voldaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:25 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Terwijl de langlopende schulden (vermoedelijk aflossing hypotheek bedrijfspand) keurig lineair terugloopt maar de korte schuld verdubbeld t.o.v. 2015. dat snap ik niet.
5 jaar : Ik doe in principe bij dit soort kleine eenmansbedrijfjes max 3 jaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:29 schreef bleyenburg het volgende:
@NRDZ: wat zijn precies jouw bezwaren tegen de koerier op FNC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |