abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174758933
Nieuwe op GvE:
geldvoorelkaar twitterde op maandag 30-10-2017 om 15:26:32 In verband met de voorfinanciering van zonnepanelen zoekt @Zonbewust funding. Class 3 | 7% | 48 mnd |… https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16877 reageer retweet
pi_174759179
quote:
Zo dan, die loopt weer vlot vol! Behoorlijke "boom" van BVs, maar wel interessante rente versus looptijd. Klein bedragje erin gedaan. Ik geloof daarnaast ook in duurzame energie, misschien dat dat helpt.
pi_174759491
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:06 schreef obligataire het volgende:

[..]

Voordat mensen wéér dat bewuste filmpje gaan plaatsen :) , vraag ik me even hardop af waarom executieverkoop hier aan de orde zou moeten komen, nu er sprake is van een doorlopend bevrachtingscontract en dus vaste inkomsten. Lijkt me dat er onderhands wel een opvolger te vinden moet zijn, desnoods voor een aangepast bedrag?

Met 8% rente en 1e hypotheek vind ik 'm nog niet zo heel verkeerd trouwens. 7 Jaar is bij zo'n project lang maar ook realistisch denk ik vanuit zijn eigen exploitatie.
Ik deel jouw mening, wanneer het bevrachtingscontract er is zijn de inkomsten vrij zeker. De komende jaren wordt er afgelost dus neemt het risico ook af voor de investeerders.
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:54:24 #279
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_174760553
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door InVestEerder op 31-10-2017 12:04:26 (Tekst in spoiler geplaatst) ]
pi_174767097
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstandiger om bovenstaand bericht even in spoiler te plaatsen, lijkt me.
pi_174775171
Het project op crowdestate.nl vind ik een interessante.
Nadeel is wel dat je gelijk moet storten/ overmaken, en minimaal vanaf 500 euro.
Heeft iemand ervaring daar of alle projecten wel vollopen? Mede vanwege het feit dat het niet om kleine bedragen gaat.

In mijn p2p portfolio heb ik besloten geld terug te halen vanuit Twino.
Er staat te vaak geld op mijn account te slapen, omdat er geen investeringen meer beschikbaar zijn.
plus het feit dat er veel in default gaat, geeft mijn geen goed gevoel meer.

Zijn hier vanuit jullie nog aanraders binnen de p2p sector? In de tussentijd gebruik wel Mintos. Bondora en Viventor inmiddels los gelaten. Wellicht omaraha of dofinance wat ik onlangs hier heb gelezen..
pi_174775572
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:07 schreef Gijsbertus het volgende:
Nadeel is wel dat je gelijk moet storten/ overmaken, en minimaal vanaf 500 euro.
Heeft iemand ervaring daar of alle projecten wel vollopen? Mede vanwege het feit dat het niet om kleine bedragen gaat.

Er staat te vaak geld op mijn account te slapen, omdat er geen investeringen meer beschikbaar zijn.

Zijn hier vanuit jullie nog aanraders binnen de p2p sector? In de tussentijd gebruik wel Mintos. Bondora en Viventor inmiddels los gelaten. Wellicht omaraha of dofinance wat ik onlangs hier heb gelezen..
Omaraha garandeert maar 60% van de lening en ik vind de auto-invest opties van Dofinance te simpel.
Na Mintos kom ik altijd weer uit op Twino als tweede. Ik heb nog geen goed alternatief gevonden.
pi_174775652
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:33 schreef Bunsburger het volgende:

[..]

Omaraha garandeert maar 60% van de lening en ik vind de auto-invest opties van Dofinance te simpel.
Na Mintos kom ik altijd weer uit op Twino als tweede. Ik heb nog geen goed alternatief gevonden.
Ja, ik heb ook Mintos, Twino en dan Bondora. Ik overweeg nog Estateguru.
pi_174775891
SPOILER
Dit betreft inderdaad informatie van 10 jaar geleden. Zou netjes zijn als dit in een spoiler sou staan.
pi_174775903
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:38 schreef Benger2 het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook Mintos, Twino en dan Bondora. Ik overweeg nog Estateguru.
Alhoewel ik het afgelopen half uur niet meer kan inloggen op Twino met geen van mijn beide accounts op geen enkel device. Dus misschien zijn heeft Gijsbertus zijn geld net op tijd weg gehaald?
pi_174776313
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:07 schreef Gijsbertus het volgende:

Volgens mij lopen de projecten bij Crowdstate allemaal vol. Ze plaatsen niet zo vaak projecten. Project wat nu openstaat voor inschrijving is mijn derde project. Volgens mij schermen ze dat je investering meteen rentedragend is, maar om eerlijk te zijn heb ik dat niet berekend.
pi_174776433
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:50 schreef Bunsburger het volgende:

[..]

Alhoewel ik het afgelopen half uur niet meer kan inloggen op Twino met geen van mijn beide accounts op geen enkel device. Dus misschien zijn heeft Gijsbertus zijn geld net op tijd weg gehaald?
Twino zegt bij mij "Scheduled website maintenance in progress!"
Laten we daar voorlopig van uit gaan...
pi_174776470
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:21 schreef InvestorW het volgende:

[..]

Twino zegt bij mij "Scheduled website maintenance in progress!"
Laten we daar voorlopig van uit gaan...
Midden op de dag? Zou vreemd zijn, maar ik hoop het ook maar.......
pi_174776531
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:23 schreef Bunsburger het volgende:
Midden op de dag? Zou vreemd zijn, maar ik hoop het ook maar.......
Nou, KoM deed dat gisteren ook hoor... :)
pi_174776601
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:50 schreef Bunsburger het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest.
Het is een klein gedeelte van de totale portfolio.

Dan houd ik het nu alleen bij mintos voor de p2p leningen.
En ga meer investeren in de vastgoed met 1e hypotheekrecht.

Tot nu toe doe ik aan internetsparen (leaseplan: deposito en lopende rek), vastgoed investeringen, crowdfunding, beleggen en p2p leningen. Al wordt het vastgoed ook geïnvesteerd via de crowd, maar qua risicopotentieel iets lager vind ik zelf.
pi_174777079
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:30 schreef Gijsbertus het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest.
Het is een klein gedeelte van de totale portfolio.

Dan houd ik het nu alleen bij mintos voor de p2p leningen.
En ga meer investeren in de vastgoed met 1e hypotheekrecht.

Tot nu toe doe ik aan internetsparen (leaseplan: deposito en lopende rek), vastgoed investeringen, crowdfunding, beleggen en p2p leningen. Al wordt het vastgoed ook geïnvesteerd via de crowd, maar qua risicopotentieel iets lager vind ik zelf.
Lijkt Synvest Duits vastgoed je wat?
Zit er zelf nu anderhalf jaar.

En Lenderspender is misschien ook wat voor je, heb nog wel een link dat je gratis 25¤ krijgt.

Estateguru is ook vastgoed alleen hoog risico:)
pi_174777579
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:57 schreef wouterde het volgende:

[..]

Lijkt Synvest Duits vastgoed je wat?
Zit er zelf nu anderhalf jaar.

En Lenderspender is misschien ook wat voor je, heb nog wel een link dat je gratis 25¤ krijgt.

Estateguru is ook vastgoed alleen hoog risico:)
Bedankt voor je adviezen.

Lenderspender trekt mij meer iets aan dan de synvest. Al ben ik wel benieuwd naar de aanvragen.. Is dat vergelijkbaar met funding circle? En kun je zelf bepalen wanneer je een bedrag stort?

Estateguru heb ik een tijd geleden overwogen. Maar alleen vastgoed en ook nog buitenland, vind ik te riskant.
pi_174777631
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:28 schreef Gijsbertus het volgende:

[..]

Bedankt voor je adviezen.

Lenderspender trekt mij meer iets aan dan de synvest. Al ben ik wel benieuwd naar aanvragen.. Is dat vergelijkbaar met funding circle? En kun je zelf bepalen wanneer je een bedrag stort?

Estateguru heb ik een tijd geleden overwogen. Maar alleen vastgoed en ook nog buitenland, vind ik te riskant.
Bij Lenderspender kan je zelf bepalen wanneer je een bedrag stort. In tegenstelling tot FNC (en andere platforms) wordt het gestorte bedrag over alle leningen verspreidt. Dus er hoeft geen keuze gemaakt te worden uit de leningen.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:52:15 #294
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_174777969
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 08:28 schreef Remond1977 het volgende:

Misschien een troost voor wat het waard is, als laatste zei de ondernemer dat het
via GvE wel goed komt!

[..]

Goed als in we krijgen al het geld terug?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:01:51 #295
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_174778156
Keniaan bij LAH
¤ 100000
6 maanden
7%
partner: Umati (factoring)
pi_174778324
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:32 schreef FINONAF het volgende:

[..]

Bij Lenderspender kan je zelf bepalen wanneer je een bedrag stort. In tegenstelling tot FNC (en andere platforms) wordt het gestorte bedrag over alle leningen verspreidt. Dus er hoeft geen keuze gemaakt te worden uit de leningen.
Bedoel meer de kwaliteit van de leningen.
Op funding circle kom je best wat slechte leningen tegen en een paar pareltjes.
Hoe is dat bij lenderspender?
pi_174778546
Nieuwe KoM
https://www.kapitaalopmaat.nl/Lagooni-BV-2
60 mnd, 7,5% voor ¤ 75.000
pi_174778571
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:13 schreef Gijsbertus het volgende:

[..]

Bedoel meer de kwaliteit van de leningen.
Op funding circle kom je best wat slechte leningen tegen en een paar pareltjes.
Hoe is dat bij lenderspender?
Allemaal c9msumentenleningen. Maar Lenderspender is vrij streng.
Op dit moment hebben ze 189 leningen, en stijgt snel.
pi_174778606
Apoc aviation gaat wederom vervroegd aflossen.

Vanmiddag om 15.00 uur nieuw project van dit bedrijf voor de aankoop van een nieuwe Airbus.
pi_174778704
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:30 schreef wouterde het volgende:
Apoc aviation gaat wederom vervroegd aflossen.

Vanmiddag om 15.00 uur nieuw project van dit bedrijf voor de aankoop van een nieuwe Airbus.
"Verwachting is dan ook dat lening 16459 binnen 4-7 maanden vanaf heden vervroegd zal worden afgelost. "

Dat is dus nog niet zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')