abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 november 2017 @ 19:39:04 #201
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175116958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:35 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

En ook bij je leidinggevende? Sterkte.
Nee dat niet. Ik kijk het nog even aan. Ik hoop persoonlijk dat het zo ongemakkelijk wordt voor andere mensen dat ze hem ontslaan.

Ik negeer hem nu compleet en op alles wat hij vraagt zeg ik 'Nee, dank je wel.'. De hele dag door dus :') ik zeg de hele dag 'Nee dank je'. Op een gegeven moment moet dat anderen toch gaan opvallen?

Hij wilde ook dat ik mee ging lunchen. Toen zei ik nee, zegt een andere collega ja gezellig! Hij helemaal van: wat nu _O- was duidelijk niet zijn bedoeling.
  donderdag 16 november 2017 @ 19:42:41 #202
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175117050
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat doet hij allemaal dan?
De hele dag naar me staren, naar mijn borsten kijken en dan iets zeggen over de print op mijn T-shirt. De hele dag vragen of ik koffie wil, mee pauze wil houden, dit dat. Zonder noodzaak koekeloeren bij mijn kantoor. Enorm zijn best doen om een flexplek op mijn kantoor te bemachtigen terwijl we in een ander team zitten en mijn kantoor teamgebonden is.
pi_175120357
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 19:42 schreef Mishu het volgende:

[..]

De hele dag naar me staren, naar mijn borsten kijken en dan iets zeggen over de print op mijn T-shirt. De hele dag vragen of ik koffie wil, mee pauze wil houden, dit dat. Zonder noodzaak koekeloeren bij mijn kantoor. Enorm zijn best doen om een flexplek op mijn kantoor te bemachtigen terwijl we in een ander team zitten en mijn kantoor teamgebonden is.
En dit is het? Sorry hoor... ik kan me voorstellen dat dit uiterst irritant is, maar seksuele intimidatie? Melding bij de politie? Ik vind het nogal wat voor dit soort gedrag...

En heb je al eens duidelijk aangegeven je geïntimideerd te voelen door zijn gedrag? Duidelijker dan gewoon "nee, dank je (wel)" op alles te zeggen?
Tails tell tales
  donderdag 16 november 2017 @ 21:41:39 #204
198365 Morendo
The Real Deal
pi_175120794
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 19:42 schreef Mishu het volgende:

[..]

De hele dag naar me staren, naar mijn borsten kijken en dan iets zeggen over de print op mijn T-shirt. De hele dag vragen of ik koffie wil, mee pauze wil houden, dit dat. Zonder noodzaak koekeloeren bij mijn kantoor. Enorm zijn best doen om een flexplek op mijn kantoor te bemachtigen terwijl we in een ander team zitten en mijn kantoor teamgebonden is.
Heb je flinke jetsers?
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 16 november 2017 @ 21:58:25 #205
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175121396
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:28 schreef Forbry het volgende:

[..]

En dit is het? Sorry hoor... ik kan me voorstellen dat dit uiterst irritant is, maar seksuele intimidatie? Melding bij de politie? Ik vind het nogal wat voor dit soort gedrag...

En heb je al eens duidelijk aangegeven je geïntimideerd te voelen door zijn gedrag? Duidelijker dan gewoon "nee, dank je (wel)" op alles te zeggen?
Het is stront irritant en ik heb het vrij druk momenteel.
pi_175121727
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:58 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is stront irritant en ik heb het vrij druk momenteel.
8)7

Stront irritant en vrij druk hebben lijken mij bepaald geen (proportionele) redenen om melding bij de politie te doen van seksuele intimidatie. Dat vooral ook zonder hierover eerst met die gast zelf en een leidinggevende en/of een (andere) vertrouwenspersoon te hebben gesproken. Jeetje, je zou die vent maar zijn zeg... ik vind het eigenlijk schandalig gedrag van je... voor hetzelfde geld heeft die gast gewoon een oogje op je. Meer niet en houdt hij ook onmiddellijk op als je duidelijk maakt dat je er niet van gediend bent... maar nee, nu ligt er al een melding bij de politie :{
Tails tell tales
  donderdag 16 november 2017 @ 22:11:38 #207
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175121832
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:08 schreef Forbry het volgende:

[..]

8)7

Stront irritant en vrij druk hebben lijken mij bepaald geen (proportionele) redenen om melding bij de politie te doen van seksuele intimidatie. Dat vooral ook zonder hierover eerst met die gast zelf en een leidinggevende en/of een (andere) vertrouwenspersoon te hebben gesproken. Jeetje, je zou die vent maar zijn zeg... ik vind het eigenlijk schandalig gedrag van je... voor hetzelfde geld heeft die gast gewoon een oogje op je. Meer niet en houdt hij ook onmiddellijk op als je duidelijk maakt dat je er niet van gediend bent... maar nee, nu ligt er al een melding bij de politie :{
Een melding is niks. Ik ben benieuwd hoe lang hij doorgaat op het moment dat ik nooit meega met pauze of met hem communiceer.

Ik kan toch niet uit het niets zeggen: waarom kijk je naar mijn borsten? Of: is er iets?

Het is gewoon niet professioneel, klaar.
  donderdag 16 november 2017 @ 22:12:54 #208
198365 Morendo
The Real Deal
pi_175121878
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:11 schreef Mishu het volgende:

[..]

Een melding is niks. Ik ben benieuwd hoe lang hij doorgaat op het moment dat ik nooit meega met pauze of met hem communiceer.

Ik kan toch niet uit het niets zeggen: waarom kijk je naar mijn borsten? Of: is er iets?

Het is gewoon niet professioneel, klaar.
Heb je het achtste en negende wereldwonder onder je kin?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_175121910
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:11 schreef Mishu het volgende:

[..]

Een melding is niks. Ik ben benieuwd hoe lang hij doorgaat op het moment dat ik nooit meega met pauze of met hem communiceer.

Ik kan toch niet uit het niets zeggen: waarom kijk je naar mijn borsten? Of: is er iets?
Jij vindt een melding geen big deal? Nou, ik wel hoor. Zeker als die gast hier helemaal niks vanaf weet. :|W

Gewoon iets aangeven is een brug te ver, maar melding doen bij de politie niet. Schiet mij maar lek hoor, hier snap ik helemaal niks van.
Tails tell tales
pi_175122320
Ik hoop eigenlijk op nog meer reacties van anderen. Ben wel benieuwd of ik nou de enige ben die jouw reactie echt bizar -en ook totaal niet vind kunnen- vind...
Tails tell tales
pi_175122387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:28 schreef Forbry het volgende:
Ik hoop eigenlijk op nog meer reacties van anderen. Ben wel benieuwd of ik nou de enige ben die jouw reactie echt bizar -en ook totaal niet vind kunnen- vind...
Ik vind dat ook nog al iets voor hetgeen ik lees.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175122613
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik vind dat ook nog al iets voor hetgeen ik lees.
En dat zonder eea eerst op het werk zelf aan te kaarten 8)7
Dit is dus de ándere kant van de "#metoo-medaille" zullen we maar zeggen...
Tails tell tales
pi_175122798
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

En dat zonder eea eerst op het werk zelf aan te kaarten 8)7
Dit is dus de ándere kant van de "#metoo-medaille" zullen we maar zeggen...
Eigenlijk zou ze hem eerst moeten zeggen dat ze het niet prettig vindt hoe hij doet. Want ze slaat alleen maar zijn uitnodigingen af en dus weet hij misschien niet eens dat ze zijn aandacht niet leuk vindt.

Seksuele intimidatie... Idd 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2017 22:48:28 ]
  donderdag 16 november 2017 @ 22:48:09 #214
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175122802
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:13 schreef Forbry het volgende:

[..]

Jij vindt een melding geen big deal? Nou, ik wel hoor. Zeker als die gast hier helemaal niks vanaf weet. :|W

Gewoon iets aangeven is een brug te ver, maar melding doen bij de politie niet. Schiet mij maar lek hoor, hier snap ik helemaal niks van.
Als je dingen niet gelijk meld geloven ze je niet als het eenmaal uit de hand gelopen is. Dat heb ik met een aanranding en stalken gehad.

Ik ga mezelf niet associeren met problemen bij mijn teamleider. Ik kijk gewoon hoe het loopt en als het echt de spuigaten uitloopt ga ik uiteraard de nodige stappen nemen in gradaties van ernst. Ik wil best een gesprek hebben waarin we verkennen waar zijn gedrag vandaan komt :')
pi_175122827
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Als je dingen niet gelijk meld geloven ze je niet als het eenmaal uit de hand gelopen is. Dat heb ik met een aanranding en stalken gehad.
Zeg hem eerst dat je het niet leuk vindt dat hij zoveel aandacht aan jou besteedt en naar jou staart. Zo begin je dat.
  donderdag 16 november 2017 @ 22:51:02 #216
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175122871
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:49 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Zeg hem eerst dat je het niet leuk vindt dat hij zoveel aandacht aan jou besteedt en naar jou staart. Zo begin je dat.
Dat zal de werksfeer verbeteren. Mijn leidinggevende zal blij met me zijn.
pi_175122945
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:49 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Zeg hem eerst dat je het niet leuk vindt dat hij zoveel aandacht aan jou besteedt en naar jou staart. Zo begin je dat.
Precies.

quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:51 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat zal de werksfeer verbeteren. Mijn leidinggevende zal blij met me zijn.
Nee, dan maar, achter iemand zijn rug om en zonder vooralsnog écht gegronde redenen, melding doen bij de politie, dat is minder erg. :X
Tails tell tales
pi_175122950
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:51 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat zal de werksfeer verbeteren. Mijn leidinggevende zal blij met me zijn.
En zo een melding zal dat niet?
  donderdag 16 november 2017 @ 23:00:23 #219
165633 eriksd
The grand facade...
pi_175123159
Nou, Mishu zit binnenkort weer thuis zo te zien :{
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_175123174
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Als je dingen niet gelijk meld geloven ze je niet als het eenmaal uit de hand gelopen is. Dat heb ik met een aanranding en stalken gehad.

Ik ga mezelf niet associeren met problemen bij mijn teamleider. Ik kijk gewoon hoe het loopt en als het echt de spuigaten uitloopt ga ik uiteraard de nodige stappen nemen in gradaties van ernst. Ik wil best een gesprek hebben waarin we verkennen waar zijn gedrag vandaan komt :')
Ik denk eerder dat dit gedrag er toe zal leiden, dat als je (weer) een keer écht problemen hebt, niemand je nog serieus neemt. The boy girl who cried wolf...
Tails tell tales
  donderdag 16 november 2017 @ 23:02:02 #221
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175123210
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:53 schreef Hexx. het volgende:

[..]

En zo een melding zal dat niet?
Gebeurt niks mee.
pi_175123326
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 23:02 schreef Mishu het volgende:

[..]

Gebeurt niks mee.
Nee, hoogstwaarschijnlijk niet. Maar die gast staat nu, zonder dat hij daar zelf ook maar íets van weet, wel voor altijd in een dossier van de politie als mogelijke dader van seksuele intimidatie...

Mocht die collega of je leidinggevende hier op de één of andere manier tóch lucht van krijgen, dan zie ik ze jóu eerder ontslaan dan die collega...
Tails tell tales
  donderdag 16 november 2017 @ 23:08:04 #223
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175123374
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 23:06 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nee, hoogstwaarschijnlijk niet. Maar die gast staat nu, zonder dat hij daar zelf ook maar íets van weet, wel voor altijd in een dossier van de politie als mogelijke dader van seksuele intimidatie...

Mocht die collega of je leidinggevende hier op de één of andere manier tóch lucht van krijgen, dan zie ik ze jóu eerder ontslaan dan die collega...
Hoe dan? :') Gaan ze het politiebureau overvallen?
pi_175123543
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 23:08 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hoe dan? :') Gaan ze het politiebureau overvallen?
Dat was het punt niet... Ik snap gewoon echt niet dat je niet inziet hoe 'fucked up' jouw reactie is...
Als jij héél duidelijk zou hebben gemaakt dat jij niet van zijn gedrag gediend bent (=/= is niet alleen maar "nee, dank je (wel)" op alles zeggen/hem zo veel mogelijk negeren) en hij ging daar dan toch mee door, zou het een ander verhaal zijn, maar zoals de feiten op dit moment zijn... Ik vind het echt te gek voor woorden om op je werk zelf helemaal niets aan te kaarten, maar wel naar de politie te stappen...
Tails tell tales
  donderdag 16 november 2017 @ 23:17:35 #225
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175123584
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 23:16 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat was het punt niet... Ik snap gewoon echt niet dat je niet inziet hoe 'fucked up' jouw reactie is...
Als jij héél duidelijk zou hebben gemaakt dat jij niet van zijn gedrag gediend bent (=/= is niet alleen maar "nee, dank je (wel)" op alles zeggen/hem zo veel mogelijk negeren) en hij ging daar dan toch mee door, zou het een ander verhaal zijn, maar zoals de feiten op dit moment zijn... Ik vind het echt te gek voor woorden om op je werk zelf helemaal niets aan te kaarten, maar wel naar de politie te stappen...
Het feit dat hij mijn outfit gaat becommentariëren hoort al niet thuis op de werkvloer imho.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')