SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlYou sound reasonable...Time to up my medication.
Dus tochquote:
Je hebt hem toch maar dichtgegooid nadat je Vout hebt opgesloten voor de aller-allerlaatste keer?quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Die rage van de escape rooms over geslagen naar Braboland?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt hem toch maar dichtgegooid nadat je Vout hebt opgesloten voor de aller-allerlaatste keer?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:26 schreef CindieY het volgende:
Nobex laat Peter Koelewijn met klap maar in je handen zien. Is dat het laatst gedraaide nummer van gup?
Ahh, dat verklaart de ontsnappingen van Vout, hij heeft geoefend vanaf de jaren 40.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hebben hier zelfs een escape room van een bunker uit de oorlog.
Of hadden.... geen idee eigenlijk.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ahh, dat verklaart de ontsnappingen van Vout, hij heeft geoefend vanaf de jaren 40.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ahh, dat verklaart de ontsnappingen van Vout, hij heeft geoefend vanaf de jaren 40.
Dit jaar niet. Ik zet de pc's uit. just me komt dan op bezoek.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
De elfde van de elfde komt er weer aan, heb wel zin in de shows van Vout dan. Want dan ontsnapt hij gegarandeerd.
* knokkels regelt alvast wat dranghekken om Vout op een afgesloten terrein te houdenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
De elfde van de elfde komt er weer aan, heb wel zin in de shows van Vout dan. Want dan ontsnapt hij gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit jaar niet zéker. Ik laat de pc's aan. just me komt dan op bezoek.
Dan moet hzij verplicht gezellig mee doen.![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Ik zet de pc's uit. just me komt dan op bezoek.
Dan moet hij verplicht gezellig mee doen.
Wat een haatquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels regelt alvast wat dranghekken om Vout op een afgesloten terrein te houden
Oh wacht, Knokkels wou Vout in veiligheid stellenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Wat een haat
Kan Vout Justme en Melting niet omkopen met een Bossche bol?
Geen haat hoor, maar stel nou dat Vout uitbreekt. Dat wordt chaos!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Wat een haat
Kan Vout Justme en Melting niet omkopen met een Bossche bol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |