Jawelquote:
Je hebt nog 3.5 dagquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van Oscar mag het wel weer vrijdag zijn![]()
Gonna have fun in the city
Be with my girl, she's so pretty
Oh wacht
Ga je daten? Of ga je darten?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zit ik ook met mijn gedachten.
[ afbeelding ]
Wie niet?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Darten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ga je daten? Of ga je darten?
Oh ok, Gary Moore danquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* OscarMopperkont wat regelen gaatquote:
Ga jij ook darten? Ik bedoel, daten.quote:
Ik nog niet hoor. Eerst de rest van de week maar eens doorkomen. Morgen komen de accountants langsquote:
Pyjama partyquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:48 schreef just me het volgende:
fijne avond allemaal ik blijf een nachtje logeren bij de kabouters
Heeft kabouter nog steeds koorts?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:48 schreef just me het volgende:
Fijne avond just me.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:48 schreef just me het volgende:
Moet spullen regelen, was niet geplandquote:
het gaat wel beter maar fijn als ik morgen nog even kan helpen, had toch geen plannenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft kabouter nog steeds koorts?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
Moet spullen regelen, was niet gepland
Je verwacht slecht nieuws?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor. Eerst de rest van de week maar eens doorkomen. Morgen komen de accountants langs
Weekend vierenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ga jij ook darten? Ik bedoel, daten.
Wie?quote:
Ik verwacht dat ik weer precies hetzelfde moet uitleggen wat ik elk jaar moet uitleggen. En dat ze me weer (zoals ieder jaar) om dingen vragen die absoluut onmogelijk zijn.quote:
Melting, dat vraag je toch nietquote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik weer precies hetzelfde moet uitleggen wat ik elk jaar moet uitleggen. En dat ze me weer (zoals ieder jaar) weer om dingen vragen die absoluut onmogelijk zijn.
Ik steek mijn handen in het vuur voor de facturatie. Ik controleer alles elke maand; heb alle onderbouwingen en onderliggende stukken, maar het is in eerste instantie nooit genoeg en naar tevredenheid.
Oohhhh die leuke sfeer die er altijd hangt dan. Iedereen van de financiële afdeling peentjes zweten. En dan komen er van die grijze lui langs waar je spontaan van in een coma knaltquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor. Eerst de rest van de week maar eens doorkomen. Morgen komen de accountants langs
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Melting, dat vraag je toch niet
Jij kent ELO niet?quote:
Laatst gehoord van een stand-up comedian toen hij een dame op de eerste rij aansprak:quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Melting, dat vraag je toch niet
Ha, ik weet welke show dat wasquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laatst gehoord van een stand-up comedian toen hij een dame op de eerste rij aansprak:
"I know it's not done to ask a lady for her age, so: how much do you weigh?"
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:55 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet hè?
Daar heb ik 'm zeker niet gezien. Ik weet zelf niet eens meer welke het was.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ha, ik weet welke show dat was
Staat op Netflix.
Damn!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:55 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet hè?
Ja, belachelijke vraag.quote:
Tuurlijk wel. Maar Engelbert Humperdinck.. Am I That Easy To Forgetquote:
Vraag je haar nu mee uit om dronken te worden?quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
De reaggaecoverband van Queen: Another one bites the dust
?
Aannames.quote:
Als zij in de buurt is.....quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vraag je haar nu mee uit om dronken te worden?
Een ZAT-relatie: Zuipen Apart Together.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Als zij in de buurt is.....
Maar ik denk dat ze niet in het Brabantse land is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |