Nu is hij echt omgevallenquote:
Jerry Lee Lewis (82) en Little Richard (84) zijn nog wel in leven. 't Is dat je het weet.quote:
Ik heb niet het idee dat daarin heel veel verandertquote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:55 schreef J83 het volgende:
De playlist van Radio2 is t.o.v. een half jaar geleden wel echt beroerd voorspelbaar geworden hoor.
Nou? wie is het dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Een nieuw collega wordt dadelijk bekent gemaakt bij Gijs.
Was Caroline Borgers, die neemt 12-2 in de nacht over van Marisa die met zwangerschapsverlof gaat.quote:
zo'n bijzonder is het niet... zelfs voor blof-begrippen is het een simpel recht toe recht aan plaatje.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 08:26 schreef Bronson het volgende:
Kijk, Blof is er. Kunnen ze gelijk de aankondiging voor de nieuwe topsong inspreken.
Leg dat maar aan Radio 2 uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zo'n bijzonder is het niet... zelfs voor blof-begrippen is het een simpel recht toe recht aan plaatje.
Denk t niet.quote:
quote:
quote:
#metooquote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
En zelfs de flikken hebben pret als ze sensueel voorbij marcheert is wel een 'lekker' zinnetje.
Dat laatste is zeker waarquote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
En zelfs de flikken hebben pret als ze sensueel voorbij marcheert is wel een 'lekker' zinnetje.
Verder vind ik Passie een stuk leuker.
Verdomme.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:22 schreef pipster het volgende:
Dit is toch gewoon U2 met iemand die zijn tanden op elkaar houdt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:22 schreef pipster het volgende:
Dit is toch gewoon U2 met iemand die zijn tanden op elkaar houdt.
T'is gewoon wel een goed nummer...quote:
quote:
Iemand die de hele dag op een piano een akkoord ramt met wat mager gezang van Cocker erover noem ik geen goed nummer..quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is gewoon wel een goed nummer...
Het is gewoon een standaard blues-schema (sterker nog, het zijn dezelfde akkoorden als La Bamba, Do you love me en Twist & Shout)quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand die de hele dag op een piano een akkoord ramt met wat mager gezang van Cocker erover noem ik geen goed nummer..
Die radio versie is ook wel beter dan de album versie.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:50 schreef Elfletterig het volgende:
En vergeet de Beatmasters niet, die menig track van Moby remixten voor de single-versie, waaronder ook de voorgaande. Hetzelfde deden ze voor The Shamen.
Ik vind het meer tijd voor Oktober van Blof.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:52 schreef Bronson het volgende:
Maarre, het is wel weer DE tijd van het jaar om het geniale album August and everything after van CC te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |