2 jaar geleden woog jij 57 kg, nu 59, toch wel 1 kg per jaar!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:19 schreef BredeBroeder het volgende:
2 jaar geleden was GYM nog een topic per dag, nu per maand
Vandaag?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
Dima ik zag je bij basic fit Beverwijk beter ga je eerst ff gewoon eten ofzo
Is voor jou niet zo moeilijk hea bolle endoquote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
Dima ik zag je bij basic fit Beverwijk beter ga je eerst ff gewoon eten ofzo
hahah ja vriendquote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Train je met deadlift ook je benen?
solide 10% 85kg alles naturalquote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Is voor jou niet zo moeilijk hea bolle endo
denk niet dat ik ooit positief ben geweest over hoofddorpquote:Op zondag 4 februari 2018 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Heytha wtf is hoofddorp voor kutdorp man, dacht dat je daar zo positief over was.
snapjequote:Op zondag 4 februari 2018 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Verkeerd onthouden dan, begon al te twijfelen of al die supps je hersenen verschrompeld hadden. Wat een aidsplek. Haarlem is wel tof tho. #rondje noord-holland
heb je dark al gekeken?quote:Op zondag 4 februari 2018 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Check Altered Carbon. Goede sci-fi.
ik zat er meteen helemaal in, heerlijk duister sfeertjequote:Op zondag 4 februari 2018 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
2 of 3 afleveringen, maar dat was nog meh. Denk dat ik ff door de opbouw heen moet.
Het is ook niet echt een serie om op de achtergrond op te zetten geloof ik, dat is wat ik wel deed. Volgende keer gewoon aandachtig kijken. Altered Carbon neigt in de pilot naar een kruising tussen Westworld en The Expanse. Die laatste is ook wel aardig, maar de boeken schijnen beter te zijn.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:04 schreef seto het volgende:
[..]
ik zat er meteen helemaal in, heerlijk duister sfeertje
quote:Op zondag 4 februari 2018 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Check Altered Carbon. Goede sci-fi.
Blockchain checkin' in. The future is here.quote:Set in a future where consciousness is digitized and stored
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |