abonnement Unibet Coolblue
pi_174606489
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:05 schreef Bolters het volgende:

[..]

Zou het helemaal met je eens zijn, maar hoe kan ze nou hoop hebben als ze het zelf uitmaakt en nooit inging op mijn verzoeken eens wat te doen om het goed te maken :P
Hoe? In mijn geval was het dat ik begon te denken dat ik een fout had gemaakt omdat ik haar terug had gezien en haar "leuke" kant dus ook terug had gezien.

Hierdoor heb ik een "geïdealiseerd" beeld van haar gecreëerd in mijn hoofd. (Dus waardoor ik de echte reden niet meer zag waarom we/ik het hadden uitgemaakt.)

Dus ja, het kan best wel dat ze je ineens weer mist, denkt dat ze een fout heeft gemaakt of gewoon iemand mist. Maar dat doet er eigenlijk niet toe. Ze kan je gewoon niet loslaten en door te antwoorden op berichten of dergelijke ga je haar niet helpen.

Als je nog een beetje om haar geeft zou ik haar gewoon geblokkeerd laten, klinkt heel raar maar dat zal (waarschijnlijk) wel haar verwerkingsproces versnellen.
pi_174606491
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:09 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waarom handel je er dan niet naar? Volgens mij hoop je stiekem dat jullie ooit weer bij elkaar komen.
Snap dat je dat denkt, maar dat is niet zo. En ik handel er niet naar omdat het gewoon oprecht niet goed voelt zo.
pi_174606505
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:09 schreef OeiGeenIdee het volgende:

[..]

Hoe? In mijn geval was het dat ik begon te denken dat ik een fout had gemaakt omdat ik haar terug had gezien en haar "leuke" kant dus ook terug had gezien.

Hierdoor heb ik een "geïdealiseerd" beeld van haar gecreëerd in mijn hoofd. (Dus waardoor ik de echte reden niet meer zag waarom we/ik het hadden uitgemaakt.)

Dus ja, het kan best wel dat ze je ineens weer mist, denkt dat ze een fout heeft gemaakt of gewoon iemand mist. Maar dat doet er eigenlijk niet toe. Ze kan je gewoon niet loslaten en door te antwoorden op berichten of dergelijke ga je haar niet helpen.

Als je echt veel om haar geeft zou ik haar gewoon geblokkeerd laten, klinkt heel raar maar dat zal (waarschijnlijk) wel haar verwerkingsproces versnellen.
Dat laatste vind ik mooi gezegd. En een goede tip. Dank je!
  Vis een optie? maandag 23 oktober 2017 @ 16:11:44 #54
70532 loveli
N
pi_174606535
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:10 schreef Bolters het volgende:

[..]

Snap dat je dat denkt, maar dat is niet zo. En ik handel er niet naar omdat het gewoon oprecht niet goed voelt zo.
Omdat je ook niet oprecht en goed naar haar bent geweest, misschien.
crap in = crap out
pi_174606561
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat je ook niet oprecht en goed naar haar bent geweest, misschien.
Maar dat is toch het hele punt van discussie niet? Dat heb ik toegegeven en ik heb er werk van gemaakt. Dat zij dat niet meer geloofde, is haar goed recht. Maar dat betekent niet dat ik nu dingen moet doen waar ik niet achter sta, of wel?
pi_174606563
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:10 schreef Bolters het volgende:

[..]

Snap dat je dat denkt, maar dat is niet zo. En ik handel er niet naar omdat het gewoon oprecht niet goed voelt zo.
Wat probeer je te herstellen? Het is uit. Zij reageert als een totale bitch door te vragen of je wat met anderen doet, terwijl ze het zelf heeft uitgemaakt. (wtf?)

Je laat over je heen lopen en toont te weinig ruggengraat, grote kans dat ze het daarom ook heeft uitgemaakt.
pi_174606643
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:12 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat probeer je te herstellen? Het is uit. Zij reageert als een totale bitch door te vragen of je wat met anderen doet, terwijl ze het zelf heeft uitgemaakt. (wtf?)

Je laat over je heen lopen en toont te weinig ruggengraat, grote kans dat ze het daarom ook heeft uitgemaakt.
Nope, ze heeft het uitgemaakt omdat ik tijdens ruzies een echte eikel was.

Overigens probeer ik dus niks te herstellen..
pi_174606821
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:51 schreef Bolters het volgende:

[..]

Het gaat mij er nu vooral om wat beter voor mij is :P
Dat virtuele wereldje aan de kant flikkeren en een echt leven opbouwen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174606857
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:15 schreef Bolters het volgende:

[..]

Nope, ze heeft het uitgemaakt omdat ik tijdens ruzies een echte eikel was.

Overigens probeer ik dus niks te herstellen..
quote:
Ik ben inmiddels een jaar met haar samen (we zijn beiden bijna 30). De eerste keer dat we elkaar zagen was er meteen, binnen een seconde, een wederzijdse klik en hadden we de grootste lol om van alles en nog wat. Toen het allemaal wat serieuzer werd, en dat gebeurde al na een paar weken, begonnen we ook over exen te praten en kwam boven tafel dat ze heel veel mannen heeft gehad. Niks mis mee, dat is immers van voor mijn tijd, maar het maakte mij wel bang. Bang dat ik misschien maar een pleziertje voor even zou zijn. En ondanks dat we het eigenlijk altijd leuk hadden, begon ik ook steeds vaker op een vervelende manier bevestiging voor onze relatie te zoeken. Vervelende dingen tegen haar te zeggen over haar verleden om dan maar te horen dat IK belangrijker was dan die mannen van vroeger etc. Tijdens ruzies ben ik regelmatig weggelopen en liet ik haar smeken om terug te komen. Het gekke is: ik hield enorm van haar en deed dat soort dingen alleen om bevestiging te krijgen. Natuurlijk heeft zij dat heel anders (en als pijnlijk en vernederend ervaren).
Dit lees ik hierboven. De onderliggende oorzaak van het uitgaan is niet de ruzie, maar het feit dat je onzeker bent over de relatie en dat je daardoor bevestiging zoekt. Je communiceert indirect dat je eigenlijk niet zo zeker van jezelf bent, en je ex pikt dit op en verliest haar interesse. Een onzekere man is enorm onaantrekkelijk voor een vrouw.
Ik zie je in veel gevallen ook excuses maken, lange mails typen etc. Waarom? Sta je als man niet achter je woorden en daden?

Daarnaast: waarom nog contact met haar zoeken als zij raar tegen je doet?
Kortom: blocken en verder gaan met je leven. Grow some balls, en probeer het opnieuw bij een leukere meid.
pi_174607028
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:12 schreef Bolters het volgende:

[..]

Maar dat is toch het hele punt van discussie niet? Dat heb ik toegegeven en ik heb er werk van gemaakt. Dat zij dat niet meer geloofde, is haar goed recht. Maar dat betekent niet dat ik nu dingen moet doen waar ik niet achter sta, of wel?
Dan ontblok je haar toch. Kom je tot de conclusie dat ze het niet merkt en ga je iets anders verzinnen om geen maar stiekem toch benadering te zoeken.
  Moderator maandag 23 oktober 2017 @ 16:30:50 #61
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174607071
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan ontblok je haar toch. Kom je tot de conclusie dat ze het niet merkt en ga je iets anders verzinnen om geen maar stiekem toch benadering te zoeken.
150% dit.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 23 oktober 2017 @ 16:32:07 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174607096
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan ontblok je haar toch. Kom je tot de conclusie dat ze het niet merkt en ga je iets anders verzinnen om geen maar stiekem toch benadering te zoeken.
Scherp.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174607265
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:22 schreef halfway het volgende:

[..]

Dat virtuele wereldje aan de kant flikkeren en een echt leven opbouwen.
Haha, dat is sowieso het beste, maar 'grappig' genoeg heb ik wat dat betreft niks te klagen. Vrienden, goede baan, dus dat is het probleem niet.
pi_174607305
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:23 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

[..]

Dit lees ik hierboven. De onderliggende oorzaak van het uitgaan is niet de ruzie, maar het feit dat je onzeker bent over de relatie en dat je daardoor bevestiging zoekt. Je communiceert indirect dat je eigenlijk niet zo zeker van jezelf bent, en je ex pikt dit op en verliest haar interesse. Een onzekere man is enorm onaantrekkelijk voor een vrouw.
Ik zie je in veel gevallen ook excuses maken, lange mails typen etc. Waarom? Sta je als man niet achter je woorden en daden?

Daarnaast: waarom nog contact met haar zoeken als zij raar tegen je doet?
Kortom: blocken en verder gaan met je leven. Grow some balls, en probeer het opnieuw bij een leukere meid.
Dat klopt wat je zegt. Denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ik echt wel in zie dat ik verkeerd gehandeld heb en haar onterecht zo behandeld heb. En dat ze dat niet verdient. Daarom 'pik' ik nu ook wat meer haar rare gedrag en vind ik ergens dat ik dat verdiend heb, ofzo. Klinkt allemaal een beetje vaag, maar kan het niet duidelijker uitleggen vrees ik.
pi_174607334
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan ontblok je haar toch. Kom je tot de conclusie dat ze het niet merkt en ga je iets anders verzinnen om geen maar stiekem toch benadering te zoeken.
Dat merkt ze zeker wel, maar daar is het me niet om te doen. Kijk, ze woont op steenworp afstand van me, dus als ik haar zo graag wilde contacten, had ik dat al wel kunnen doen.
pi_174607532
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:40 schreef Bolters het volgende:

[..]

Dat klopt wat je zegt. Denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ik echt wel in zie dat ik verkeerd gehandeld heb en haar onterecht zo behandeld heb. En dat ze dat niet verdient. Daarom 'pik' ik nu ook wat meer haar rare gedrag en vind ik ergens dat ik dat verdiend heb, ofzo. Klinkt allemaal een beetje vaag, maar kan het niet duidelijker uitleggen vrees ik.
Dat jij haar onterecht zo behandeld hebt is dus niet de kern van het probleem. De kern is dat je bang bent haar kwijt te raken (heb je min of meer toegegeven). Door je eigen onzekerheid ga je haar dus de gekste dingen verwijten maken waardoor er ruzie ontstaat om niks.

Dat je nu haar rare gedrag pikt en concessies gaat doen om te compenseren maakt het alleen maar erger.
pi_174607728
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:41 schreef Bolters het volgende:

[..]

Dat merkt ze zeker wel, maar daar is het me niet om te doen. Kijk, ze woont op steenworp afstand van me, dus als ik haar zo graag wilde contacten, had ik dat al wel kunnen doen.
Je hebt nog steeds geen te verwachten verandering genoemd die de handeling die je wil uitvoeren nuttig maakt. Misschien dat je het zo begrijpt. Dus of je bent nu met een gigantisch non issue bezig of je hebt een dubbele agenda als je het mij vraagt.
pi_174608533
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds geen te verwachten verandering genoemd die de handeling die je wil uitvoeren nuttig maakt. Misschien dat je het zo begrijpt. Dus of je bent nu met een gigantisch non issue bezig of je hebt een dubbele agenda als je het mij vraagt.
Mijn eigen gemoedstoestand lijkt mij voldoende? Het feit dat ik niemand blok, ook nooit heb gedaan, als je elkaar niet meer ligt, uit elkaar groeit of wat dan ook. Dat is de enige reden.
pi_174608554
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:48 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat jij haar onterecht zo behandeld hebt is dus niet de kern van het probleem. De kern is dat je bang bent haar kwijt te raken (heb je min of meer toegegeven). Door je eigen onzekerheid ga je haar dus de gekste dingen verwijten maken waardoor er ruzie ontstaat om niks.

Dat je nu haar rare gedrag pikt en concessies gaat doen om te compenseren maakt het alleen maar erger.
Ik denk dat dat niet zo is. Want ik ben haar al kwijt, al drie maanden lang. En misschien zelfs al wel tijdens de relatie, zonder dat ik dat op dat moment door had. Plus ik verwijt haar nu ook helemaal niks meer, zij verwijt mij van alles..

Waarom zou het erger worden als ik dat pik? Overigens is pikken een groot woord --> ik gaf haar telkens aan dat wat ze zei, niet waar was. Verder zei ik er duidelijk bij dat ze er mee moest stoppen omdat niemand er gelukkig(er) van werd.
pi_174608563
De beste manier om over je ex heen te raken is haar goed in de gaten te houden op sociale media en het minimale contact dat je nog hebt overmatig te analyseren, zodat je zeker weet dat je op haar overkomt als een rustige jongen die verder gaat met zijn leven!
pi_174608572
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:31 schreef Fokpop het volgende:
De beste manier om over je ex heen te raken is haar goed in de gaten te houden op sociale media en het minimale contact dat je nog hebt overmatig te analyseren, zodat je zeker weet dat je op haar overkomt als een rustige jongen die verder gaat met zijn leven!
lol :D
pi_174608819
Heeft ze toevallig borderline?

Wat een krankzinnig gedrag in de OP
pi_174608840
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:30 schreef Bolters het volgende:

[..]

Mijn eigen gemoedstoestand lijkt mij voldoende? Het feit dat ik niemand blok, ook nooit heb gedaan, als je elkaar niet meer ligt, uit elkaar groeit of wat dan ook. Dat is de enige reden.
Jouw gemoedstoestand word ook gewoon gedreven door behoeftes hoor. :D
pi_174608880
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:45 schreef Protoplanet het volgende:
Heeft ze toevallig borderline?

Wat een krankzinnig gedrag in de OP
Hoe bedoel je?
pi_174608895
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jouw gemoedstoestand word ook gewoon gedreven door behoeftes hoor. :D
Dat lijkt me vrij evident, want dat heeft natuurlijk iedereen. Maar mijn behoefte is niet - zoals velen van jullie hier suggereren - dat het nog goed komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')