abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174605509
Hi allemaal,

Mijn ex en ik zijn drie maanden uit elkaar. Zij maakte het uit, maar bleef in de tussentijd wel contact zoeken. Dat contact was echter vrijwel nooit van vriendelijke aard: ze was altijd aan het controleren waar ik was en met wie en ik kreeg verwijt op verwijt dat ik al wel een andere vriendin zou hebben. Maar dat was niet het geval. Als ik dat zei, bleef ze herhalen dat ik dat wel had. En zelf voegde ze jongen na jongen toe en sprak ze er soms ook mee af.

Een maand terug liep een appgesprek uit de hand en blokte ze me. Dat heeft drie weken geduurd, daarna kreeg ik ineens een sms dat ik wel weer bij een ander 'wijf' zou zitten. Ook niet waar.

Even heen en weer getekst en uiteindelijk heb ik gezegd dat ik haar nu ga blokken want dat dit helemaal nergens meer op slaat. Echter, ze stuurde meteen een sms terug over dat ik nooit van haar heb gehouden etc en vervolgens blokte ze mij overal op (fb, whatsapp en sms). Dat heb ik toen ook gedaan en dat is dus een week terug.

Nu voel ik me eigenlijk te 'oud' en te 'goed' voor dit soort blokspelletjes. En wil ik eigenlijk de blok overal vanaf halen. Niet omdat ik haar terug wil of proactief contact zal gaan opnemen, wel omdat ik het blokken heel kinderachtig vind en liefst zou willen dat er op den duur nog eens normaal (en afsluitend) contact komt.

Maar speel ik haar niet teveel in de kaart door te ontblokken? Gaat ze daar kracht uithalen? Is het uberhaupt verstandig?
pi_174605553
Je wilt niet aan dit soort spelletjes doen, maar je laat er wel allerlei rare theorieën op los...

Wat een non-issue zeg.

Blocken, vergeten en door.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2017 15:36:01 ]
pi_174605623
Of niet blocken en verder gewoon negeren. Vooral leuke dingen posten op FB, pics van random vrouwen waar je lol mee hebt in de kroeg oid.
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:37:46 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174605624
Gewoon geblokt laten anders begint het dalijk weer.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:41:15 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174605735
Keertje afspreken voor sex.
En dan weer blokken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174605778
quote:
99s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:35 schreef Blue_note het volgende:
Je wilt niet aan dit soort spelletjes doen, maar je laat er wel allerlei rare theorieën op los...

Wat een non-issue zeg.

Blocken, vergeten en door.

Het spelletje blokken, unblokken inderdaad.
pi_174605788
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Keertje afspreken voor sex.
En dan weer blokken.
Cockblocken.
pi_174605800
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:37 schreef devlinmr het volgende:
Of niet blocken en verder gewoon negeren. Vooral leuke dingen posten op FB, pics van random vrouwen waar je lol mee hebt in de kroeg oid.
Als ik ontblok, is dat dus ook het idee. Gewoon ontblokken maar zelf geen contact gaan opnemen mocht zij de blok er ook afhalen. Maar dus wel het signaal geven dat ik dat ontblokken maar nutteloos vind.

Op FB heeft ze me geblokt dus ziet ze sowieso niet, ongeacht wat ik post!
  Vis een optie? maandag 23 oktober 2017 @ 15:43:28 #9
70532 loveli
N
pi_174605810
Afsluiten doe je niet door ontblocken, maar door haar nummer helemaal te verwijderen. Mensen die zeggen dat ze willen afsluiten, willen meestal de (goede tijden met de) ex terug.
crap in = crap out
pi_174605824
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:43 schreef loveli het volgende:
Afsluiten doe je niet door ontblocken, maar door haar nummer helemaal te verwijderen. Mensen die zeggen dat ze willen afsluiten, willen meestal de (goede tijden met de) ex terug.
Had deze reactie verwacht, maar is oprecht niet zo. Ja, ik mis de goede tijden, maar besef me heel goed dat die niet meer terugkomen. Het is voor mij echt het principe blokken/niet blokken.
pi_174605940
Als ik jou was zou ik haar gewoon blokkeren. Ik vind dit persoonlijk niet echt kinderachtig maar laat zien dat je er van af wilt en dus door wilt gaan. (Ik doe dit zelf ook met mijn exen als ik er helemaal klaar mee ben, ze kunnen natuurlijk nog wel altijd bellen of een mail sturen maar als het een kreet om aandacht is antwoord ik hier zelfs niet op..)

Hopelijk kan zij dan ook verdergaan met haar leven en jou dus achter haar laten.
pi_174605941
Ik vind het eigenlijk 'zwakker' dat je haar 3 maanden de kans hebt gegeven kinderachtige appjes te sturen en dat je daar ook nog op hebt gereageerd. Blokkeren lijkt me nou juist 1 van de betere beslissingen in deze situatie.
  Vis een optie? maandag 23 oktober 2017 @ 15:49:34 #13
70532 loveli
N
pi_174605986
PoHi gelezen.
:')
Ex is beter af zonder contact.
crap in = crap out
pi_174606032
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef OeiGeenIdee het volgende:
Als ik jou was zou ik haar gewoon blokkeren. Ik vind dit persoonlijk niet echt kinderachtig maar laat zien dat je er van af wilt en dus door wilt gaan. (Ik doe dit zelf ook met mijn exen als ik er helemaal klaar mee ben, ze kunnen natuurlijk nog wel altijd bellen of een mail sturen maar als het een kreet om aandacht is antwoord ik hier zelfs niet op..)

Hopelijk kan zij dan ook verdergaan met haar leven en jou dus achter haar laten.
Zelfs bellen kan niet, sms en bellen is ook geblokt ;)
pi_174606041
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef Polenbatser het volgende:
Ik vind het eigenlijk 'zwakker' dat je haar 3 maanden de kans hebt gegeven kinderachtige appjes te sturen en dat je daar ook nog op hebt gereageerd. Blokkeren lijkt me nou juist 1 van de betere beslissingen in deze situatie.
Heb ik gedaan om haar een beter gevoel te proberen geven. Haar vertellen dat ik wel degelijk met haar bezig ben etc.
pi_174606050
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:49 schreef loveli het volgende:
PoHi gelezen.
Ex is beter af zonder contact.
Het gaat mij er nu vooral om wat beter voor mij is :P
pi_174606085
:D :D :D

:De hele OP is een teken van zwakte.

_O_
  Vis een optie? maandag 23 oktober 2017 @ 15:53:44 #18
70532 loveli
N
pi_174606099
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:51 schreef Bolters het volgende:

[..]

Kudo's voor ex.
crap in = crap out
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:53:53 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174606102
Zij doet het uit een kinderachtig standpunt maar voor jou zou het gewoon goed zijn voor je gemoedsrust. Dus lekker geblocked laten. Die dame lijkt het nogal lastig te hebben met zichzelf maar daar hoeft je ze jou niet meer mee lastig te vallen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_174606109
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:53 schreef Stratotanker het volgende:
:D :D :D

:De hele OP is een teken van zwakte.

_O_
Want? :P
pi_174606115
quote:

[..]

Gewoon zo laten en geen aandacht meer aan geven ;)
Is toch maar een verspilling van je tijd.
pi_174606127
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:53 schreef jogy het volgende:
Zij doet het uit een kinderachtig standpunt maar voor jou zou het gewoon goed zijn voor je gemoedsrust. Dus lekker geblocked laten. Die dame lijkt het nogal lastig te hebben met zichzelf maar daar hoeft je ze jou niet meer mee lastig te vallen.
Thnx. Hoor dit vaker, dat het meer iets is van haar. Maar ja, dan nog wil ik eigenlijk niet in dat kinderachtige blokken meegaan ofzo :P
pi_174606137
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:54 schreef OeiGeenIdee het volgende:

[..]

Gewoon zo laten en geen aandacht meer aan geven ;)
Is toch maar een verspilling van je tijd.
Snap wat je zegt. Maar als ik haar ontblok, ga ik niet ineens berichten he!
  Vis een optie? maandag 23 oktober 2017 @ 15:56:56 #24
70532 loveli
N
pi_174606159
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:53 schreef jogy het volgende:
Bij was onzeker omdat ze meer bedpartners heeft gehad dan hij en maakte daar rotopmerkingen over. Maakte het soms op een rotte manier uit en liet haar kruipen om terug te komen. Had woedeuitbarstingen. Toen was voor haar de maat vol en ze maakte het uit.

En nu wil hij "afsluiten"?

crap in = crap out
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:56:56 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174606161
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:54 schreef Bolters het volgende:

[..]

Thnx. Hoor dit vaker, dat het meer iets is van haar. Maar ja, dan nog wil ik eigenlijk niet in dat kinderachtige blokken meegaan ofzo :P
Je moet het zelf weten maar waarom zou je nog contact willen hebben met iemand die je eigenlijk een beetje loopt te stalken en gek loopt te doen. Het afsluitende gesprek of wat dan ook komt er toch niet van, misschien heb je een keer een beetje een normaal gesprek met haar maar dan krijgt ze weer iets in d'r kop en ben je weer een klootzak. Te veel moeite.
Vrijheid
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:58:04 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174606186
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij was onzeker omdat ze meer bedpartners heeft gehad dan hij en maakte daar rotopmerkingen over. Maakte het soms op een rotte manier uit en liet haar kruipen om terug te komen. Had woedeuitbarstingen. Toen was voor haar de maat vol en ze maakte het uit.

Ooooh er zit een hele historie aan vast. Duidelijk. Maar dan nog is het nu verneukt en klaar.
Vrijheid
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:58:13 #27
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_174606188
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:55 schreef Bolters het volgende:

[..]

Dan heeft het toch geen enkele meerwaarde? Gewoon geblocked laten dus.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_174606204
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:55 schreef Bolters het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar waarom deblokkeren? Veel mensen noemen het "kinderachtig" omdat het zo door de maatschappij (naar mijn mening) is opgelegd. En als je uit elkaar bent dan zou je met elkaar moeten kunnen omgaan als volwassenen. Wat ik ergens wel juist vind, maar voor mij is "volwassen" omgaan met je ex gewoon vriendelijk zijn tegen der als je ze tegenkomt.

Daarom blokkeer ik ook gewoon bewust mijn ex-vriendinnen zodat ik er simpeler vanaf kom. (Natuurlijk wel na het mooi af te sluiten etc)

Maar dit is maar mijn mening hierover.

Samengevat: Ik vind blokkeren niet echt kinderachtig.
pi_174606206
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben altijd eerlijk geweest over mijn fouten en heb er hulp voor gezocht. En die krijg ik nog steeds. Dat verandert natuurlijk niks aan de huidige situatie. En ik heb het nergens over 'afsluiten', ik heb het alleen over het feit dat ik eigenlijk niet wil mee doen aan deze hele nasleep en het blokken.
pi_174606224
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten maar waarom zou je nog contact willen hebben met iemand die je eigenlijk een beetje loopt te stalken en gek loopt te doen. Het afsluitende gesprek of wat dan ook komt er toch niet van, misschien heb je een keer een beetje een normaal gesprek met haar maar dan krijgt ze weer iets in d'r kop en ben je weer een klootzak. Te veel moeite.
Ik hoef dus geen contact met haar. Het zit hem echt in het blokken, hoe raar dat mss ook klinkt.
pi_174606241
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dan heeft het toch geen enkele meerwaarde? Gewoon geblocked laten dus.
Haar in ieder geval de mogelijkheid gegeven tot rust te komen en later eens wat normaals te sturen. En dan kan ik daar ook op een rustige manier op reageren en ga je iig normaal met elkaar om.
pi_174606245
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:58 schreef OeiGeenIdee het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar waarom deblokkeren? Veel mensen noemen het "kinderachtig" omdat het zo door de maatschappij (naar mijn mening) is opgelegd. En als je uit elkaar bent dan zou je met elkaar moeten kunnen omgaan als volwassenen. Wat ik ergens wel juist vind, maar voor mij is "volwassen" omgaan met je ex gewoon vriendelijk zijn tegen der als je ze tegenkomt.

Daarom blokkeer ik ook gewoon bewust mijn ex-vriendinnen zodat ik er simpeler vanaf kom. (Natuurlijk wel na het mooi af te sluiten etc)

Maar dit is maar mijn mening hierover.

Samengevat: Ik vind blokkeren niet echt kinderachtig.
Hmm, zit wat in!
  Vis een optie? maandag 23 oktober 2017 @ 16:01:13 #33
70532 loveli
N
pi_174606257
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:59 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ik hoef dus geen contact met haar. Het zit hem echt in het blokken, hoe raar dat mss ook klinkt.
Hoeft geen contact, maar het zit je dwars dat je niet meer kunt sms-en en bellen.

Right..
crap in = crap out
  maandag 23 oktober 2017 @ 16:01:15 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174606259
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:59 schreef Bolters het volgende:

[..]

Fair enough, dan deblokkeer je haar toch?
Vrijheid
pi_174606304
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoeft geen contact, maar het zit je dwars dat je niet meer kunt sms-en en bellen.

Right..
Het zit me niet dwars dat ik haar niet kan smsen of bellen? Dat heb ik ook nergens gezegd. Het gaat mij om het signaal dat je afgeeft met blokken. Zo van 'kijk mij, ik blok je en dan is alles vergeten'. Vind ik veel te makkelijk.
pi_174606325
Waarom houd je je met zoiets onbenulligs bezig als je zegt niks meer van haar te willen? :?
pi_174606329
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:00 schreef Bolters het volgende:

[..]

Haar in ieder geval de mogelijkheid gegeven tot rust te komen en later eens wat normaals te sturen. En dan kan ik daar ook op een rustige manier op reageren en ga je iig normaal met elkaar om.
Denk niet dat je haar tot rust gaat laten komen door haar te deblokkeren. Je moet gewoon tonen dat je er klaar mee bent, en iemand geblokkeerd laten en niet op zielige berichtjes reageren is hiervoor een goede manier.

En ja, ik spreek uit eigen ervaring. Heb zelf ook gehad (zelfs redelijk recent) dat ik nog wel eens een bericht stuurde naar mijn ex. Omdat zij hier niet op reageerde drukte ze mij met mijn neus op de feiten. Hierdoor bleef ik minder lang vast houden aan valse hoop. (Die ik ergens ook niet wou, lang verhaal..)

Maar dus, gewoon blokkeren, niet reageren op aandachtskreten als ze jou nog kan bereiken. Ze moet gewoon even door deze fase en haar hoop laten varen ;).
pi_174606338
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:03 schreef Bolters het volgende:

[..]

Het zit me niet dwars dat ik haar niet kan smsen of bellen? Dat heb ik ook nergens gezegd. Het gaat mij om het signaal dat je afgeeft met blokken. Zo van 'kijk mij, ik blok je en dan is alles vergeten'. Vind ik veel te makkelijk.
Oh dus je wil wel nog even boos kunnen doen?
  Vis een optie? maandag 23 oktober 2017 @ 16:04:12 #39
70532 loveli
N
pi_174606339
quote:

[..]

crap in = crap out
pi_174606351
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Fair enough, dan deblokkeer je haar toch?
haha, ja, dat denk ik dus ook wel eens. Maar dan lees ik de reacties hier weer en vraag ik me af of dat verstandig is. En dat ze juist niet het tegenovergestelde denkt 'kijk, hij is nog veel met me bezig, ha-ha-.'
  Vis een optie? maandag 23 oktober 2017 @ 16:05:12 #41
70532 loveli
N
pi_174606361
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:03 schreef Fripsel het volgende:
Waarom houd je je met zoiets onbenulligs bezig als je zegt niks meer van haar te willen? :?
Omdat macht. Hij wil controle en heeft dat nu niet. Naar mannetje.
crap in = crap out
pi_174606377
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:03 schreef OeiGeenIdee het volgende:

[..]

Denk niet dat je haar tot rust gaat laten komen door haar te deblokkeren. Je moet gewoon tonen dat je er klaar mee bent, en iemand geblokkeerd laten en niet op zielige berichtjes reageren is hiervoor een goede manier.

En ja, ik spreek uit eigen ervaring. Heb zelf ook gehad (zelfs redelijk recent) dat ik nog wel eens een bericht stuurde naar mijn ex. Omdat zij hier niet op reageerde drukte ze mij met mijn neus op de feiten. Hierdoor bleef ik minder lang vast houden aan valse hoop. (Die ik ergens ook niet wou, lang verhaal..)

Maar dus, gewoon blokkeren, niet reageren op aandachtskreten als ze jou nog kan bereiken. Ze moet gewoon even door deze fase en haar hoop laten varen ;).
Zou het helemaal met je eens zijn, maar hoe kan ze nou hoop hebben als ze het zelf uitmaakt en nooit inging op mijn verzoeken eens wat te doen om het goed te maken :P
pi_174606383
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh dus je wil wel nog even boos kunnen doen?
Nee hoor, totaal niet zelfs :')
pi_174606404
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:05 schreef Bolters het volgende:

[..]

Nee hoor, totaal niet zelfs :')
Wat is er dan te makkelijk aan haar geblokkeerd laten? Waarom moet je moeilijk doen? :')
pi_174606415
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:04 schreef Bolters het volgende:

[..]

haha, ja, dat denk ik dus ook wel eens. Maar dan lees ik de reacties hier weer en vraag ik me af of dat verstandig is. En dat ze juist niet het tegenovergestelde denkt 'kijk, hij is nog veel met me bezig, ha-ha-.'
Waarom reageer je überhaupt op die vrouwelijke spelletjes van haar? Zij maakte het toch uit? Heb eens wat zelfrespect. Je bent veel te veel bezig met wat zij denkt.

Het is je ex. Je EX.
pi_174606416
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat macht. Hij wil controle en heeft dat nu niet. Naar mannetje.
Goede analyse *not*. Want welke vorm van macht krijg ik als ik haar ontblok? Heb ik dan invloed op haar blok of het feit dat ze al dan niet iets stuurt? Nope. Dus nee hoor, studeer nog even door, maar het heeft niks met macht te maken :)
pi_174606430
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waarom reageer je überhaupt op die vrouwelijke spelletjes van haar? Zij maakte het toch uit? Heb eens wat zelfrespect. Je bent veel te veel bezig met wat zij denkt.

Het is je ex. Je EX.
true that
pi_174606455
Dit topic kon al dicht naar m'n FIPO.
  Vis een optie? maandag 23 oktober 2017 @ 16:09:19 #49
70532 loveli
N
pi_174606473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:45 schreef Bolters het volgende:
Hi allemaal,

Lang getwijfeld om over het volgende te beginnen, maar laat ik het toch maar eens doen. Ik ben namelijk bang om mijn vriendin kwijt te raken maar vooral ook dat ik haar signalen verkeerd oppak.

Ik ben inmiddels een jaar met haar samen (we zijn beiden bijna 30). De eerste keer dat we elkaar zagen was er meteen, binnen een seconde, een wederzijdse klik en hadden we de grootste lol om van alles en nog wat. Toen het allemaal wat serieuzer werd, en dat gebeurde al na een paar weken, begonnen we ook over exen te praten en kwam boven tafel dat ze heel veel mannen heeft gehad. Niks mis mee, dat is immers van voor mijn tijd, maar het maakte mij wel bang. Bang dat ik misschien maar een pleziertje voor even zou zijn. En ondanks dat we het eigenlijk altijd leuk hadden, begon ik ook steeds vaker op een vervelende manier bevestiging voor onze relatie te zoeken. Vervelende dingen tegen haar te zeggen over haar verleden om dan maar te horen dat IK belangrijker was dan die mannen van vroeger etc. Tijdens ruzies ben ik regelmatig weggelopen en liet ik haar smeken om terug te komen. Het gekke is: ik hield enorm van haar en deed dat soort dingen alleen om bevestiging te krijgen. Natuurlijk heeft zij dat heel anders (en als pijnlijk en vernederend ervaren).

Toch hadden we het al wel over trouwen, over een nieuw huis en over een kindje. Indicaties voor mij dat de relatie gewoon goed zat. Onlangs hadden we weer een ruzie - ik was weer de fout in gegaan en gezegd dat ik het allemaal niet wist - en toen heeft ze me gezegd dat ik pas een paar dagen later terug zou mogen komen omdat ze even rust wilde. Ik sprak veel op haar in, dat ik het niet meer zou doen en van haar houd, maar moest toch wachten. Toen we weer bij elkaar waren was het meteen gezellig, maar benadrukte ze nogmaals dat dit niet nog één keer moest gebeuren.

Maar vorige week is het op vakantie weer misgegaan en heb ik haar zelfs uitgescholden. En ja, zelfs ik snap (hoe gek het ook klinkt) dat dat niet normaal is. Een dag later - weer in Nederland - heeft ze gezegd dat ze dit echt niet meer kan en we zijn uit elkaar gegaan.

Ik sprak op haar in, maar kreeg steeds dezelfde reactie via app: 'ik kan het niet meer. Werk aan jezelf en misschien dat het dan over een paar weken weer goedkomt. Dan staat de deur zeker nog open, maar voor nu kan ik het gewoon niet'. Ondertussen verwijt ze me dat ze haar hele leven is kwijtgeraakt en haar vrijheid en bang is geworden om me dingen eerlijk te vertellen.

Ik heb een week benadrukt dat ik het echt zal veranderen en er zelfs voor naar een psych ga. Maar ik kreeg steeds de reactie dat ze tijd nodig had en het niet meer kon. Gisteren ben ik nog even naar haar toe gelopen om de sleutel terug te geven en ik smeekte haar om terug te komen. Maar dat deed ze niet, ondanks dat ze wel dingen zei als 'natuurlijk zit ik het liefste met jou op de bank' en 'natuurlijk wil ik het liefste leuke dagen met je weg'. Aan de andere kant is er haar omgeving die aangeeft dat als dit blijkbaar de aard van mijn beestje is, dat niet zal veranderen en dat ze gek is dat ze überhaupt nog met me praat. Overigens gaf ze in dit gesprek aan dat ze 'natuurlijk' van me houdt en dat ik misschien eens iets moet opschrijven naar haar omdat ik dat 'goed' kan.

Dus gisteren een hele lange mail gestuurd met mijn gevoel en de kern van de boodschap was: ik wil heel graag een kans, ik zie wat er moet veranderen en ik zie jou nog steeds als de vrouw van mijn dromen met wie ik een kind en huis wil. Maar, dan moet jij daar voor openstaan. En misschien verdien ik die kans wel helemaal niet.

Als reactie op die mail kreeg ik een appje: 'dank je wel, dit doet me veel. Echt heel lief van je. Je weet niet half hoe belangrijk die mail voor me is'. Waarop ik reageerde 'Dan hoop ik dat je het echt serieus neemt en dat het ons dichter bij elkaar brengt. Alles wat ik heb geschreven is gemeend.'

Daarop gaf zij - voor mij redelijk onverwachts - ineens aan: 'Dat weet ik lief. Alles komt goed'. En ook gaf ze aan dat we nog altijd bij elkaar zouden blijven, maar wel dat we het echt rustig aan moeten doen en dat het nu echt echt echt moet veranderen omdat ze anders weggaat, ook al doet dat mij nog zo'n pijn.

Toen ik vroeg: 'snel weer knuffelen'? antwoordde ze dat we woensdag, morgen dus, even wat leuks gaan doen en weer lekker lachen. Prima, zou je zeggen. maar als ik dan naar vandaag kijk, is ze héél kortaf op de app. Of beter gezegd: ze is veel online maar stuurt me niet echt iets en als ik haar vraag antwoordt ze wel, maar krijg ik geen vragen terug.

Dus, wat moet ik hier van denken? Denken jullie dat ze er echt voor gaat? Of misschien wel niet? Wat moet ik doen, contact zoeken of haar laten komen? Ik heb geen idee!
crap in = crap out
pi_174606474
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:07 schreef Bolters het volgende:

[..]

true that
Waarom handel je er dan niet naar? Volgens mij hoop je stiekem dat jullie ooit weer bij elkaar komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')