Kimi had hem daar niet verwacht en je schiet er toch niks mee om op Ferrari te gaan zeiken, vond het sowieso netjes dat Ferrari niet ging klagen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 14:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mee eens, al werd hij imho wel door Kimi buiten de baan geduwd. Die zou daar dan ook een penalty voor mogen krijgen. Maar dan had er een protest ingediend moeten worden.
nou, niet "de" maar zeker wel één van de grootste kankers (jeetje wat erg, ik heb kanker gezegd) die er is ja.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:48 schreef Refragmental het volgende: [..] We leven echt in een tijdperk van altijd-beledigd-zijn en overal een belediging in zien. Gaat fucking nergens meer over
Die politiek correcte crap en SJW onzin is de kanker van de samenleving.
Met wie staat Olav te praten op 13.00?quote:
Heb echt nergens beelden gezien met bewijs dat Kimi hem buiten de baan zou duwen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 14:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mee eens, al werd hij imho wel door Kimi buiten de baan geduwd. Die zou daar dan ook een penalty voor mogen krijgen. Maar dan had er een protest ingediend moeten worden.
Echt he, ik word echt strontziek (of zijn mensen die aan de diarree zijn nu beledigd?) van de huidige "we zijn om alles beledigd en anders zoeken we wel iets om beledigd over te zijn" maatschappijquote:Op maandag 23 oktober 2017 14:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
nou, niet "de" maar zeker wel één van de grootste kankers (jeetje wat erg, ik heb kanker gezegd) die er is ja.
door enkel deze bovenstaande zin zullen er wel heel veel mensen gaan roepen dat ik een racist, facist of extreem rechts ben ( ja, deze mensen zijn zo eng dat ze zulke dissociatieve hersenspinsels hebben).
terwijl, als ik zou moeten scharen onder links of rechts ik veel eerder links ben.
dit zelfde gebeurt overigens ook vanuit "rechts"
we zitten in een hele slechte film
quote:Op maandag 23 oktober 2017 14:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb echt nergens beelden gezien met bewijs dat Kimi hem buiten de baan zou duwen.
Kun je deze onderbouwen?
De grootste is gebrek aan interpunctie.quote:Op maandag 23 oktober 2017 14:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
nou, niet "de" maar zeker wel één van de grootste kankers (jeetje wat erg, ik heb kanker gezegd) die er is ja.
door enkel deze bovenstaande zin zullen er wel heel veel mensen gaan roepen dat ik een racist, facist of extreem rechts ben ( ja, deze mensen zijn zo eng dat ze zulke dissociatieve hersenspinsels hebben).
terwijl, als ik zou moeten scharen onder links of rechts ik veel eerder links ben.
dit zelfde gebeurt overigens ook vanuit "rechts"
we zitten in een hele slechte film
quote:Op maandag 23 oktober 2017 14:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
De grootste is gebrek aan interpunctie.
Inderdaad. Kimi knalt juist erg strak rechtdoor. Als hij iets meer naar rechts was gekomen dan was Max z'n inhaalactie allicht wel toegestaan geweest. Max overreageert een beetje, had genoeg ruimte om in te halen zonder over de limiet te gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 14:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kimi schrikt en Max stuurt naar rechts, agreed... wel erg hard naar rechts.
Kimi trekt gewoon aan het stuur net voordat Max naar rechts gaat... maar misschien worden m'n ogen slecht?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Inderdaad. Kimi knalt juist erg strak rechtdoor. Als hij iets meer naar rechts was gekomen dan was Max z'n inhaalactie allicht wel toegestaan geweest. Max overreageert een beetje, had genoeg ruimte om in te halen zonder over de limiet te gaan.
Als Kimi een straf had gehad omdat hij 'Max van de baan had geduwd' dan was er iets veel meer mis geweest met de stewards.
Dat schijnt voordeel op te leveren in bochten.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kimi trekt gewoon aan het stuur net voordat Max naar rechts gaat... maar misschien worden m'n ogen slecht?
Ik ben het wel met je eens, over het stuk dat mensen te snel beledigd zijn. Absoluut en volledig waar.quote:Op maandag 23 oktober 2017 14:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Echt he, ik word echt strontziek (of zijn mensen die aan de diarree zijn nu beledigd?) van de huidige "we zijn om alles beledigd en anders zoeken we wel iets om beledigd over te zijn" maatschappij![]()
![]()
![]()
Of is dat eigenlijk gewoon een teken dat we het veel te goed hebben in deze wereld dat dat het enige is waar we nog over kunnen klagen?
Tis geen drift battlequote:Op maandag 23 oktober 2017 15:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat schijnt voordeel op te leveren in bochten.
Misschien stuurt hij iets te scherp in, maar volgens mij ligt hij op dat moment nog zeker voor. Daarnaast had Max ruim een wiel ruimte om de binnenkant van de bocht te nemen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis geen drift battlemaar goed, daarom eerst maar de telemetrie uitlezen voordat ze een straf geven.
En een gridstraf in Mexico was natuurlijk chiquer geweest dan deze farce van de FIA.
Hij had inderdaad wat verder naar links gekund ja en ik zeg ook niet dat Kimi straf had moeten krijgen... tis van beiden gewoon een reactie met 250km/u+ en ik denk dat Max er geen extra voordeel aan heeft gehad.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Misschien stuurt hij iets te scherp in, maar volgens mij ligt hij op dat moment nog zeker voor. Daarnaast had Max ruim een wiel ruimte om de binnenkant van de bocht te nemen.
Denk dat niemand bij de FIA het in zijn hoofd zou halen om Kimi een straf te geven omdat hij Max van de baan af zou duwen. Dan zou het einde echt zoek zijn. Zou een veel grotere aanfluiting zijn dan de straf die nu gegeven is, want die is binnen de huidige regelgeving gewoon terecht.
daarom, het was gewoon niet handig van Max al kan ik zijn emotie wel begrijpen, z'n vader ging nog veel verder, dat FIA plaatje was gewoon superdom, dus ook buiten de baan is Max gelukkig de verstandigste van de tweequote:Op maandag 23 oktober 2017 15:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, over het stuk dat mensen te snel beledigd zijn. Absoluut en volledig waar.
Maar dat betekent niet dat we alle fatsoensnormen dan maar over boord moeten gooien? Ik kan op straat iedere idioot die zich raar gedraagt wel uitschelden voor 'achterlijke kankerlijer', maar is dat dan ineens goed onder de verdediging dat mensen met kanker zich daardoor maar niet beledigd moeten voelen?
Normaal doen en je proberen te verplaatsen in een ander is ook best een kunst.
Het blinde nationalisme van de NOS begint steeds meer op de Telegraaf te lijken. Met een overkill aan artikelen over hetzelfde onderwerpquote:Op maandag 23 oktober 2017 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Hier een iets representatiever onderzoek met niet alleen maar fanboys uit Nederland:
[ afbeelding ]
Kijk nog eens op 32/33 seconde. Kimi zit daar met zijn achterband vlak langs de kerb. Daar is geen ruimte voor Max op het asfalt, terwijl hij er al deels naast zat. Hij wordt door Kimi dus naast de baan geduwd.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Inderdaad. Kimi knalt juist erg strak rechtdoor. Als hij iets meer naar rechts was gekomen dan was Max z'n inhaalactie allicht wel toegestaan geweest. Max overreageert een beetje, had genoeg ruimte om in te halen zonder over de limiet te gaan.
Als Kimi een straf had gehad omdat hij 'Max van de baan had geduwd' dan was er iets veel meer mis geweest met de stewards.
Ze hadden beiden dezelfde straf moeten krijgenquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kijk nog eens op 32/33 seconde. Kimi zit daar met zijn achterband vlak langs de kerb. Daar is geen ruimte voor Max op het asfalt, terwijl hij er al deels naast zat. Hij wordt door Kimi dus naast de baan geduwd.
Maar of het genoeg is voor een straf weet ik niet.
Max gaat al veel eerder naar rechts voordat Kimi uberhaupt richting de binnenkant van de bocht gaat. En zelfs daar is er zeker nog ruimte voor een half wiel. Max gaat met een vol wiel over de witte streep heen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kijk nog eens op 32/33 seconde. Kimi zit daar met zijn achterband vlak langs de kerb. Daar is geen ruimte voor Max op het asfalt, terwijl hij er al deels naast zat. Hij wordt door Kimi dus naast de baan geduwd.
Maar of het genoeg is voor een straf weet ik niet.
Uhh nee Vettel was er toch wel voorbij gekomen op zijn nieuwere banden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:39 schreef daNpy het volgende:
Kimi moest Vettel voorlaten want alleen trekt die het niet_!!
Max wijkt uit omdat Kimi de bocht scherp aansnijdt. Zijn straf is dus imho terecht want hij heeft er voordeel van dat hij naast de baan zat.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Max gaat al veel eerder naar rechts voordat Kimi uberhaupt richting de binnenkant van de bocht gaat. En zelfs daar is er zeker nog ruimte voor een half wiel. Max gaat met een vol wiel over de witte streep heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |