SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Nee, vanaf de 2e ring zie je het veel beter dan op TV. En heb je ook geen last van (kanker scheldende) mensen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je gewoon voor het tvtje zitten als je geen last wil hebben van andere mensen. Dan zie je het het beste.
Hoog zitten vind ik persoonlijk echt kut. Ja, dan zie je alles perfect, maar van zo ver weg dat je op de tv het gevoel hebt er meer bij te zijn.
Bedanktquote:Op maandag 23 oktober 2017 09:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je wordt ouder boefje. Ik merk het zelf ookAl blijf ik wel schelden als een bootwerker
Snel een kind krijgen, dan heb ik een goede onderbouwing voor het feit dat ik niet meer ga.
Sterkte met je enkelbanden trouwens
Ik vond het ‘het had z’n hart moeten wezen’ bij een blessure van die kampsjaak Donny wel gniffelwaardig.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben dan ook maar een brave jongen, ik voel me niet geroepen om te gaan springen als ze roepen dat ik anders een jood ben en heb ook nooit de neiging om dingen te scanderen over de moeder van de scheids of dat hij een vriend van de joden is.
krijg jij lekker de teringquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:38 schreef Caland het volgende:
Als ik bij totaaldebielen (zoals HMF) sta zoek ik meestal gewoon een ander plekkie op. Voordeel van ongenummerde vakken. En X is sowieso vrijwel nooit stampensvol
Capuchon op en klaarquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Met dat weer van gister ben ik ook wel blij met 2e ring.
Ik ben anders zeiknat geworden op QQ, het kwam gewoon onder die rand doorquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Met dat weer van gister ben ik ook wel blij met 2e ring.
Sommige vernederingen zijn ook Het Legioen te pijnlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
Juist bij tegenslag moet je je club blijven steunen, toch? Dat is toch juist wat 'Het Legioen' zo bijzonder maakt?
Ze zouden na al die jaren toch ook moeten weten hoe dat moet, zou je denken.
Wat een onzin. Zoals elke post van baddertje.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
Juist bij tegenslag moet je je club blijven steunen, toch? Dat is toch juist wat 'Het Legioen' zo bijzonder maakt?
Voor het legioen geldt vooral dat het ooit zo was zoals men nu nog roept dat het is. Er is geen legioen meer, het is 9 van de 10 keer gewoon net zo gezapig als bij Roda JC.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Sommige vernederingen zijn ook Het Legioen te pijnlijk.
pleur nou is gewoon op naar het psv topicquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor het legioen geldt vooral dat het ooit zo was zoals men nu nog roept dat het is. Er is geen legioen meer, het is 9 van de 10 keer gewoon net zo gezapig als bij Roda JC.
Ben je op je hoofd gevallen ofzo? Als je denkt dat het Legioen bijzonder is omdat ze na een blamerende 1-4 waar de laatste goals gewoon kwamen omdat de mannen al opgegeven hadden scanderen 'meedoen is belangrijker dan winnen' ben je echt nog dommer dan ik al dacht.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
swift heeft vitesse uitgeschakeld hoorquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:41 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig kunnen we woensdag vertrouwen tanken tegen Swift
quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
swift heeft vitesse uitgeschakeld hoor
daar gaan we niet zomaar van winnen met diks achterin
Swift zijn ook Joden, moeten we die maar gewoon pijn doen als het tegen ajax niet luktquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:41 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig kunnen we woensdag vertrouwen tanken tegen Swift
maar is ook niet altijd zo geweest, die hele discussie over "wij zijn betere supporters" is sowieso zinloosquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat het Legioen bijzonder maakt is dst je er staat. Als je de regend kampioen bent én als je jarenlang geen rol van betekenis hebt gespeeld. Ook na een seizoen waar je 10de eindigt.
Maar dat je er bent, wil niet zeggen dat je altijd als een blij ei rond loopt te huppelen. Feyenoord is onze tweede vrouw. Je hoeft er niet altijd van te houden en als het kut is kan je pittig ruzie maken maar je laat je club niet in de steek. In voorspoed en tegenspoed.
Hoe denk je dat de tribune van PSV eruit zou zien na 5 jaar voor spek en bonen meedoen? Leger dan je bovenkamer vermoedelijk
Toch schijnen heel veel supporters van andere clubs zich op een of andere manier tekortgedaan te voelen op dat vlak.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar is ook niet altijd zo geweest, die hele discussie over "wij zijn betere supporters" is sowieso zinloos
Ja dat is dan ook het enige dat je dan nog kan zeggen he?quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat het Legioen bijzonder maakt is dst je er staat. Als je de regend kampioen bent én als je jarenlang geen rol van betekenis hebt gespeeld. Ook na een seizoen waar je 10de eindigt.
Maar dat je er bent, wil niet zeggen dat je altijd als een blij ei rond loopt te huppelen. Feyenoord is onze tweede vrouw. Je hoeft er niet altijd van te houden en als het kut is kan je pittig ruzie maken maar je laat je club niet in de steek. In voorspoed en tegenspoed.
Hoe denk je dat de tribune van PSV eruit zou zien na 5 jaar voor spek en bonen meedoen? Leger dan je bovenkamer vermoedelijk
Pak de opkomst-cijfers in de HCS-periode er eens bij zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:45 schreef timmmmm het volgende:
In die periode was het nergens vol. De Meer was in die periode ook voor de helft gevuld. Terwijl dat een ienemieniestadionnetje was/is.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:54 schreef Bugno het volgende:
[..]
Pak de opkomst-cijfers in de HCS-periode er eens bij zou ik zeggen.
Jammer dat je weer persoonlijk moet worden. Het zit je niet mee deze week, volgens mij?quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:45 schreef timmmmm het volgende:
Toen was ik 1, dus als je het niet erg vindt, ga ik niet voor die periode sprekenquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:54 schreef Bugno het volgende:
[..]
Pak de opkomst-cijfers in de HCS-periode er eens bij zou ik zeggen.
toen kwam het bij Ajax ook weer op, maar in de jaren 80 was het Ajax 10K en Feyenoord 18K of zoquote:Op maandag 23 oktober 2017 12:01 schreef Bugno het volgende:
Toeschouwers 91/92
2
Ajax 18.994
3
Feyenoord 17.886
19k t.o.v. 19k capaciteit is een iets hoger gemiddelde dan 18k t.o.v. 50k vind je ook niet?
In 86 zaten er maar 13.000 mensen in de Kuip, ongeveer 12k in De Meer. Maar prima...Het Legioen is fantastisch.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
toen kwam het bij Ajax ook weer op, maar in de jaren 80 was het Ajax 10K en Feyenoord 18K of zo
Toen Cruijff naar Feyenoord ging werd het weer beterquote:Op maandag 23 oktober 2017 12:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
In 86 zaten er maar 13.000 mensen in de Kuip, ongeveer 12k in De Meer. Maar prima...Het Legioen is fantastisch.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen Cruijff naar Feyenoord ging werd het weer beter
Ohja die hebben we ook nog. Zonde wel, een creatieveling kunnen we nu wel gebruiken..quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Woensdag maar lekker die Geertruida een kans geven, eventueel die Hansson laten voetballen. Hoe ver is Schuurman in zijn herstel na die blessure in de voorbereiding?
Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
In 86 zaten er maar 13.000 mensen in de Kuip, ongeveer 12k in De Meer. Maar prima...Het Legioen is fantastisch.
Schuurman voetbalt inmiddels niet meer bij Feyenoordquote:Op maandag 23 oktober 2017 12:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Woensdag maar lekker die Geertruida een kans geven, eventueel die Hansson laten voetballen. Hoe ver is Schuurman in zijn herstel na die blessure in de voorbereiding?
Ja als het even tegenzit moet je volop gaan rouleren, bepalende spelers moeten banken. Dat zal de problemen oplossen!quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zou het wel met die Gertruida proberen hoor. Diks' positie is het ook niet en tegen Swift zou het toch moeten kunnenquote:Op maandag 23 oktober 2017 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja als het even tegenzit moet je volop gaan rouleren, bepalende spelers moeten banken. Dat zal de problemen oplossen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |