quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Het was woensdagmiddag, het bier rook naar modder, de modder rook naar bier en op de grond lag een renner in het rood-wit-blauw. Hij was van zijn fiets gevallen met nul kilometer per uur, vlak na de finish van de Koppenbergcross. Het draaide voor zijn ogen en hij hijgde als een pakezel.
twitter:SirWiggo twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 16:53:39Catching up with the great @f_cancellara last night, comparing our weight 1 year into retirement. I'm winning the war
reageer retweet
Haha ik moest ook aan Oasis denken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat hij prachtig Wonderwall zou kunnen zingen.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij zijn het drie vlakke tijdritten.
twitter:JeuneGuillou twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 17:33:25Contrairement aux rumeurs, seulement 2 CLM sur le #Giro, dit Mauro Vegni. 44km total. "Je ne dessine pas le Giro pour un coureur" (Dumoulin) reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 18:44:13Nairo: "We already decided with Unzue. Landa & Valverde will SURELY ride the 2018 Tour de France with me." BOMBAZO!https://t.co/RWxySQeuU4 reageer retweet
quote:“We vertrekken van een idee om met de drie de Ronde af te werken”, vertelde Eusebio Unzué, teammanager van Movistar, vrijdag tijdens een persmoment in Spanje. “Maar niets ligt al volledig vast.”
Het was woensdagmiddag, het bier rook naar modder, de modder rook naar bier en op de grond lag een renner in het rood-wit-blauw. Hij was van zijn fiets gevallen met nul kilometer per uur, vlak na de finish van de Koppenbergcross. Het draaide voor zijn ogen en hij hijgde als een pakezel.
De aanrijdingquote:De organisatie van de Tour of Hainan heeft de Chinese renner Wang Xin (Keyi LOOK) gediskwalificeerd na een bizar incident. Nadat Wang Xin tijdens de zevende etappe ten val was gekomen na een aanrijding met de ploegwagen van de Zwitserse nationale ploeg, ging hij helemaal door het lint. Aan de finish mepte hij erop los en ging zelfs een pomp halen uit zijn volgwagen om mee uit te halen...
Video’s van het incident tonen aan dat Wang ten val kwam na een contact met de Zwitserse ploegwagen, waarna hij meteen furieus recht sprong en een drinkbus naar de wagen gooide.
Meteen na de finish ging hij de mannen in de wagen fysiek te lijf en nadat hij één persoon letterlijk tegen de grond had geslagen, moest hij worden tegengehouden door omstaanders en de politie.
Zijn team excuseerde zich nog voor het gedrag van Wang, die vooral zo boos reageerde omdat er geen excuses kwamen van de Zwitsers, maar de uitsluiting was een feit...
Vertrekken als in uitgangspunt, of vertrekken als in we laten het los?quote:
Alejandro parkeert wanneer het boven 2000m gaatquote:Op zaterdag 4 november 2017 01:18 schreef Faraday01 het volgende:
Als ik de grote3 van Movistar voor de Tour zie, denk ik vooral dat Quintana en Landa de veters van Alejandro de grote nog niet mogen strikken. Het verschil in klasse en winnaarsmentaliteit is levensgroot.
Na zo'n blessure op die leeftijd er weer vol voor gaan, ik schrijf hem alvast op voor de mur van Huy en in Ans. En een wereldtitel volgend jaar zou een fantastische bekroning op zijn carrière zijn.
Maar Innsbruck gaat niet hoger dan 1029.quote:Op zaterdag 4 november 2017 01:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alejandro parkeert wanneer het boven 2000m gaat
De Tour dus, voor zover dat al niet zeker was.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:JeuneGuillou twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 17:33:25Contrairement aux rumeurs, seulement 2 CLM sur le #Giro, dit Mauro Vegni. 44km total. "Je ne dessine pas le Giro pour un coureur" (Dumoulin) reageer retweet
quote:
twitter:Juan_M_Clavijo twitterde op dinsdag 24-10-2017 om 15:38:25#FreeLandaEl alavés se acuerda de @bemancio. Lógico 👌🎥 @AlexandreMignot https://t.co/dL1O1U8j3R reageer retweet
Is Zanotti een halve Nederlander? Hij spreekt Engels met een Nederlands en Italiaans accent.quote:Op zaterdag 4 november 2017 10:04 schreef heywoodu het volgende:
Iemand de finish van Hainan vandaag gezien? Bizar hoe slecht dat gefilmd werd
Zanotti wint voor het Nederlandse Monkey Town
twitter:aaronshanelee twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 11:13:18Italian sprinter Marco Zanotti of @MonkeytownCT wins penultimate stage; slips into 3rd overall 7secs off yellow… https://t.co/rjfdIXFJOz reageer retweet
Volgens mij heeft hij zelfs nog bij Thijs in de ploeg gereden.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Die rijdt al jaren voor Nederlandse ploegen.
quote:
twitter:JeuneGuillou twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 17:33:25Contrairement aux rumeurs, seulement 2 CLM sur le #Giro, dit Mauro Vegni. 44km total. "Je ne dessine pas le Giro pour un coureur" (Dumoulin) reageer retweet
En Roompot vraagt dus ook gewoon renners om geld mee te nemen:quote:Je zegt dat je zelf nooit doping hebt gebruikt. Heb je in de ploeg op dat vlak nooit gekke dingen gemerkt? Het is toch opvallend dat een aantal Vacansoleil-renners daarna nooit meer zijn oude niveau heeft gehaald.
“Nee, ik heb nooit iets verdachts gezien. Ik heb er geen verklaring voor waarom sommige jongens minder zijn gaan rijden. Wat anderen doen, moeten ze zelf weten. Ik ben niet iemand die anderen gaat veroordelen om wat ze hebben gedaan. Ik wil niet hypocriet doen. Als mensen roepen dat Vacansoleil een besmette ploeg was, maakt me dat kwaad. Dat hoor je vooral van mensen uit ploegen die zelf een of ander systeem hadden. Ik ga absoluut niet ontkennen dat er een dubieus aankoopbeleid was. Als je Riccardo Riccò en Ezequiel Mosquera haalt, kun je je afvragen: is dat wel handig? Dan heb je de schijn tegen. Aan de andere kant: die mannen gingen in de fout voordat ze naar Vacansoleil kwamen, al was Riccò zo dom ook bij ons over de schreef te gaan... (denkt na). In die tijd waren alle renners verdacht. Het was een ander tijdperk. Ik denk dat er intussen veel ten goede is veranderd.”
quote:Vorig jaar stond je op het punt een contract te tekenen bij Roompot, de ploeg van Michael Zijlaard en Erik Breukink. De deal ketste te elfder ure af omdat je zelf geld moest meenemen.
“We hadden na lang onderhandelen een akkoord. Daarna kreeg ik plots te horen dat ik zelf geld moest meenemen. Zo wil ik geen profcontract in de wacht slepen. Je bent altijd die jongen die geld heeft meegebracht. Dat maakt je positie in zo’n ploeg niet sterker. Ik voelde me door Roompot belazerd en dat heb ik Michael Zijlaard ook laten weten. Furieus was ik. Ik ben verstandiger geworden, laat minder snel het achterste van mijn tong zien dan vroeger. Maar als ik boos ben, ja, dan zeg ik wat ik denk. Voor hetzelfde geld was mijn carrière nu om zeep geweest. Gelukkig kon ik nog terecht bij Tarteletto. Ik ben bijna 31, als je zoiets meemaakt, weet je ook hoe dun het draadje is. Ik bekijk het nu van jaar tot jaar. Zo lang ik plezier heb, ga ik door. Misschien word ik wel een tweede Davide Rebellin. Die is nu 46 en koerst nog altijd. In de Ronde van Iran was hij er ook bij.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |