Lekker muziek manquote:
Gaat heen.quote:
Mwah, gewoon een prima liedje. Al is Erasure wel beter. Of Soft Cell. Of weetikwatquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gaat heen.
Net zo'n belachelijk kleuter-synthesizer-deuntje als in Just Can't Get Enough van Depeche Mode en net zo'n viswijverige stem als Robin S.
Oorbloedener gaat je het niet krijgen.
Niet zo vreemd, zelfde meneerquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gaat heen.
Net zo'n belachelijk kleuter-synthesizer-deuntje als in Just Can't Get Enough van Depeche Mode
Dat verklaart dan een hoop.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, zelfde meneer
Depeche Mode had zelfde synthman als Yazoo?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, zelfde meneer
Het synth-riedeltje van Just... is van Vince Clarke, die toen nog bij Depeche Mode zat en later Yazoo en Erasure begon.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Depeche Mode had zelfde synthman als Yazoo?
Aha, nooit gewetenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het synth-riedeltje van Just... is van Vince Clarke, die toen nog bij Depeche Mode zat en later Yazoo en Erasure begon.
Een van de bekendste van Yazoo zou ik denken.quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:35 schreef Bronson het volgende:
Als ik die Vince Clarke ooit tegenkom zal ik hem even met alle plezier neerhoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop