Fijn dat het lichamelijk goed gaat, en wat heerlijk dat je even lekker weg bent geweest met je zoon! Ik ga heel erg hard duimen dat het de volgende keer raak is met een plakkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
Lichamelijk gaat het goed met mij. Ik had vandaag een vroege zwangerschapsecho gepland staan, de echo hebben we toch door laten gaan om te controleren of alles weg is. En dat is zo, het zag er goed uit. Helaas niet wat we eigenlijk wilden zien natuurlijk, maar onder de omstandigheden een goede uitslag dus. Verder ben ik bij vlagen erg verdrietig, maar daar wil ik niet te lang bij stil blijven staan. Mijn man is veel nuchterder dan ik, en hoewel dat soms heel vervelend is, is dat nu eigenlijk wel fijn. Het voorkomt zwelgen in zelfmedelijden en zulks. Dus overall gaat het goed. De timing van de herfstvakantie (deze week) was ook wel fijn, even niet leven naar de klok en gewoon alleen bezig zijn met onze zoon. Mijn man moest werken, dus ik ben met onze zoon een paar dagen op Schiermonnikoog geweest, en dat was heerlijk. Ondanks het prutweer...
Spannend Kirb! Eindelijk actiequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:49 schreef Kirb het volgende:
[..]
Ik vind het maar spannend allemaal. Volgende week ergens verwacht ik weer ongesteld te worden. Dan mag ik de HSG inplannen en dan gaan we al bijna weer naar de gynaecoloog. Hopelijk dan echt een plan.
Valt wel mee-ishquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wachten is moeilijk hè, Kirb? Hopelijk word je zoals verwacht vlot ongesteld zodat de HSG gedaan kan worden. Zie je er tegenop?
Klopt, wij hebben 2 cryo's. Zodra ik ongesteld word, begin ik met progynova slikken om mijn eigen cyclus te onderdrukken. Dan volgt een terugplaatsing, hoop ik, als de cryo goed ontdooit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:15 schreef Kirb het volgende:
[..]
Valt wel mee-ish. Ik kijk er niet naar uit, maar wat moet dat moet. Dat idee.
Wanneer mag jij weer starten? Nu een menstruatie afwachten? Je hebt nog cryo's toch?
Dat hangt af van het moment van invriezen. Er zijn ziekenhuizen die pas invriezen op dag 3 na tp en andere die pas invriezen op dag 5. De meningen van de ziekenhuizen zijn nogal verdeeld over welke invriestechniek beter is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Yeah, fijn!
En 3 cryo's, weten ze dat nu al? Hier (UMCG/MCL) hoorde je dat 2 dagen na TP.
wow fantastisch exodequote:Op zondag 29 oktober 2017 09:26 schreef exode het volgende:
Ja ja jaaaaaaaaaa! 2 dikke vette strepen!
Vanochtend om 07:00 lagen wij huilend in bed. Zo onwerkelijk, zo blij!
Jullie duimen zijn magisch
fantastisch! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 oktober 2017 09:26 schreef exode het volgende:
Oh exode wat fantastisch! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 oktober 2017 09:26 schreef exode het volgende:
Aaaaahhhh!quote:Op zondag 29 oktober 2017 09:26 schreef exode het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |