Zag ik ook, als een jochie die net kattekwaad heeft uitgehaald.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef RAVW het volgende:
dat lachje van Max als die ziet dat hij weg moet :-)
prachtig![]()
Ferrari International Assistance post iequote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Sunri5e het volgende:
Jos gaat echt helemaal los op Twitter.twitter:MaVic009 twitterde op zondag 22-10-2017 om 22:56:13Obviously F1 don’t now what racing s reageer retweet
Wat lul je nou man, het hele weekend hoor je geen reet over track limits en nu zou het opeens een probleem zijnquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Max rijdt gewoon weer veel te agressief altijd hetzelfde verhaal.
Terecht dat hij bestraft wordt volgende keer vallen er nog doden.
Over 2 uur dan zit iedereen in het vliegtuig en wordt het Mexico.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Protest van RB zal wel pas over uur of 2 behandeld worden
Als de straf terecht is, hoe wordt Ferrari dan bevoordeeld?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het valt hem op dat het steeds Ferrari is die/dat bevoordeeld wordt.
Ergens anders rellen bittequote:
Dan kijkt hij niet heel goed.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het valt hem op dat het steeds Ferrari is die/dat bevoordeeld wordt.
Podium of geen podium is wel belangrijk hoor. Al is het maar voor het symbolische van het podium.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:05 schreef Remzz het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo moeilijk om doet. Terecht of niet terecht, ik heb een mooie race gezien met een uitzonderlijke Max, ik zal er geen seconde mee zitten of hij nu 3e of 4e word.
Hij reed niet voor de lol naast de baan..quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor een positie is wat anders dan dat je alleen naast de vaan rijdt.
Je zit in de stewards room?quote:
Je mag gewoon niet afsnijden. Zelfs Max Verstappen niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, het hele weekend hoor je geen reet over track limits en nu zou het opeens een probleem zijn
Maar als de linkerbanden op de kerbs zitten en alleen rechts er buiten dan?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou kunnen ,maar 4 banden buiten de baan mag niet , gewoon terecht dus.
Dat gejank hier sloeg nergens op..
Hij ontweek Raikonnenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag gewoon niet afsnijden. Zelfs Max Verstappen niet.
Sneed hij af?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:06 schreef Refragmental het volgende:
Ging vettel na de start niet met 4 banden buiten de baan? 5sec penalty aub.
Mooie reactie:quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ferrari International Assistance post ie
Als het Bottas was geweest was er geen straf voor Max geweest.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als de straf terecht is, hoe wordt Ferrari dan bevoordeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |