Dat denk ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:51 schreef DaMook het volgende:
Max mag nog geen champagne hebben, dat zal de reden zijn denk ik. Na protest krijgt ie toch zijn 3e plek terug.
/sarcasme.
Geniale actie. Maar wel net buiten de lijntjes zo lijkt het. Heel zwart wit dus waarschijnlijk terecht. Maar heel het weekend worden track limits al ongestraft genegeerd. Daarom is het wel een beetje zuur. En Kimi kwam ook wel wat naar binnen volgens mij.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:47 schreef heywoodu het volgende:
Poll: Straf Verstappen is terecht
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
heeft een prima wagen tot beschikking ja.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:52 schreef Columbiafan het volgende:
Ik schrik er steeds van hoe weinig mensen hier de grootsheid van Hamilton erkennen.
Hele weekend is er niemand die erop let en dan na zo'n race wordt het podium beslist door zoiets. Echt schandelijk dit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Terechte straf opzich voor Max, maar beetje jammer dat Hamilton hem in de Q dan niet krijgt.
RB zal wel aanvoeren dat hij uitweek voor Kimi die vrij scherp instuurde.
Hij is goed, maar met de jaren steeds irritanter geworden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:52 schreef Columbiafan het volgende:
Ik schrik er steeds van hoe weinig mensen hier de grootsheid van Hamilton erkennen.
probeer dit te vertalen naar nascar of indy 500, dan moet je als formule 1 je doodschamen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit ja, Max schotelt die Amerikanen spektakel voor, en wordt ervoor bestraft. Die Amerikanen zullen ook hun vraagtekens erbij zetten of zelfs de sport de stempel pussy sport opdrukken.
Klopt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij hinderde Kimi toch helemaal niet, hij nam een andere lijn.
Max Verstappen staat niet boven de regels.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit ja, Max schotelt die Amerikanen spektakel voor, en wordt ervoor bestraft. Die Amerikanen zullen ook hun vraagtekens erbij zetten of zelfs de sport de stempel pussy sport opdrukken.
Nou als die hem niet hinderde sneed die hem dus ook niet afquote:
bwoahquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
kijken wat die kut raikonnen zo gaat zeggen
Hamilton is zelf een clichequote:Op zondag 22 oktober 2017 22:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hamilton gooit er weer een paar cliches tegenaan.
En ook een 4e plek is nog steeds superquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:53 schreef ondeugend het volgende:
Whatever...Max weet dat hij ze allemaal gaat pakken
Ik lig tegenwoordig steeds vaker dubbel bij zijn antwoorden. Ik word er gewoon melig van.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hamilton gooit er weer een paar cliches tegenaan.
Eensquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walgelijk rijgedrag van dat joch![]()
.
amazing brotherquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:53 schreef Zipportal het volgende:
Hamlap heeft een broertje.
Goh.
Hele weekend die downer al gezien.
Dit. Wat dat betreft kunnen ze wat leren van de indycar en Nascar series.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
probeer dit te vertalen naar nascar of indy 500, dan moet je als formule 1 je doodschamen.
Is zijn vader een official dan?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Is Jos al meppend gezien bij de officials?
All about the car.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:52 schreef Columbiafan het volgende:
"pwoah"quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
kijken wat die kut raikonnen zo gaat zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |