PSV valt aan maar creëert weinig omdat Volendam met 11 man in de 16 staat.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan niet kijken maar zo te lezen is dar niet erg
Dit klopt, maar dan nog mag het tempo wel wat omhoog. Het lijkt alsof ze niet moe willen worden en er op rekenen dat de goal toch wel aan de goede kant valt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV valt aan maar creëert weinig omdat Volendam met 11 man in de 16 staat.
Dat zei ik toch ook? Reis de betere voetballer, echter een kronkel in zijn hoofd (en poeder in zijn neus).quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat Locadia overschat is, zul je mij nooit horen ontkennen.
Reis was technisch misschien beter, maar was totaal ongeïnteresseerd in het bedrijven van topsport. Ontzettende mooi weer voetballer en zeer slecht overzicht.
Maar goed, PSV-Topic.
Het gaat dus alleen om techniek bij voetbal?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook? Reis de betere voetballer, echter een kronkel in zijn hoofd (en poeder in zijn neus).
Maar ik zou liever een fitte Reis in de spits hebben staan dan Locadia.
Klopt..snap het ook wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit klopt, maar dan nog mag het tempo wel wat omhoog. Het lijkt alsof ze niet moe willen worden en er op rekenen dat de goal toch wel aan de goede kant valt.
Omdat?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV valt aan maar creëert weinig omdat Volendam met 11 man in de 16 staat.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gaat dus alleen om techniek bij voetbal?
Brenet staat zowat constant ter hoogte van de 16 van Volendamquote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat?
Dat mag nooit een excuus zijn tegen een ploeg die zoveel minder kwaliteit heeft.
Ze zeiden het net bij Fox, het is trechtervoetbal.
Opkomende backs zie je niet of nauwelijks.
Brenet kan niet voetballen, Paal was de betere optie geweest. Maar ja, Cocu wil zijn vaste verdediging in het veld. Arias zie je ook amper.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brenet staat zowat constant ter hoogte van de 16 van Volendam
Niet dat hij er wat zinnigs doet, maar op zijn verdedigende positie staat hij nooit. Dat leverde Volendam nog bijna een goal op.
Ja, in dit soort potten moet je het inderdaad met Paal proberen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Brenet kan niet voetballen, Paal was de betere optie geweest. Maar ja, Cocu wil zijn vaste verdediging in het veld. Arias zie je ook amper.
Allee trekt naar binnen zodra ze voorbij de 16 meter zijn. En ja, daar staan er 8 in een oranje shirt.
Dat heeft letterlijk niemand hier gezegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Met afstand de best voetballende ploeg in de eredivisie, aldus de PSV supporter.
Hardop gelachen
Welke PSV supporter was dat?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Met afstand de best voetballende ploeg in de eredivisie, aldus de PSV supporter.
Hardop gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |