Donkerblauwquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Rood is het leukst, maar om de een of andere reden krijg je die kleur niet zomaar. Zonde
Oh, naja, misschien over een half jaartje weer proberenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:55 schreef DevFreak het volgende:
Ghehe nee, niet echt.
Mod zijn was iets te leuk en te belangrijk voor me.
Die UI van jou trouwens
Heb ook tegen jogy gezegd dat ik over een jaartje graag weer terug kom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, naja, misschien over een half jaartje weer proberen
UI is voor de zombie SC
Ik heb het geprobeerd leuk te vinden, is me nog steeds niet geluktquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Ook wel leuk dat ik van alles maak nu. Op school vond ik front-end maar kut maar begin het steeds leuker te vinden.
Wel de tieten in je DM maar niet het bannen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou ik ook graag voor tekenen, minus de verplichtingen dan.
Koningsdag afwachten dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil oranje maar mocht niet van jogy.
Ik heb niks met tieten. Doe dan maar de mogelijkheid tot bannenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel de tieten in je DM maar niet het bannen?
Wat bij mij aardig helpt is tech talks kijken over nieuwe technieken en zo. Micro front ends en zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:03 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd leuk te vinden, is me nog steeds niet gelukt
Heb ook al een hele tijd niet geprogrammeerd, een maand al niet ofzo.
Ik snap ook niet wat veel hetero's met tieten hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb niks met tieten. Doe dan maar de mogelijkheid tot bannen
Wat voor andere verplichtingen zou je dan hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb niks met tieten. Doe dan maar de mogelijkheid tot bannen
eem dag per jaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Koningsdag afwachten dan maar
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:06 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat veel hetero's met tieten hebben.
Moet dat opwindend zijn ofzo?
behoorlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:06 schreef DevFreak het volgende:
[..]
quote:
Ik zal dat nooit snappen denk ikquote:
Dat magquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:08 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
Ik zal dat nooit snappen denk ik![]()
Iemand zijn hoofd is voor mij eigenlijk het meest belangrijk, verder boeit het me niet heel veelquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat magIk vind billen en buikjes ook opwindend, maar dat is niets voor anderen.
Eet smakelijk dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:12 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Iemand zijn hoofd is voor mij eigenlijk het meest belangrijk, verder boeit het me niet heel veel![]()
Het hebben van forumbrede kennis bijvoorbeeld. No, thank you. Ik verstop me liever in enkele interessante subfora om de rest van het forum zoveel mogelijk te skippenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor andere verplichtingen zou je dan hebben
Ben homo, dus verkeerde man om te vragen denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:06 schreef DevFreak het volgende:
[..]
forumbreede kennis is overrated. En wat is er mis met af en toe een stikbommetje te laten in een veel te serieus forum als VBLquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het hebben van forumbrede kennis bijvoorbeeld. No, thank you. Ik verstop me liever in enkele interessante subfora om de rest van het forum zoveel mogelijk te skippen
Ik denk dat ik best FA zou kunnen zijn, hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het hebben van forumbrede kennis bijvoorbeeld. No, thank you. Ik verstop me liever in enkele interessante subfora om de rest van het forum zoveel mogelijk te skippen
Oh dat wist ik helemaal niet?quote:[..]
Ben homo, dus verkeerde man om te vragen denk ik
Gaan jullie maar fijn in een hoekje zitten knuffelen, dan nemen Flip en ik DIG wel overquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:21 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best FA zou kunnen zijn, hoor
[..]
Oh dat wist ik helemaal niet?
Homo zijn is beter, meisjes zeuren over alles![]()
![]()
* DevFreak geeft AlwaysHappy een high five
FOK!date!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan jullie maar fijn in een hoekje zitten knuffelen, dan nemen Flip en ik DIG wel over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |