abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174587080
Schaken over Feyenoord: 'Titelprolongatie wordt lastig'

Ja, klopt.
pi_174587163
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:51 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik vind het echt veel te makkelijk om het daar op af te schuiven. Het voetbal is al weken slecht. Vaak hoor ik dan Gio zeggen ‘we speelden goed’ of ‘het zat niet mee’. Nee, het is ruk. En daar moet Gio snel wat aan gaan doen.
...
Er moet altijd een zondebok gevonden worden

Iedereen maakt fouten ook gio zal zijn fouten maken, maar ik heb hem afgelopen 2 en half seizoenen weinig fouten zien maken

Het is allemaal bullshit wat ik nu lees

Maar ik denk dat de leiding van Feyenoord ook weet waar het aan ligt dus gio hoeft zich echt niet druk te maken over zijn positie
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174587528
Voordeel is wel dat we nog wat opties achter de hand hebben met Nieuwkoop, Vermeer, Van Beek en Larsson. Het is niet zo dat we het met deze elf moeten doen. Het wordt wel tijd dat de technische staf de ploeg snel aan het voetballen krijgt, want dit lijkt nergens op.
pi_174587539
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

...
Er moet altijd een zondebok gevonden worden

Iedereen maakt fouten ook gio zal zijn fouten maken, maar ik heb hem afgelopen 2 en half seizoenen weinig fouten zien maken

Het is allemaal bullshit wat ik nu lees

Maar ik denk dat de leiding van Feyenoord ook weet waar het aan ligt dus gio hoeft zich echt niet druk te maken over zijn positie
Waar ligt het dan aan?
pi_174587625
El Ahmadi: zij hadden een beter plan

Wat was ons plan precies? Alle ballen terug op Jones en die ramt ze wel naar voren? Ons powerplay middenveld wordt vaak geroemd maar was vandaag nergens te bekennen tegen drie prima-donna's. Het wordt toch eens tijd dat wij ook voor voetballers op het middenveld gaan kiezen.
#12 is not for sale!
pi_174587651
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:57 schreef Haringkop het volgende:

Wat was ons plan precies? Alle ballen terug op Jones en die ramt ze wel naar voren? Ons powerplay middenveld wordt vaak geroemd maar was vandaag nergens te bekennen tegen drie prima-donna's. Het wordt toch eens tijd dat wij ook voor voetballers op het middenveld gaan kiezen.
Larsson, El Ahmadi en Amrabat?
pi_174587653
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waar ligt het dan aan?
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat een bullshit joh

je weet toch waaraan het ligt of niet

jorgensen die een tijd eruit is geweest

en nu heel rits verdedigers die geblesseerd zijn waardoor er allemaal noodoplossingen gezicht worden op het veld

Ja dan ga je kwalitief een stuk achteruit op het veld en de resuitaten

het is gewoon wachten totdat er een paar spelers weer fit zijn
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:59:37 #183
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_174587731
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:57 schreef Haringkop het volgende:

Moet allebei he? Het moderne Duitse voetbal.
Wie dit leest is gek
pi_174587748
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Larsson, El Ahmadi en Amrabat?
Bijvoorbeeld, probleem is dat je niet vee keus hebt op het middenveld. Maar zowel in de opleiding als in de speers die nog gaat aantrekken mag dat aspect wel beter belicht. Vilhena gold jarenlang als toptalent maar komt echt zwaar tekort op dat vlak, dat is best bijzonder eigenlijk.
#12 is not for sale!
pi_174587817
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

Haps [vaste linksback] - St. Juste [speelt ook al even basis en doet het prima] - Dicks [waarom stelt GvB hem in vredesnaam op?] - Amrabat [speelt vaker rechtsback]

Eigenlijk maar twee man die je normaliter niet opstelt (al dan niet op die plek).

En ja, Jörgensen is er een tijd uit geweest, maar je hebt je ogen ook in je zak zitten als je Kramer op blijft stellen in zijn plaats terwijl je bijvoorbeeld Larsson op de bank zet.

Ik vraag me vooral af waarom de technische staf er al drie seizoenen niet in slaagt voetbal in de selectie te krijgen. Je vraagt je bijna af of die gasten wel eens samen op een trainingsveld staat. Waar zijn de vastigheden, automatismen etc.? Dat middenveld speelt al drie seizoenen samen en er komt geen fatsoenlijke bal vandaan.
pi_174587927
quote:
99s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Moet allebei he? Het moderne Duitse voetbal.
Zou het mooiste zijn, maar het blijft de eredivisie. Het scheelt al een hoop als je gewoon drie man hebt lopen die graag een bal ontvangen en een fatsoenlijk voorzetting bedenken. Nu is het alleen maar een balletje terug of breed naar de speler die de middenvelder inspeelde..
#12 is not for sale!
  zondag 22 oktober 2017 @ 21:05:36 #187
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174587952
Rutten kreeg houthakkers als Immers, Kazim, Manu en Schaken aardig aan het voetballen voor een tijdje. Nog altijd het beste veldspel wat ik in jaren heb gezien bij Feyenoord.

Dan moet het betere spelers ook wel lukken toch?
pi_174587988
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:05 schreef hhh38 het volgende:
Rutten kreeg houthakkers als Immers, Kazim, Manu en Schaken aardig aan het voetballen voor een tijdje. Nog altijd het beste veldspel wat ik in jaren heb gezien bij Feyenoord.

De creatieve passes kwamen toen veel van Clasie.
BFF met GGMM
pi_174587990
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:00 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, probleem is dat je niet vee keus hebt op het middenveld. Maar zowel in de opleiding als in de speers die nog gaat aantrekken mag dat aspect wel beter belicht. Vilhena gold jarenlang als toptalent maar komt echt zwaar tekort op dat vlak, dat is best bijzonder eigenlijk.
Vilhena, El Ahmadi, Toornstra, Amrabat, Larsson, Van der Heijden, Tapia.

Vijf prima opties, twee redelijke. Volgens mij is kwaliteit niet het probleem.
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:05 schreef hhh38 het volgende:

De spelers zijn het probleem niet.
pi_174588010
Onder Rutten durfde wel ook vroeg druk te zetten met heel de ploeg. Bij balverlies was de hele ploeg ingesteld om meteen hem weer te veroveren. Alleen kon de ploeg dit weer geen heel seizoen volhouden.
#12 is not for sale!
  zondag 22 oktober 2017 @ 21:08:44 #191
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174588058
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De creatieve passes kwamen toen veel van Clasie.
Klopt, maar de andere spelers wisten ook precies hoe ze moesten lopen en tikten de bal aardig rond. Nu is het een zootje ongeregeld en wordt de bal nooit rondgespeeld in de kleine ruimte.

Wordt gewoon te weinig op getraind vrees ik.
pi_174588095
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:07 schreef Haringkop het volgende:
Onder Rutten durfde wel ook vroeg druk te zetten met heel de ploeg. Bij balverlies was de hele ploeg ingesteld om meteen hem weer te veroveren. Alleen kon de ploeg dit weer geen heel seizoen volhouden.
Dat deden we vorig seizoen ook wel. Alleen hadden we toen met Elia bijvoorbeeld iemand die vanuit het niets een wedstrijd kon opengooien. Boetius op links betekent eigenlijk dat de tegenstander zonder rechtsback kan spelen...
BFF met GGMM
  zondag 22 oktober 2017 @ 21:11:06 #193
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_174588145
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:06 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[..]

Wat dan wel?
Dit, dus.
pi_174588153
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klopt, maar de andere spelers wisten ook precies hoe ze moesten lopen en tikten de bal aardig rond. Nu is het een zootje ongeregeld en wordt de bal nooit rondgespeeld in de kleine ruimte.

Wordt gewoon te weinig op getraind vrees ik.
Bizar veel ziekenhuisballen ook vandaag. Zo ongeveer bij elke ingooi wordt er op keelhoogte teruggekaatst... :')
BFF met GGMM
pi_174588160
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:06 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[..]

Mwah... Vd Heijden en Larsson zijn geen middenvelders. El Ahmadi en Vilhena beschikken niet over dat voetballende vermogen. Ook bij Toornstra vormt het een probleem zodra de ruimtes klein worden.
Het gaat dan nu om de juiste personen te kiezen, gezien de vorm zouden dan Toornstra en Vilhena al afvallen. Tegen eventueel een mindere tegenstander zou je met Larsson kunnen voetballen, maar vandaag had ik dat ook nooit gedaan.
#12 is not for sale!
pi_174588222
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat dan wel?
Zoals ik hierboven aangaf: ik snap niet hoe een technische staf een ploeg die relatief weinig verloop kent drie seizoenen lang niet aan het voetballen krijgt. En dan zet ik het misschien wat zwaar aan, maar vorig seizoen moesten we het ook niet van het degelijke spel hebben. Toen wonnen we het vaak op fysiek en de individuele kwaliteiten van bv. Jörgensen en Kuyt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2017 21:14:32 ]
pi_174588244
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:11 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mwah... Vd Heijden en Larsson zijn geen middenvelders. El Ahmadi en Vilhena beschikken niet over dat voetballende vermogen. Ook bij Toornstra vormt het een probleem zodra de ruimtes klein worden.
Het gaat dan nu om de juiste personen te kiezen, gezien de vorm zouden dan Toornstra en Vilhena al afvallen. Tegen eventueel een mindere tegenstander zou je met Larsson kunnen voetballen, maar vandaag had ik dat ook nooit gedaan.
Dus is er slecht ingekocht. Of...?
pi_174588306
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:13 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zoals ik hierboven aangaf: ik snap niet hoe een technische staf een ploeg die relatief weinig verloop kent drie seizoenen lang niet aan het voetballen krijgt. En dan zet ik het misschien wat zwaar aan, maar vorig seizoen moesten we het ook niet van het degelijke spel hebben. Toen wonnen we het vaak op fysiek en de individuele kwaliteiten van Jörgensen en Kuyt.
Eens hoor, maar dan kom je toch weer op het punt dat Vilhena en El Ahmadi gewoon geen bijzondere voetballers zijn aan de bal. Vorig seizoen werd dat inderdaad goed gemaskeerd door opkomende backs en Elia.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 22-10-2017 21:21:30 ]
#12 is not for sale!
pi_174588419
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:14 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dus is er slecht ingekocht. Of...?
Mwah, het is ook niet mogelijk om op alle posities door te selecteren. Daarnaast heeft Amrabat nog amper minuten op het middenveld kunnen maken omdat hij iedere keer als back nodig s.
Ik had nog wel graag een valse spits gezien die ook als CAM uit de voeten had gekund. Dan had je mogelijk een back up voor Toornstra en Jorgenson gehad, wellicht kan Larsson dat maar die heeft nog genoeg aanpassingsproblemen.
#12 is not for sale!
pi_174589272
Wat is de verklaring dat het o zo trouwe Legioen na de 3-1 massaal vertrekt? Ajax publiek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')