Misschien gewoon gaan staan in plaats van zitten, heb je daar geen last van. Of gewoon een fatsoenlijke plek in het stadion regelen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
iedereen moet zelf weten wat hij doet maar het is wel irritant als jij nog kijkt en die gasten lopen in je zicht
Tsja, bij ons in het stadion is het eenmaal niet de bedoeling dat je staat op de lange zijde. Misschien kan ik een klacht indienen bij PSV NV.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien gewoon gaan staan in plaats van zitten, heb je daar geen last van. Of gewoon een fatsoenlijke plek in het stadion regelen.
Je mag de mening wel hebben, ik hoef hem alleen niet collectief te horen in een stadion. "joden lopen altijd weg"quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag een mening hebben over gedrag. Jij jankt over dat applaudisseren, ik jank hierover. Het is niet dat ik mensen in het stadion voor hun schenen ga schoppen omdat ze weglopen tijdens de pot voetbal.
Bij ons is ook zoveel de bedoeling niet. Kan mij dat verrotten.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, bij ons in het stadion is het eenmaal niet de bedoeling dat je staat op de lange zijde. Misschien kan ik een klacht indienen bij PSV NV.
En nee, ik ga niet op de korte zijde want daar heb je kut zicht.
In de periode dat het voor ajax erg spannend werd in de Europacup (tweede helft seizoen) verspilden ze nauwelijks punten in de competitie.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord was ook gewoon de beste vorig seizoen. Overigens was het niet zo dat Feyenoord verreweg de beste was. Scheelde 1 puntje, toch? Toen had Ajax het hele seizoen door Europese verplichtingen, en nu heeft Feyenoord de eerste helft van het seizoen Europese verplichtingen. Dat is net ff wat lastiger en dat merkt Feyenoord gewoon. Moet je ook begrip voor hebben. Waarschijnlijk is het (gelukkig) maar 1 helft van het seizoen.
Oh niet deze discussie weer he.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
In de periode dat het voor ajax erg spannend werd in de Europacup (tweede helft seizoen) verspilden ze nauwelijks punten in de competitie.
Dat argument gaat dus gewoon niet op.
Ja waarschijnlijk is het bij ons op de korte zijde ook de bedoeling niet, maar daar is de algemene consensus dat het 'mag'.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij ons is ook zoveel de bedoeling niet. Kan mij dat verrotten.
Je creëert je eigen ellende. Grgrgr
Ongelooflijk vermoeiend ja. Maargoed, we zijn nu op het punt dat openlijke joden gaan roepen dat ze voor Feyenoord zijn om hun argumenten kracht bij te zetten. Wat een toneelspel allemaal.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh niet deze discussie weer he.Net als discussies waarin we mensen van een andere club proberen te overtuigen waarom x stadion mooier is en welke club mooier is omg
Die van Ajax biedt meer mogelijkheden, en het stadion van Feyenoord is wat mooier. Simpel eigenlijkquote:Op maandag 23 oktober 2017 09:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh niet deze discussie weer he.Net als discussies waarin we mensen van een andere club proberen te overtuigen waarom x stadion mooier is en welke club mooier is omg
Tja, dan resteert je nog één optiequote:Op maandag 23 oktober 2017 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk is het bij ons op de korte zijde ook de bedoeling niet, maar daar is de algemene consensus dat het 'mag'.
Op de lange zijde echter niet.
'wat mooier'quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die van Ajax biedt meer mogelijkheden, en het stadion van Feyenoord is wat mooier. Simpel eigenlijk. In het stadion van Feyenoord breng je ook wat makkelijker sfeer.
(lol)quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:04 schreef GwaiLow het volgende:
En trouwens, ik ben gewoon voor Feyenoord
Ik zorg altijd dat ik op tijd ben. Achterste rij op je stoeltje staangenotquote:Op maandag 23 oktober 2017 09:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien gewoon gaan staan in plaats van zitten, heb je daar geen last van. Of gewoon een fatsoenlijke plek in het stadion regelen.
Welk vak sta je?quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik op tijd ben. Achterste rij op je stoeltje staangenot
Je wordt ouder boefje. Ik merk het zelf ookquote:Op maandag 23 oktober 2017 09:42 schreef satecl het volgende:
Vanwege gescheurde enkelbanden niet gestaan op Y/Z, maar gezeten in het uit vak: GG. Wat een verademing! Geen een keer kanker gehoord, geen bier langs me oren en je kan de wedstrijd veel beter volgen.
Moet je gewoon voor het tvtje zitten als je geen last wil hebben van andere mensen. Dan zie je het het beste.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:42 schreef satecl het volgende:
Vanwege gescheurde enkelbanden niet gestaan op Y/Z, maar gezeten in het uit vak: GG. Wat een verademing! Geen een keer kanker gehoord, geen bier langs me oren en je kan de wedstrijd veel beter volgen.
Maar dat was dan ook het enige positieve van gisteren. Een zaadpot, van beide kanten. Seizoen nu al verloren, misschien weer een bekertje pakken zodat we toch nog iets te vieren hebben in april.
Wie?quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik mijn trouwens afvraag na JP gespot te hebben gisteren, zat ie daar voor Ajax of voor Feyenoord?
Ik heb juist een hekel aan trolls. Triest gedoequote:Op maandag 23 oktober 2017 09:43 schreef Slobeend het volgende:
Als erkend trolletje GwaiLow in je topic zit weet je dat het niet goed gaat.
Pleasequote:Op maandag 23 oktober 2017 09:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan trolls. Triest gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |