Ruim 2 jaar geleden was jojoortje ook zwanger dus zou best kunnenquote:Op maandag 22 oktober 2018 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoewel ik dat ruim 2 jaar geleden natuurlijk nog niet kon weten, er was volgens mij toen nog iemand anders.
Toch?
Bevalt goed.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe is dat bevallen? En hoe gaat het met de spruit?
Ja dat was ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoewel ik dat ruim 2 jaar geleden natuurlijk nog niet kon weten, er was volgens mij toen nog iemand anders.
Toch?
Mooi zo. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bevalt goed.
Ja goed. Dochtertje doet het super.
Dank!quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Grut hier is 9 3/4 jaar en 6 1/2![]()
Ja, maar voor nu is het goed. Dankbaar voor twee gezonde kinderen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je hebt de smaak sindsdien dus te pakken gekregen...
Quoi?quote:
Saind z’n manier van laten merken dat hij me mist in onze SC. Je moet het hem niet kwalijk nemen. Saind is speciaal.quote:
Mjah, grote jongensquote:
Wie mis je nog meer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:45 schreef Jojoortje het volgende:
Speaking of iedereen..
Waar blijft de rest??
ik heb er inmiddels eentje van alweer 8 maanden oudquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kids van Soempie hebben inmiddels al verkering, die van Ladyblack studeert binnenkort af.
Wie had er nou nog meer een kind in aantocht?
Welom terug TMquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb er inmiddels eentje van alweer 8 maanden oud
Meisjequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Welom terug TMen wat leuk! Jongetje? Meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |