Ach ja, de een houdt van bochtjes, de ander houdt van actie en spanning, ik kies liever voor dat laatste en kijk dus gewoon allesquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Feit dat ze links en rechts al andere banden monteren zegt voor mij al genoeg![]()
Ik houd persoonlijk van iets meer bochtjes
Het is een robotquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pfff zelfs het broertje van Lewis is geindoctrineerd met "the crowd is great'
Stel je zou dit willen volgen, wat is dan een race waarvan jij zegt.... die moet je zien!quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, de een houdt van bochtjes, de ander houdt van actie en spanning, ik kies liever voor dat laatste en kijk dus gewoon alles
Indy 500.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Stel je zou dit willen volgen, wat is dan een race waarvan jij zegt.... die moet je zien!
Geniale stemquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee 't is Michael Buffer, ze gaan boksen. Eindelijk.
Family van Bruce Buffer?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee 't is Michael Buffer, ze gaan boksen. Eindelijk.
'Dit' is NASCAR? Talladega, Daytona, die sowiesoquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Stel je zou dit willen volgen, wat is dan een race waarvan jij zegt.... die moet je zien!
Je moet wat tot dat de race begintquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:37 schreef Doler12 het volgende:
Aaaah de ouwe Formule 1 vs Nascar discussie. Gewoon allebei kijken, discussie over.
Deze man valt onder de eckte bazen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:37 schreef Doler12 het volgende:
Aaaah de ouwe Formule 1 vs Nascar discussie. Gewoon allebei kijken, discussie over.
wont happen ... volgens alonsoquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:37 schreef SnowOokami het volgende:
Hahah Olav"maybe there will be a Toro Rosso Honda in front of you next year"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |