Zijn columns op de radio vind ik goed, b.v. die over de huldiging van de olympiërs sloeg de spijker op z'n kop, maar zijn optreden in VI is een act geworden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel een beetje een act aan het worden van de man die nooit lacht. Hij kan het beter houden bij schrijven, dat kan hij erg goed.

quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
omdat ie 9 maanden geleden geneukt heeft

act, zo is hij gewoonquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn columns op de radio vind ik goed, b.v. die over de huldiging van de olympiërs sloeg de spijker op z'n kop, maar zijn optreden in VI is een act geworden.

Hij zet die droogheid bij dat optreden in VI wel extra aan. Dus het is voor een deel zeker een act. Als hij aan tafel zit bij de heren praat hij ook veel anders.quote:

quote:

quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:48 schreef fathank het volgende:
https://www.gelderlander.(...)d-verhuisd~a47dab70/
Dat is ook niet gek als je in Arnem woont.quote:Brabantse gastvrijheid was in die galerijflat ver te zoeken.

Ik denk dat er een redacteur een beetje enthousiast is geweest. Zijn ouders komen uit Brabant volgens mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook niet gek als je in Arnem woont.

Dat zou wel verklaren waarom hij zo geniaal is.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat er een redacteur een beetje enthousiast is geweest. Zijn ouders komen uit Brabant volgens mij.

Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom hij zo geniaal is.

quote:

Deze was echt geweldig!quote:

BlondiGodquote:Op donderdag 5 april 2018 16:07 schreef Wereldgozer het volgende:
"Hitler was ook lief voor zijn hond"
Genot

Die eerste vraag en dan de stiltequote:Op woensdag 11 april 2018 16:40 schreef Wuwwa het volgende:
https://www.voetbalinside(...)schande_dat_fraser_i
MarcelGod Pislink!

Volgens mij is Marcel van bijna niemand fan.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:52 schreef Caland het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat Marcel niet zo’n fan is van Joost de Wit

Beetje overacting van hem.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die eerste vraag en dan de stilte.

genot is dat in zijn Vitesse-boekenquote:Op woensdag 11 april 2018 16:52 schreef Caland het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat Marcel niet zo’n fan is van Joost de Wit

quote:

Potdimme Harryquote:

quote:

quote:

dit doet hij al wel een tijdje en columns al een hele tijdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:07 schreef KennyPowers het volgende:
Maar doet hij deze stukjes al jaren en hebben we het sinds VI pas door? (ik in ieder geval)

Marcel lijkt wat verward #prayformarcelquote:

Dat zeiden ze ook over je moeder.quote:

Rare uitspraak.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over je moeder.

twitter:nrc twitterde op woensdag 09-05-2018 om 09:56:54"Vroeger zou ik naar de kroeg zijn gegaan, maar daar doe je jezelf na elven in Wormer geen plezier mee. En dus vertrok ik heel principieel naar zolder, dekbed en kussen onder de arm." @MvanRoosmalen https://t.co/A2cpf0gDxu https://t.co/7jbf4WyoGU reageer retweet

juweeltje vandaagquote:

Marcel krijgt geen plekje meer aan tafel bij DENK als hij zo door gaatquote:

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |