Apart dat RIC het ook niet doet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen de Bulls doen geen tweede run in Q2
Wel grappig dat je Olav zo overdreven verdedigt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig dat die zure lui die Olav blijven bashen zelf onwijs domme fouten maken
Victoriaquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lekker profiteren dus. Kutkind... ik ben jaloers
Roze is ultrasoft dit weekend.....quote:
Een klein propje is het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Victoria. Klinkt als mijn ideale vrouw.
Hoi Olavquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig dat die zure lui die Olav blijven bashen zelf onwijs domme fouten maken
Aldus #Nattekrantquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Actie-reactie. Dat gezeik begint me ook echt de keel uit te hangen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel grappig dat je Olav zo overdreven verdedigt...
Ze heeft al genoeg gehamsterd in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lekker profiteren dus. Kutkind... ik ben jaloers
Kan zo naar Brazzers.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg gehamsterd in ieder geval.
Daar hou ik vanquote:
Jos genenquote:
Je bent de enige die hem continu kinderachtig verdedigtquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:40 schreef Nattekat het volgende:
*aait over de bolquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Actie-reactie. Dat gezeik begint me ook echt de keel uit te hangen.
Gewoon doekoes verdienen dus en lekker vakantie vieren over hele wereld. Prima baantje zou ik zeggenquote:Wat Victoria precies gaat doen bij Red Bull weten we niet, maar waarschijnlijk iets met Social Media. De zus van Max postte voorheen regelmatig video’s op Youtube en houdt Max’ Instagram-pagina bij tijdens raceweekends. Red Bull is al best goed in het uitbuiten van de nieuwerwetse media-kanalen, maar wellicht kan de jonge Victoria als moderne tiener een nieuwe markt voor ze aanboren.
Zag het, jammer... zou ironisch zijn geweestquote:
#moldefenseforcequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Je bent de enige die hem continu kinderachtig verdedigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |