quote:
ik was je maar aan het plagenquote:
ik kan het welquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:51 schreef livelink het volgende:
Dit is inderdaad lekker en rustig wakker worden, Peaceman. Fijn!
Goedemorgen livelink.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:51 schreef livelink het volgende:
Dit is inderdaad lekker en rustig wakker worden, Peaceman. Fijn!
Goedemorgen Melting en alle andere vroege luisteraarsquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:33 schreef robdriessen het volgende:
Met moeite vijf uurtjes geslapen. Voor diegenen die het niet wisten: Kimberly is overleden aan de gevolgen van alvleesklierkanker. Vijf maanden tussen eerste ziekenhuisbezoek en laatste. Het is veel te snel en veel te hard gegaan. Te snel om nog met haar te mogen trouwen.
Weinig tijd om te rouwen, want de volgende strijd begint nu: zorgen dat haar zoontje bij mij hier in Nederland mag blijven opgroeien. Gezag krijgen, voogdijschap aanvragen, rechtbank, allemaal shit waar je niet op zit te wachten. Maar ik doe het. Voor haar, voor hem, voor ons.
Als je de first lady wilt eren, draai dan een van de volgende nummers in je show of op Gup:
- Clean Bandit - Rather Be
- Lacuna Coil - Enjoy the silence
- Disturbed - Sound of Silence
- Katy Perry - Dark Horse
- John Legend - All of me
Wees lief voor elkander. Stel niets uit wat je graag wilt doen. Maak die reis die je altijd al wilde maken, leer gitaar spelen, zeg elke dag minstens tien keer "Ik hou van je", leef nu want later zul je altijd tijd tekort komen.
quote:
Nogmaals heel veel sterkte Rob.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:33 schreef robdriessen het volgende:
Met moeite vijf uurtjes geslapen. Voor diegenen die het niet wisten: Kimberly is overleden aan de gevolgen van alvleesklierkanker. Vijf maanden tussen eerste ziekenhuisbezoek en laatste. Het is veel te snel en veel te hard gegaan. Te snel om nog met haar te mogen trouwen.
Weinig tijd om te rouwen, want de volgende strijd begint nu: zorgen dat haar zoontje bij mij hier in Nederland mag blijven opgroeien. Gezag krijgen, voogdijschap aanvragen, rechtbank, allemaal shit waar je niet op zit te wachten. Maar ik doe het. Voor haar, voor hem, voor ons.
...
Wees lief voor elkander. Stel niets uit wat je graag wilt doen. Maak die reis die je altijd al wilde maken, leer gitaar spelen, zeg elke dag minstens tien keer "Ik hou van je", leef nu want later zul je altijd tijd tekort komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |