quote:
Tis nog niet eens half way knokkelsquote:Op zondag 22 oktober 2017 02:14 schreef knokkels het volgende:
Bij Sig heb je altijd dat je het besef van tijd verliest. Zo is het het begin van de show, en zo is het morgenochtend
Die lul stopt ook nooit op normale tijdenquote:Op zondag 22 oktober 2017 02:14 schreef knokkels het volgende:
Bij Sig heb je altijd dat je het besef van tijd verliest. Zo is het het begin van de show, en zo is het morgenochtend
Hihi sig is een goeie gast geen lul anders stopt ie nu gelijk... ook al luister ik niet eens maar goedquote:Op zondag 22 oktober 2017 02:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die lul stopt ook nooit op normale tijden
Daarom de No Flame Intended opmerkingquote:Op zondag 22 oktober 2017 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hihi sig is een goeie gast geen lul anders stopt ie nu gelijk... ook al luister ik niet eens maar goed
Ik heb het vaker meegemaakt dat ik dacht: En nu ga ik slapen. En dan bleef je weer, ging je eindelijk slapen... en toen de vogeltjesquote:
Idem, heb net een aantal woorden op papier gezet, morgen iets bijschaven en even door iemand laten lezen alvorens ik het aan hem stuur.quote:
Mijn pa kon met vogels praten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 02:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb het vaker meegemaakt dat ik dacht: En nu ga ik slapen. En dan bleef je weer, ging je eindelijk slapen... en toen de vogeltjes
Ik zeg niks meerquote:Op zondag 22 oktober 2017 02:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb het vaker meegemaakt dat ik dacht: En nu ga ik slapen. En dan bleef je weer, ging je eindelijk slapen... en toen de vogeltjes
Tame Impala – Beverly Laurel is uit Renault Megane Grantour reclamequote:Op zondag 22 oktober 2017 02:20 schreef knokkels het volgende:
Ik ken dit uit een reclame
Melting, ben jij het?
Broertje was vroegâh fan van Tame Impala. Heb er zelf nooit wat van gehoord, maar de bandnaam is geniaalquote:Op zondag 22 oktober 2017 02:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tame Impala – Beverly Laurel is uit Renault Megane Grantour reclame
Onbewust krijg je nog best het een en ander mee... dan heb je ineens van oh ja dat nummerquote:Op zondag 22 oktober 2017 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Broertje was vroegâh fan van Tame Impala. Heb er zelf nooit wat van gehoord, maar de bandnaam is geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |