Olav meldt net dat hij Max heeft gesproken en die had aangegeven dat hij voelde dat hij meer vermogen had. Dat zouden we ook al terug moeten zien in de derde VT.quote:
Olav zit er regelmatig naast...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat loopt Olav dan te lullen net?
Dit vind ik wel meer dan ernaast zitten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Olav zit er regelmatig naast...
Zitten we in USA, hebben we meteen Fake Newsquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Olav meldt net dat hij Max heeft gesproken en die had aangegeven dat hij voelde dat hij meer vermogen had. Dat zouden we ook al terug moeten zien in de derde VT.
Dankquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Olav meldt net dat hij Max heeft gesproken en die had aangegeven dat hij voelde dat hij meer vermogen had. Dat zouden we ook al terug moeten zien in de derde VT.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zitten we in USA, hebben we meteen Fake News
Volgens de FIA ook nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Volgens mijn info (Sky) lag die motor er in FP3 nog niet in
Zal ik mailen of ze een countdown-klok kunnen plaatsen in studio bij ziggo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:50 schreef opgebaarde het volgende:
Na de reclame aftellen tot de laatste tien minuutjes voor de kwalificatie![]()
Nee precies. Sky had de officiële FIA-papieren ter beschikking/op het scherm (zou gewoon voor iedereen leesbaar op de FIA-site moeten staan ook)quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens de FIA ook niet/confusing
Hebben ze toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik mailen of ze een countdown-klok kunnen plaatsen in studio bij ziggo?
Ik nam net een slok theequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik mailen of ze een countdown-klok kunnen plaatsen in studio bij ziggo?
En Horner zei voor VT3 dat de motor pas na VT3 erin ging... Wie spreekt nu de waarheidquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee precies. Sky had de officiële FIA-papieren ter beschikking.
Hoho, dat opmerken is blind Olav bashenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:54 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En Horner zei voor VT3 dat de motor pas na VT3 erin ging... Wie spreekt nu de waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |