Net zoals Stroll van Massa.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:19 schreef SnowOokami het volgende:
Vandoorne krijgt rijles van Alonso...
vandoorne is volgens mij naar q2quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:18 schreef zoem het volgende:
Vandoorne valt tegen. Q2 niet gehaald, terwijl ALO ruim een seconde sneller is.
quote:
quote:
Ik zag chequered flag staan en geen tijden meer knipperen, dus dacht dat het klaar wasquote:
U luistert naar Olavquote:
Was 1,7 na de eerste run. En dan nog iemand bijna vd baan kogelen. Echt wat een faalhaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:20 schreef Sunri5e het volgende:
1,3 sec tussen "prutser" Massa en Stroll.
Stond nog geen vlag naast Vandoorne zijn tijd hequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:20 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zag chequered flag staan en geen tijden meer knipperen, dus dacht dat het klaar was
Van Renaultquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wel een lelijke kleurstelling zo van Sainz, dat geel met roze accenten.
Uiteraard. Ik ben medeverantwoordelijk voor de tot stand koming van die geweldige quote in de OPquote:
uhuh. Hopelijk kan hij morgen vanaf de achterste posities iets klaar gaan spelenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:20 schreef beantherio het volgende:
Hartley eruit maar toch heeft ie het niet slecht gedaan voor een eerste F1-kwalificatie.
Zou grappig zijn als ie q2 elfde plek paktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |