abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174860837
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:18 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"De keuken is de absolute EYECATCHER van het appartement. Prachtig design en taylormade uitgevoerd. Het "kookeiland" is waarlijk een artpiece in huis. Alle apparatuur is van Miele. Iconisch gematerialiseerd in gepatineerd koper."
O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2017 @ 11:53:08 #134
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_174861046
Er staat verder ook weinig in om je eye te catchen :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_174861338
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Er staat verder ook weinig in om je eye te catchen :P
Er hangt wel behoorlijk prijzige kunst (bijv die foto van Erwin Olaf).
pi_174861627
Veel geld om bij driekwart van je ramen geen uitzicht, maar wel inkijk te hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_174861824
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"De keuken is de absolute EYECATCHER van het appartement. Prachtig design en taylormade uitgevoerd. Het "kookeiland" is waarlijk een artpiece in huis. Alle apparatuur is van Miele. Iconisch gematerialiseerd in gepatineerd koper."
Zo he, die pakken een mooie winst als ze rond de vraagprijs vangen. De verbouwing zal wel prijzig zijn geweest maar dan nog. Gingen volgens mij voor rond de ¤ 5700,-/m2 bvo van de hand.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2017 @ 13:43:14 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_174862908
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:08 schreef k_man het volgende:

Er hangt wel behoorlijk prijzige kunst (bijv die foto van Erwin Olaf).
Ik bedoelde meer dat de ruimte nogal spaarzaam ingericht is :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_174864340
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Veel geld om bij driekwart van je ramen geen uitzicht, maar wel inkijk te hebben.
Dit. Volgens mij is er geen ruimte waar niet de 'kantoorburen' naar binnen kijken. Douchen? Eerst de gordijnen dicht doen.
pi_174866790
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

in de Engelse beschrijving kunnen ze wel tailor made schrijven.... :')
pi_174902883
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Keuken vind ik juist een lelijke kleur hebben ;(
pi_174907361
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:03 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Keuken vind ik juist een lelijke kleur hebben ;(
Het is gewoon een lelijke keuken.
pi_174908547
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het is gewoon een lelijke keuken.
"Smaak is een kwestie van niveau" zeggen snobs weleens.
  maandag 6 november 2017 @ 19:27:19 #144
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_174908679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:34 schreef Iemand91 het volgende:
Maurice de hond zet zijn rijtjeshuis 5-onder-1-kap te koop.

Heeft hij in 1996 gekocht voor ¤335.757. Zo'n 5 jaar geleden proberen te verkopen voor ¤750.000 maar niet kunnen verkopen; ook niet na het verlagen van de vraagprijs naar ¤690.000.
Dus probeert hij het nu opnieuw; voor ¤1.050.000.

[ afbeelding ]
5 onder 1 kap? _O-
Meer dan 1 miljoen voor een tussenwoning _O-
Ook nog gebouwd op erfpacht grond _O-
Asbest aanwezig gezien de asbestclausule _O-

Sorry hoor maar dit gaat toch niemand betalen?
pi_174910167
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:27 schreef Sunri5e het volgende:
5 onder 1 kap? _O-

Ik zou Tegenlicht van gisteravond eens gaan kijken. ;)

En vervolgens een op Funda gaan rondkijken wat voor triestigheid voor deze bedragen wordt aangeboden in/bij Amsterdam.
pi_174916129
quote:
Ik snap het niet. Maar ik denk dat je moet springen vanaf de overloop. :') :') Waarom is er in de garage geen trap van de begane grond naar de 1e??? ;( :{
pi_174916214
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:33 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Ik snap het niet. Maar ik denk dat je moet springen vanaf de overloop. :') :') Waarom is er in de garage geen trap van de begane grond naar de 1e??? ;( :{
Na heel lang kijken en ook mbv de 3d-plattegrond begreep ik het pas. Je moet inderdaad springen vanaf de overloop.
Aan ene kant ook wel goed om nieuwsgierige ouders uit je aftrekwerkkamer te houden natuurlijk :')

Een trap vanaf de garage lijkt me ook veel logischer. Een kozijn erin en je hebt een afgezonderde woonruimte die je kan verhuren.
pi_174916415
quote:

5 onder 1 kap? _O-

_O-

En wie dat wel doet is niet goed bij zijn hoofd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174916587
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:43 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Na heel lang kijken en ook mbv de 3d-plattegrond begreep ik het pas. Je moet inderdaad springen vanaf de overloop.
Aan ene kant ook wel goed om nieuwsgierige ouders uit je aftrekwerkkamer te houden natuurlijk :')

Een trap vanaf de garage lijkt me ook veel logischer. Een kozijn erin en je hebt een afgezonderde woonruimte die je kan verhuren.
Nee joh, je gaat op de trap van de begane naar de eerste gewoon rechtsaf richting die andere kamer. Op de foto kan je ook zien dat de vloer van de kamer op de garage lager ligt dan de verdiepingsvloer dus waarschijnlijk is de overstap van trap naar die kamer ook prima te doen een paar treden lager. Ik vind het een slimme oplossing want nu is de kamer wel bij het huis betrokken maar is de garage gewoon garage en hebben ze toch zes slaapkamers.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_174916845
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:33 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Misschien zijn ze op de plattegrond de deur naar de zolderkamer vergeten te tekenen en kom je vanuit de zolder met het trapje in de kamer er onder?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_174917668
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:14 schreef d.k. het volgende:

[..]

Nee joh, je gaat op de trap van de begane naar de eerste gewoon rechtsaf richting die andere kamer. Op de foto kan je ook zien dat de vloer van de kamer op de garage lager ligt dan de verdiepingsvloer dus waarschijnlijk is de overstap van trap naar die kamer ook prima te doen een paar treden lager. Ik vind het een slimme oplossing want nu is de kamer wel bij het huis betrokken maar is de garage gewoon garage en hebben ze toch zes slaapkamers.
^^ Dit dus. Zo moeilijk is het niet, je kan het zelfs op de foto zien (tussen de spijlen door kijken).
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_174918025
https://www.funda.nl/koop(...)ardi-beckmanlaan-81/

Alsof je zomaar de jaren 80 bent ingewandeld :D

dinsdag 7 november 2017 @ 11:53:41 #154
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_174919088
Meer jaren 70 denk ik?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_174921620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:53 schreef jajablahblah het volgende:
Meer jaren 70 denk ik?
Ja, kan ook wel. Flink retro iig. :P
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:31:56 #156
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_174922222
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ja, kan ook wel. Flink retro iig. :P
Het is even geleden dat het geupdate is denk ik ja :D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_174922295
quote:

[..]

5 onder 1 kap? _O-

Amsterdam: dat is een parallel universum.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_174927821
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)ardi-beckmanlaan-81/

Alsof je zomaar de jaren 80 bent ingewandeld :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hmm die keukenkastjes herken ik uit mijn jeugd! Bouwjaar van het huis was 1980 en toen was bruin hip!
pi_174938589
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:14 schreef k_man het volgende: [..]

Beetje onzinnige reactie. Je kunt prima leven zonder gas. Sterker nog: gas zal geleidelijk aan gaan verdwijnen. Nieuwe huizen hebben vaak al geen gasaansluiting meer.
Is al decennia zo. Utrecht probeert al lang iedereen de dure, onhandige stadsverwarming op te dringen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:29 schreef Dzjonka het volgende: [..]

in de Engelse beschrijving kunnen ze wel tailor made schrijven.... :')
Misschien op tweetalige school gezeten en daardoor vergeten behoorlijk Nederlands te leren? Ze schrijven ook wonen over één laag", dus ze omschrijven wat gelijkvloers wonen is. De hele zin is raar: "De luxe van wonen over één laag in combinatie met lift, parkeren en ruimte". Dat is zo bij elke grote flat met parkeerkelder, is niet opmerkelijk luxe. Hij zegt dus wat anders dan hij denkt te zeggen.

Waarom moet de keuken verborgen worden, is dat iets om je voor te schamen of zo? Hij is beroerd klein.

De twee afzonderlijke huizen zijn elk wel stukken minder luxe wonen.
pi_174938618
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)ardi-beckmanlaan-81/ Alsof je zomaar de jaren 80 bent ingewandeld :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Even het huis afkraken en dan een voorbeeld hoe je het oppimpen kan. Gelijk het buurhuis ook maar meegenomen bij het moderniseren van het te verkopen huis.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:24 schreef MrsDuck het volgende: [..]

Hmm die keukenkastjes herken ik uit mijn jeugd! Bouwjaar van het huis was 1980 en toen was bruin hip!
Bruin & oranje was een mooie combinatie. Of liever gezegd: eindelijk de vrijheid om de kleuren zo te combineren.
  woensdag 8 november 2017 @ 12:47:16 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174940015

Onthoofde vrouw onder de waterval :D

Wie heeft dat nou gedaan..............

Vraag het de bewoner: Peter R de Vries _O- _O-

https://www.funda.nl/koop(...)904-scarlattilaan-6/

Hopelijk heeft hij een alibi :7

http://www.quotenet.nl/Ni(...)de-uitverkoop-206464
pi_174942715
quote:
6s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Onthoofde vrouw onder de waterval :D

Wie heeft dat nou gedaan..............

Vraag het de bewoner: Peter R de Vries _O- _O-
Best een mooi huis. Ik ben minder fan van de kunst. Vooral van die blote kont in de tuin.

pi_174942861
Hier nog een complete tijdmachine. Behalve de wasmachine en de wekkerradio lijkt er niks aanwezig dat niet minstens 30 jaar oud is.

woensdag 8 november 2017 @ 16:14:05 #164
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_174943582
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oh maar dit zijn mensen met geld én stijl :o

dat zie je niet vaak :D
O+
pi_174945026
Bizar appartement. Echt groot (260 m2), heel diep (34 m.), maar het heeft alleen een raam in één van de slaapkamers en in de keuken. Nou ja, plus een daklicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 17:44:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')