SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:43 schreef Symphonic het volgende:
Draai je vandaag vanuit je badkamer met de mic schuif open?
ik doelde ook niet op de settingquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Aan de settings is niets veranderd.
Ik bekijk het per dag.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In februari doe ik dat wel met Dropkick Murphy's en Flogging Molly zelf...
Melting stuurt haar DM voor het nummer begintquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Melting stuurt haar DM voor het nummer begint
zal toch niet zo zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten het helaas fout rekenen
Dan zou je je "verslapen" hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:47 schreef just me het volgende:
Ik dacht dat het pas om 21.00 uur zou beginnen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:47 schreef just me het volgende:
Ik dacht dat het pas om 21.00 uur zou beginnen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... maat van me meent nog eens op stap te moeten.
Dus ik offer me maar op. Totaal geen zin in.
Ik doe alles voor de 0 puntenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hij grijpt alles aan om eerste te zijn.
Nog iets interessants vanuit de Viva te melden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga wel richting het Vivaforum ofzo
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, heb je speciaal voor justme de kabouterdans?
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grondquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
Lief van je Raf maar kabouter is te ziek om te dansenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar je kan wel bij zijn spullen komen
Ach, nog steedsquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Lief van je Raf maar kabouter is te ziek om te dansen
"ex heeft seks met een ander en ik mocht het niet weten" "vriendin voelt na 13 jaar ineens niets meer" en "verliefd op mijn bezette buurman"quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog iets interessants vanuit de Viva te melden?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
Smells Like Teen Spirit.. zal wel de cover van Weird Al Jancovic zijn, gok ik...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
Smells Like Teen Spirit.. zal wel de cover van Weird Al Jancovic zijn, gok ik...
Ja hoor, dat wel. Ik was wel blij dat ik gegaan ben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:52 schreef just me het volgende:
Oh livelink was het toch een leuke verjaardag?
Je, zo zielig... zonder paracetamol is het een hoop je zielige ellende. Ik sta al als noodoproep voor dinsdag en woensdagquote:
OK, ik blijf wel hier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
"ex heeft seks met een ander en ik mocht het niet weten" "vriendin voelt na 13 jaar ineens niets meer" en "verliefd op mijn bezette buurman"
Ik zou er gewoon mee stoppenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:53 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben niet helemaal in m'n element vanavond geloof ik
Ik heb wel leuke studentes naast me wonen. Ow jee wat nu.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
"ex heeft seks met een ander en ik mocht het niet weten" "vriendin voelt na 13 jaar ineens niets meer" en "verliefd op mijn bezette buurman"
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is jouw topic op het Viva-forum?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke studentes naast me wonen. Ow jee wat nu.
hello hello jij bent gelukkig met die muts van jequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke studentes naast me wonen. Ow jee wat nu.
heeft mijn Monstera deliciosa bladluis? De gaten vallen erinquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog iets interessants vanuit de Viva te melden?
ben jij de maat waar hij mee op stap gaat vanavondquote:
Ik zit op Bokt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is jouw topic op het Viva-forum?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
ben jij de maat waar hij mee op stap gaat vanavond
Zonder!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:57 schreef Tuned22 het volgende:
Walk this way - run dmc met aerosmith
he, je beschrijft mijn levenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:57 schreef Tuned22 het volgende:
Walk this way - run dmc met aerosmith
Het is inderdaad zonder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Aerosmith - Walk This Way (zonder Run DMC)
De zwaartekracht eist zijn tol.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
hello hello jij bent gelukkig met die muts van je
Oh ja, die komt ook nog regelmatig naar boven via google.quote:
ik heb Nikiesquote:
de opmaatquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
ben jij de maat waar hij mee op stap gaat vanavond
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
Normaal - Ik zag niks want ik mos pissen
als ik moet ik pissen moet ik pissenquote:
Je afvragen hoe dat ding daar komt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
Er zit een hoefijzer klem in mijn vagijn, wat te doen?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
Vorige week aan een quiz meegedaan, ook met een vraag over Normaal erin. Zit ik $$%$@$ die hele titel voluit te schrijven, was het gewoon "Het wurdt tied"
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:02 schreef livelink het volgende:
Daar had mijn zoon ook een mooi gedicht over
Mensen pissen,
Dieren pissen,
Mensen die schieten, missen.
Pissenbedden kunnen niet pissen of missen
Mensen pissen,
Dieren pissen,
Mensen pissen,
Dieren pissen,
Ik heb beroerdere gedichten gelezen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:02 schreef livelink het volgende:
Mensen pissen,
Dieren pissen,
ja Melting gaat stappen met een maat zegt iequote:
ik ken net nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft dit gewoon op cd-single in zijn collectie (en schaamt zich er niet eens voor)
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
ja Melting gaat stappen met een maat zegt ie
en omdat jij zei dat je op Melting aan het wachten was.... enz. enzquote:
Mensen pissen,
Dieren pissen,
ik heb nog ergens een bundel van Achterbergquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb beroerdere gedichten gelezen...
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou ga ik vanavond dronken worden.
En sleutels zoeken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou ga ik vanavond dronken worden.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net melding op p2000: Veerboten keren massaal om op de Waddenzee
You're Just To Kut To Be True...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:11 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aah ja, Gerard Joling & Tatjana waren dit
Note to self: een keer iets doen met combi-coversquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zou raar zijn als ik dit niet wist, aangezien de Pet Shop Boys een vrij legendarische combi-cover hebben gemaakt van dit nummer, in combinatie met Where The Streets Have No Name van U2....
(Overigens is dit natuurlijk ook een cover. Het origineel is van Frankie Valli)
Juist jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You're Just To Kut To Be True...
Captain & Tenillequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ehhh... dit is een soort medley... van alles wat. Ik ben even kwijt wat dit ook alweer is.
Nog even een paar minuutjes doorbijten.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit mag van mij de hele avond wel doorgaan...
Bananaramamamamama
Beetje tegenstrijdig.quote:
dat, fijne medley welquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit mag van mij de hele avond wel doorgaan...
Bananaramamamamama
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Melting is al stappen, autoDJ staat aan...
buiten adem van het dansen Sjoef ?quote:
Jij zegt het... ik dacht hetquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Melting is al stappen, autoDJ staat aan...
Ja echt ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
buiten adem van het dansen Sjoef ?
hij moet erinquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem het maar duidelijk, niet te verstaan...
Mijn burrman roept de hele tijd: hij moet erin. Ik ben radeloosquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga wel weer naar het Vivaforum
Na twee songs wist ik genoeg...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:21 schreef livelink het volgende:
Ik wil MadMaster alsnog even complimenteren met de TT.
Wat moet je daar zoeken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga wel weer naar het Vivaforum
Europa Cup deelname nu veilig gesteld?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
PEC heeft met 2-0 gewonnen van NAC
2 jaar gratis knakworstquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
PEC heeft met 2-0 gewonnen van NAC
"wat eet jij als ontbijt" "kookboek valt tegen" en "welke koffizetapparaat"quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je daar zoeken?
Anybody doen ze toch niet meer?
Heb je weer allemaal onschuldige paardenmeisjes geschokt?quote:
Wel culinair...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
"wat eet jij als ontbijt" "kookboek valt tegen" en "welke koffizetapparaat"
Een tak is ook van hout...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat een wijven stemmen hadden die
beetje welquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat een wijven stemmen hadden die
Krengen zijn het die ponymutsen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je weer allemaal onschuldige paardenmeisjes geschokt?
Hij heeft zelfs twee keizersneeën er voor moeten ondergaan...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Dit kan in één categorie met Dragostea Din Tei; muziek die als fout en gay wordt gezien, maar die gemaakt is door artiesten die toch echt hetero zijn...
De ene helft van Modern Talking heeft zelfs 6 kinderen of zo.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs twee keizersneeën er voor moeten ondergaan...
bij 8 vrouwenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Dit kan in één categorie met Dragostea Din Tei; muziek die als fout en gay wordt gezien, maar die gemaakt is door artiesten die toch echt hetero zijn...
De ene helft van Modern Talking heeft zelfs 6 kinderen of zo.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs twee keizersneeën er voor moeten ondergaan...
Jij kunt datquote:
nicequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is goed.
Is vorige week al officieel bevestigd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |