Geen orenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:27 schreef SnowOokami het volgende:
Die kat van Renault is echt gaaf ook al zie ik hem nu pas![]()
[ afbeelding ]
![]()
Scottisch fold. Heeft wel orenquote:
Zijn er nog actuele berichten dat Stroll het gehele team wil overnemen? Ik dacht dat dat aan de orde was, maar kan er niets recents over vinden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:27 schreef 4-elements het volgende:
Hoop dat de verhalen over papa Stroll niet waar zijn:
- Hij zou geen Kubica willen bij Williams, omdat die te snel zou zijn ten opzichte van Lance.
- Hij zou willen voorkomen dat Norris bij Prema in de F2 gaat rijden. De logica daarvan kon niet helemaal volgen...
Die geruchten gaan inderdaad al langer. Maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Frank Williams (en dochter Claire) dat écht zouden doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zijn er nog actuele berichten dat Stroll het gehele team wil overnemen? Ik dacht dat dat aan de orde was, maar kan er niets recents over vinden.
Whut?twitter:PFF1 twitterde op vrijdag 20-10-2017 om 21:45:04Wow, looks like a faulty active suspension system on Max’s car. if only that’s wasn’t banned years ago. reageer retweet
Als ze dat niet willen moeten ze als de sodemieter die prutser en zijn familie er uit tiefen. Er zit gewoon potentie in die auto. Maar als opoe Massa dat eruit moet halen omdat zoontje Stroll consequent loopt te kloten.. En dan nu opzoek gaan naar een mindere coureur dan Lance. Zal niet meevallen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die geruchten gaan inderdaad al langer. Maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Frank Williams (en dochter Claire) dat écht zouden doen.
De eerste heb ik nog niet gehoord. De tweede wel. Pa Stroll is mede-eigenaar van Prema en wil blijkbaar Norris daar niet. Waarom niet is me een raadsel, maar Norris gaat nu waarschijnlijk naar ART.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:27 schreef 4-elements het volgende:
Hoop dat de verhalen over papa Stroll niet waar zijn:
- Hij zou geen Kubica willen bij Williams, omdat die te snel zou zijn ten opzichte van Lance.
- Hij zou willen voorkomen dat Norris bij Prema in de F2 gaat rijden. De logica daarvan kon niet helemaal volgen...
Had iets gelezen over Force India een tijdje terug.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zijn er nog actuele berichten dat Stroll het gehele team wil overnemen? Ik dacht dat dat aan de orde was, maar kan er niets recents over vinden.
Op basis van de andere tweets van deze persoon denk ik niet dat je dit serieus kunt nemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whut?twitter:PFF1 twitterde op vrijdag 20-10-2017 om 21:45:04Wow, looks like a faulty active suspension system on Max’s car. if only that’s wasn’t banned years ago. reageer retweet
Mooi zo, dankquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op basis van de andere tweets van deze persoon denk ik niet dat je dit serieus kunt nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |