vermoedelijk zijn de voorwaarden wat gunstigerquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:45 schreef nils7 het volgende:
Zou dit het contract zijn met die performance clausule er in?
Niemamd is dan ook beter dan Hamilton. Vettel zal hij niet zo bang voor zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus Verstappen is bang om tweede rijder te worden wanneer hij in een team bij Hamilton of Vettel komt? Interessant.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus Verstappen is bang om tweede rijder te worden wanneer hij in een team bij Hamilton of Vettel komt? Interessant.
Dit zei hij zelf in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Niemamd is dan ook beter dan Hamilton. Vettel zal hij niet zo bang voor zijn lijkt me.
quote:,,Lewis Hamilton zit stevig op zijn plek bij Mercedes, Sebastian Vettel bij Ferrari. Als ik iets niet wil, is ergens als tweede rijder gaan rijden. Dan stop ik liever. En zij zullen niet op mij zitten te wachten als ploeggenoot, dus dat gebeurt alleen als het team dat écht graag wilt. Alleen: twee nummers 1 is ook lastig, dat hebben Hamilton en Fernando Alonso bij McLaren wel bewezen.''
Bij Red Bull liggen er wat dat betreft wel kansen voor Verstappen om duidelijk eerste coureur te worden. ,,Daniel Ricciardo (zijn teamgenoot, red.) is al 28, die wil ook races gaan winnen, wie weet wat hij gaat doen. En ik voel me bij dit team op mijn gemak, met iedereen klikt het goed, dat is heel belangrijk.”
Tof lijkt me dat. Dan is die een hele grote!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:29 schreef The_Coach het volgende:
Zou toch wat zijn als die wereldkampioen wordt met Red-bull op het moment dat Vettel en Hamilton nog rijden bij Ferrari en Mercedes.
Volgens mij wel. In iedergeval in de interviews na FP1 met Horner.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft Sky het over de contractsverlenging van Max gehad tijdens FP1 (ik kon niet kijken)?
Zo ja: wat zeiden ze er over?
roZequote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:02 schreef Zorro het volgende:
Leuk hoor dat rose overal, maar Force India slaat wel een beetje door vind ik.
stottertquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand een goede ace? Ik heb er 1 van reddit maar het geluid en beeld stottet nogal
Heb ik al lang aangepastquote:
Die zijn van Redditquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:05 schreef Hanschje het volgende:
720: 323737c0e6f9eb881972f083e78e551f2a9c86b1
1080: 38d2c3762a9fbcb18031b18e7dba3a20bdbbaf59
Ja nee jaa hoooooo nou nee zo ja heeequote:
Mijn kat heet Zorroquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nee jaa hoooooo nou nee zo ja heee
Zo'n kat heb ik ook ooit gehadquote:
Geen orenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:27 schreef SnowOokami het volgende:
Die kat van Renault is echt gaaf ook al zie ik hem nu pas![]()
[ afbeelding ]
![]()
Scottisch fold. Heeft wel orenquote:
Zijn er nog actuele berichten dat Stroll het gehele team wil overnemen? Ik dacht dat dat aan de orde was, maar kan er niets recents over vinden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:27 schreef 4-elements het volgende:
Hoop dat de verhalen over papa Stroll niet waar zijn:
- Hij zou geen Kubica willen bij Williams, omdat die te snel zou zijn ten opzichte van Lance.
- Hij zou willen voorkomen dat Norris bij Prema in de F2 gaat rijden. De logica daarvan kon niet helemaal volgen...
Die geruchten gaan inderdaad al langer. Maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Frank Williams (en dochter Claire) dat écht zouden doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zijn er nog actuele berichten dat Stroll het gehele team wil overnemen? Ik dacht dat dat aan de orde was, maar kan er niets recents over vinden.
Whut?twitter:PFF1 twitterde op vrijdag 20-10-2017 om 21:45:04Wow, looks like a faulty active suspension system on Max’s car. if only that’s wasn’t banned years ago. reageer retweet
Als ze dat niet willen moeten ze als de sodemieter die prutser en zijn familie er uit tiefen. Er zit gewoon potentie in die auto. Maar als opoe Massa dat eruit moet halen omdat zoontje Stroll consequent loopt te kloten.. En dan nu opzoek gaan naar een mindere coureur dan Lance. Zal niet meevallen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die geruchten gaan inderdaad al langer. Maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Frank Williams (en dochter Claire) dat écht zouden doen.
De eerste heb ik nog niet gehoord. De tweede wel. Pa Stroll is mede-eigenaar van Prema en wil blijkbaar Norris daar niet. Waarom niet is me een raadsel, maar Norris gaat nu waarschijnlijk naar ART.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:27 schreef 4-elements het volgende:
Hoop dat de verhalen over papa Stroll niet waar zijn:
- Hij zou geen Kubica willen bij Williams, omdat die te snel zou zijn ten opzichte van Lance.
- Hij zou willen voorkomen dat Norris bij Prema in de F2 gaat rijden. De logica daarvan kon niet helemaal volgen...
Had iets gelezen over Force India een tijdje terug.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zijn er nog actuele berichten dat Stroll het gehele team wil overnemen? Ik dacht dat dat aan de orde was, maar kan er niets recents over vinden.
Op basis van de andere tweets van deze persoon denk ik niet dat je dit serieus kunt nemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whut?twitter:PFF1 twitterde op vrijdag 20-10-2017 om 21:45:04Wow, looks like a faulty active suspension system on Max’s car. if only that’s wasn’t banned years ago. reageer retweet
Mooi zo, dankquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op basis van de andere tweets van deze persoon denk ik niet dat je dit serieus kunt nemen.
Hij spreekt wel Nederlands he. Dat kun je van Sainz niet zeggen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
SAI ineens op 10, en Hulk op 18. Aiaiai, Hulkje...
Ik heb meer op met Hulk dan met SAI hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij spreekt wel Nederlands he. Dat kun je van Sainz niet zeggen.
Huh? Spreekt Hulk Nederlands?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij spreekt wel Nederlands he. Dat kun je van Sainz niet zeggen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Huh? Spreekt Hulk Nederlands?![]()
Die grap hoort bij het cultuurgoed van dit topic.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Die running gag begint vervelend te worden...
Nope. Dacht ook dat al zeker was dat Max die zou krijgen, maar hoor er ineens verschillende berichten over...quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:06 schreef SnowOokami het volgende:
Dacht dat Verstappen al met de nieuwe motor reed, maar niet dus
Weet ik, maar ik begin het irritant te vinden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die grap hoort bij het cultuurgoed van dit topic.
Hulk reed op softs tegenover supersoft voor Sainz.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
SAI langzamer dan Hartley vooralsnog. Wel sneller dan Hulk
Neen, gaan ze dus vanavond beslissen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:06 schreef SnowOokami het volgende:
Dacht dat Verstappen al met de nieuwe motor reed, maar niet dus
janken hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Die running gag begint vervelend te worden...
Hulk nu op ultra'squote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hulk reed op softs tegenover supersoft voor Sainz.
Da's een deel van de aantrekkingskracht van deze grap.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik begin het irritant te vinden.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Da's een deel van de aantrekkingskracht van deze grap.
In een reactie op de vraag of de RB illegaal is, zegt hij van niet. Hij vond het er alleen vreemd uit zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:PFF1 twitterde op vrijdag 20-10-2017 om 22:00:42@ljvines Unlikely. It just looked weird, the car bottoming out in a peculiar way. reageer retweet
Hoort in het rijtje van 'RIP aan de nabestaanden' en 'Stelleriseren'.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Da's een deel van de aantrekkingskracht van deze grap.
Dankquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In een reactie op de vraag of de RB illegaal is, zegt hij van niet. Hij vond het er alleen vreemd uit zien.
Wat Max zelf over zegt in dit interview wekt de indruk dat ze de keuze al voor vandaag zouden moeten hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neen, gaan ze dus vanavond beslissen.
quote:"Daar is nu nog niets over bekend, we zullen morgen (vrijdag, red.) zien waar het team voor kiest. Misschien doen ze het ook wel in een volgend weekend."
Vrijdag is vandaag. Na FP2 (zoals ik her en der opgevangen heb) kan dus best.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat Max zelf over zegt in dit interview wekt de indruk dat ze de keuze al voor vandaag zouden moeten hebben gemaakt.
[..]
Het is dan ook nog steeds vrijdag, dus vanavondquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat Max zelf over zegt in dit interview wekt de indruk dat ze de keuze al voor vandaag zouden moeten hebben gemaakt.
[..]
Ik vraag me ook af of de problemen door de schuiver komen, of dat hij de schuiver maakte door problemen met de auto.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:19 schreef beantherio het volgende:
Vettel klinkt niet gelukkig. En die schuiver eerder was ook niet wat je wilt als je absoluut een overwinning moet pakken dit weekend.
FRIC is toch inmiddels weer opnieuw nagebouwd door een non-interconnected passive wielophanging, die zich een beetje gedraagt als een actieve?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In een reactie op de vraag of de RB illegaal is, zegt hij van niet. Hij vond het er alleen vreemd uit zien.twitter:PFF1 twitterde op vrijdag 20-10-2017 om 22:00:42@ljvines Unlikely. It just looked weird, the car bottoming out in a peculiar way. reageer retweet
Of gewoon omdat hij remde op de curb.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of de problemen door de schuiver komen, of dat hij de schuiver maakte door problemen met de auto.
Ook, maar er zijn zoveel problemen en die schuiver leek nou niet zodanig dat er daardoor veel kapot ging.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of gewoon omdat hij remde op de curb.
Tot een paar weken geleden was het plan om pas in Mexico te wisselen, dus het hoeft ook niet perse.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:32 schreef ShaoliN het volgende:
Wordt nog lastig kiezen die wissel. Zowel snelle ronden als die racepace zien er goed uit.
Kvyat met meer wodka martini zou ook een hoop verklarenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:27 schreef Fer het volgende:
Waarom is Kvyat geen optie voor Williams? Zal Stroll niet helemaal overklassen en is dan hun Wodka-Martini man.
Kvyat is nog maar 23 en dus te jongquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:27 schreef Fer het volgende:
Waarom is Kvyat geen optie voor Williams? Zal Stroll niet helemaal overklassen en is dan hun Wodka-Martini man.
Martini "preferred" een 25+ rijder, maar tis geen must.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kvyat is nog maar 23 en dus te jong
Ik zou met alle plezier met ze willen ruilen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:40 schreef MakkieR het volgende:
Hoe zijn de weersverwachtingen voor Zaterdag en Zondag in Austin/Texas?
Max heeft het er in z'n reactie op FP2 ook over:quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:30 schreef ShaoliN het volgende:
Volgens Mol is de motorwissel een feit trouwens.
quote:“De auto was goed vandaag”, laat Max na de sessie weten. “Het is natuurlijk lastig voorspellen hoe het in de race zal zijn, maar tot nu toe liep alles goed. Ondanks de gridpenalty die we gaan krijgen, hebben we vandaag het normale programma afgewerkt.
Hij is er niet bang voor, hij wil het gewoon niet. Ik denk dat Ferrari (en Vettel) en Mercedes (en Hamilton) dat ook niet willen. Trouwens, Ferrari en Mercedes hebben geen open stoeltjes, toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Je zou toch verwachten van zo'n ervaren coureur, dat hij de druk wel aan kan. Maar daar lijkt het bij Vettel niet op.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 21:29 schreef Hanschje het volgende:
https://streamable.com/0ifte
vettels slippertje
Een slippertje staat gelijk aan ten onder gaan aan druk?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten van zo'n ervaren coureur, dat hij de druk wel aan kan. Maar daar lijkt het bij Vettel niet op.
Is niet zijn eerste slippertje sinds de zomerstop voorbij is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een slippertje staat gelijk aan ten onder gaan aan druk?
Is gewoon de grens opzoeken van de snelheid in die bocht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is niet zijn eerste slippertje sinds de zomerstop voorbij is.
Dat doen ze allemaal. Maar ze gaan er niet allemaal af.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is gewoon de grens opzoeken van de snelheid in die bocht.
Risico van het vak dat je er een keer af gaat in de training.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal. Maar ze gaan er niet allemaal af.
True. Sommigen gaan er gewoon wat vaker af dan anderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Risico van het vak dat je er een keer af gaat in de training.
En dan ben ik het wel met je eens dat de druk hoog is bij Ferrari. En er daarom bewust of onbewust wat meer risico wordt genomen in een poging het uiterste er uit te halen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
True. Sommigen gaan er gewoon wat vaker af dan anderen.
En Vettel vrijwel nooit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
True. Sommigen gaan er gewoon wat vaker af dan anderen.
My point exactly.quote:
Zeg dat dan in plaats van zo dom om de hete brij draaien.quote:
Absoluut. Maar ook al riep iedereen dat het in Singapore gewoon een race-incident was, hij moet hem toch wel voelen. Dat was het moment dat hij zijn kans op de titel zag vervliegen. En we hebben vaker gezien dat hij gekke dingen kan doen als het niet allemaal zijn kant uit komt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
En dan ben ik het wel met je eens dat de druk hoog is bij Ferrari. En er daarom bewust of onbewust wat meer risico wordt genomen in een poging het uiterste er uit te halen.
Ach, gossie, heeft iemand je held onheus behandeld?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:13 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg dat dan in plaats van zo dom om de hete brij draaien.
Als je onder druk staat, misschien wel, ja.quote:
wat is er voor druk dan in FP?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 03:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je onder druk staat, misschien wel, ja.
limiet opzoeken van je auto op de baan misschien bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 03:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je onder druk staat, misschien wel, ja.
Dat roep ik al de hele tijd. Maar ik vraag mij ook af of Daniil wel actief andere teams aan het polsen is voor een stoeltje. Hij moet wel zichzelf een beetje verkopen anders komt het er niet van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:27 schreef Fer het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeg dat dan in plaats van zo dom om de hete brij draaien.
BAMtwitter:giroveloce twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 21:00:06Why Sebastian Vettel is an overrated driver https://t.co/7q838tSWyr https://t.co/XvVwvAWKoh reageer retweet
quote:Former Renault and Williams Martini Racing technical director Pat Symonds will be one of the people responsible for drafting Formula 1’s projected new ruleset in 2021.
Symonds joins a Formula One Management-organised panel – led by Ross Brawn, Formula 1’s Managing Director of Motor sports – that will govern the direction of F1’s future plans, which is expected to include a brand new engine formula.
After leaving Williams at the end of 2016, the experienced Symonds is currently an analyst for Sky Sports F1, although his role with FOM is not expected to clash with his TV duties.
“The group is currently four people, but it will increase to twelve,” said Symonds, speaking to German publication Bild. “We meet regularly in London – and will try to use our experience for the next set of regulations.
“It’s a very interesting task, and it’s great to work with Ross again.”
Currently considering a cheaper and louder solution to the current turbo engines, the panel is also expected to reform a number of rules – most notably the penalty system – to improve the accessibility of the sport.
The panel is also believed to be considering changes to the aerodynamic formula – specifically to remove the need for the much-maligned Drag Reduction System (DRS).
Thanks, was vergeten dat hij vervangen was door Paddy “ Lewis, this is Paddy here, You have to pickup the pace.” Lowe.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 09:27 schreef Tarado het volgende:
Pat Symonds
https://www.thecheckeredf(...)2021-f1-rules-panel/
[..]
Kansloos hoe ze zo een kampioenschap afsluiten..quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:38 schreef zoem het volgende:
Super Formula finale cancelled, Ishiura champion
Gasly is nu voor niets afgereisd naar Japan.
Arme Gasly, dat is wel heel zuurquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:38 schreef zoem het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:38 schreef zoem het volgende:
In plaats van dat ze de race verplaatsen, wordt hij afgelast.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:38 schreef zoem het volgende:
Pfffffquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:38 schreef zoem het volgende:
Japanners controleren het weer hè.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In plaats van dat ze de race verplaatsen, wordt hij afgelast.
Hoe kan er nu een kampioen zijn, terwijl niet alle races verreden zijn?
Of waren ze bang dat een niet Japanner de titel zou wegkapen?
belachelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In plaats van dat ze de race verplaatsen, wordt hij afgelast.
Hoe kan er nu een kampioen zijn, terwijl niet alle races verreden zijn?
Of waren ze bang dat een niet Japanner de titel zou wegkapen?
Denk het ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Denk dat hij nu met z'n team Mugen in de kroeg zit met een paar flessen Sake
Spec 5quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
Zou Honda ook aan tafel gezeten hebben en blijkt die spec 4 nog beter te zijn dan gedacht?
"Het kost een paar centjes" is wel een aardige understatement.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.grandprix.com/ns/ns37602.html
Rotterdam zou met Tilke gepraat hebben.
NEEEEEEE, afserveren weg ermeequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.grandprix.com/ns/ns37602.html
Rotterdam zou met Tilke gepraat hebben.
Dat is me onduidelijk uit dit artikel: https://www.f1today.net/n(...)met-2018-componentenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:39 schreef Sunri5e het volgende:
Gaat Verstappen in VT3 rijden met de nieuwe motor? Of pas tijdens de Q?
VT3quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:39 schreef Sunri5e het volgende:
Gaat Verstappen in VT3 rijden met de nieuwe motor? Of pas tijdens de Q?
Waar rook is, is vuur. Marchionne is wat dat betreft genadeloos. Ferrari maakt altijd bokkensprongen wanneer het te heet onder de voeten wordt. Arrivabene is wel een uniek karakter wat typisch bij de F1 hoort, maar zijn omgang met de pers is bar slecht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat Arrivabene vervangen worden?
http://en.f1i.com/news/28(...)eplaced-binotto.html
https://www.f1today.net/n(...)als-ferrari-teambaas
dat zal wel een van de redenen zijn dat hij onder vuur ligt. Ferrari is altijd wel gesloten geweest, maar dat kan ook negatief uitpakken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur. Marchionne is wat dat betreft genadeloos. Ferrari maakt altijd bokkensprongen wanneer het te heet onder de voeten wordt. Arrivabene is wel een uniek karakter wat typisch bij de F1 hoort, maar zijn omgang met de pers is bar slecht.
Ik zou dat echt een verschrikkelijk slechte keuze vinden. Arrivabene heeft de boel juist weer op gang gekregen nadat Ferrari jaren lang in de kantlijn presteerde. Het zou me trouwens niet verbazen dat dit gaat gebeuren want Marchionne is er het type voor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is nog niet bevestigd dat de nwe motor erin ligt. Sky weet het niet, en lees elders dat hij er niet in zou liggen..quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
installatieronde met zijn nieuw materiaal
twitter:Max33Verstappen twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 16:47:00Let’s continue where we left off yesterday! The set-up of our car for the long runs will be our main focus… https://t.co/Uh60pUC2Fo reageer retweet
Ferrari was het team wat eigenhandig een 7-voudig kampioen eruit knikkerde. Bij hun kun je dus alles verwachtenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zou dat echt een verschrikkelijk slechte keuze vinden. Arrivabene heeft de boel juist weer op gang gekregen nadat Ferrari jaren lang in de kantlijn presteerde. Het zou me trouwens niet verbazen dat dit gaat gebeuren want Marchionne is er het type voor.
Olav heeft aan Horner gevraagd wanneer die motor erin komt en blijkbaar pas na VT3.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is nog niet bevestigd dat de nwe motor erin ligt. Sky weet het niet, en lees elders dat hij er niet in zou liggen..
Dank jequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Olav heeft aan Horner gevraagd wanneer die motor erin komt en blijkbaar pas na VT3.
Ja dacht hetzelfde toen ik dat net hoorde, vreemde beslissing.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je
Wel vreemd. Ik zou er eerst wel mee "getest" willen hebben voor ik er Q mee moest rijden.En als het ding het onverhoopt begeeft kun je de oude motor er (deze race; ivm de 4 uur pauze) er weer in lepelen.
https://www.f1today.net/n(...)e-niet-kunnen-rijdenquote:Omdat Gasly niet kan rijden in Austin heeft Red Bull de Nieuw-Zeelander Brendon Hartley opgeroepen om te racen naast Daniil Kvyat. Of Gasly in Mexico weer achter het stuur zit, is nog niet bekend.
Elke week weer een verrassing welke twee er rijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
HELMUT MARKO: "KVYAT, HARTLEY EN GASLY STRIJDEN OM STOELTJE 2018"
https://www.f1today.net/n(...)den-om-stoeltje-2018
In combi met...
[..]
https://www.f1today.net/n(...)e-niet-kunnen-rijden
...houdt het wel spannend bij STR
Lijkt me nagenoeg zeker dat Gasly volgend jaar een stoeltje bij STR heeftquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
HELMUT MARKO: "KVYAT, HARTLEY EN GASLY STRIJDEN OM STOELTJE 2018"
https://www.f1today.net/n(...)den-om-stoeltje-2018
In combi met...
[..]
https://www.f1today.net/n(...)e-niet-kunnen-rijden
...houdt het wel spannend bij STR
Mij ook. Maar er is kennelijk nog niks getekend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:23 schreef plesner het volgende:
[..]
Lijkt me nagenoeg zeker dat Gasly volgend jaar een stoeltje bij STR heeft
Volgend jaar mag je van alles 3 onderdelen gebruiken, dan kunnen de penalties heel snel het kampioenschap beïnvloeden... Dus snap het wel.quote:
Was net na 15 minuutjes een film gaan kijken omdat dit circuit nog saaier dan Baku isquote:
Dat is nooit. Waarom neem je geen uitgebreid Ziggo pakket?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:00 schreef pmponer het volgende:
hmmm jammer dat het niet uitgezonden wordt op ziggo select
Het dient ook geen doel meer. Zoals al door een van de commentatoren werd aangegeven geven teams nu bakken geld uit aan het kapottesten van motoren op de testbank.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je van alles 3 onderdelen gebruiken, dan kunnen de penalties heel snel het kampioenschap beïnvloeden... Dus snap het wel.
Ah, dat verklaart het dan. De coureurs vinden dit echter wel een leuk circuit begreep ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Was net na 15 minuutjes een film gaan kijken omdat dit circuit nog saaier dan Baku is
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja dacht hetzelfde toen ik dat net hoorde, vreemde beslissing.
Die moteren worden niet voor het eerst gestart voordat ze erin gelepeld worden. Die hebben al uren gemaakt op de testbank.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je
Wel vreemd. Ik zou er eerst wel mee "getest" willen hebben voor ik er Q mee moest rijden.En als het ding het onverhoopt begeeft kun je de oude motor er (deze race; ivm de 4 uur pauze) er weer in lepelen.
Ja. Max gaf dat na de spin door via de boordradio.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wind en koude banden volgens Max (lees ik elders. Zal wel op Ziggo gezegd zijn)
twitter:SkySportsF1 twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 18:29:34Erm, Seb you left Red Bull a couple of years ago...wrong boxSSF1: https://t.co/MDqLOVZ90xBlog:… https://t.co/xBvJVQkcvr reageer retweet
Ja, dat weten we hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
Die moteren worden niet voor het eerst gestart voordat ze erin gelepeld worden. Die hebben al uren gemaakt op de testbank.
Klopt. Maar ook geen extra risico zoals jullie het omschrijvenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat weten we hoor![]()
Dat geeft echter geen enkele garantie
Omdat Kvyat in de auto van Sainz zit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Sky wordt KVY behandeld als replacement driver. Dat betekent dat zijn eerdere eerdere vervangen componenten niet mee tellen. Hij hoeft bij het vervangen van eea dus geen gridstraf uit te zitten. Terwijl Hartley wel een gridstraf moet uitzitten. Die wordt dus kennelijk niet gezien als replacement driver...![]()
Of iets dergelijks. Snap er niks van. Iemand anders wel?
Ja, snap ik. Maar waarom wordt Hartley dan niet behandeld als replacement driver? DAT stukje snap ik niet...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Omdat Kvyat in de auto van Sainz zit.
Het waait heel hard daar op het moment.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wellicht iets van olie op de baan?
Volgens mij heeft het met replacement driver weinig te maken maar met de betreffende auto en gebruikte onderdelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar waarom wordt Hartley dan niet behandeld als replacement driver? DAT stukje snap ik niet...
Kan zijn dat vanwege het extra vermogen de auto opeens anders aanvoelt, dus dat zou je willen testen lijkt mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
Die moteren worden niet voor het eerst gestart voordat ze erin gelepeld worden. Die hebben al uren gemaakt op de testbank.
Ah, dat zou kunnen. En logisch zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het met replacement driver weinig te maken maar met de betreffende auto en gebruikte onderdelen.
Ook dat. En (dan) de wagen afstellen op die motor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kan zijn dat vanwege het extra vermogen de auto opeens anders aanvoelt, dus dat zou je willen testen lijkt mij
In dat geval straks allebei met een nieuwe motor kwalificeren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, lees dat RIC motorproblemen zou hebben. Mocht dat waar zijn, dan zou die nwe motoer wel eens naar hem kunnen gaan..
Of kan dat niet meer als de papieren al naar de FIA zijn gegaan en er als een gridstraf voor Max bekend is?
Waarom zouden ze dat doen? Ze hebben gewoon een reserve motor voor Ricciardo meegenomen alleen niet het nieuwe type.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, lees dat RIC motorproblemen zou hebben. Mocht dat waar zijn, dan zou die nwe motoer wel eens naar hem kunnen gaan..
Of kan dat niet meer als de papieren al naar de FIA zijn gegaan en er als een gridstraf voor Max bekend is?
Kan niet. Zijn er maar 3 (nieuwe) en die zijn al verdeeld..quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
In dat geval straks allebei met een nieuwe motor kwalificeren.
Kan niet... Zijn er maar 3 van het nieuwe type: 1 voor Verstappen, 1 voor Hulkenberg en 1 voor Hartley.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
In dat geval straks allebei met een nieuwe motor kwalificeren.
Dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat vraag ik me dus af, of dat kanquote:
Mwah, dat lijkt me sowieso niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Hartley dus met oude motor verder.
23:00 uurquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:13 schreef Bluurgh het volgende:
Hoelaat begint de kwali nou?
Sky zegt net 9pm dus dat is 22:00, maar ergens anders lees ik weer 23:00.
23:00 uur. Maar de show op Sky begint een uur eerder inderdaad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:13 schreef Bluurgh het volgende:
jaja, was er overlaatst niet iets mis met een krukas van een splinternieuwe motorunit van Max, omdat Renault "dat vergeten was vast te zetten".quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
Hij was gewoon doormidden gebroken toch? Hoe je dat voor elkaar krijgt blijft voor mij een raadsel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jaja, was er overlaatst niet iets mis met een krukas van een splinternieuwe motorunit van Max, omdat Renault "dat vergeten was vast te zetten".
Kan me de details niet herinneren though
Moet je een Ducati Diavel gaan rijden, dan kan je het laten onderzoekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij was gewoon doormidden gebroken toch? Hoe je dat voor elkaar krijgt blijft voor mij een raadsel.
Wat dan? Breken die zomaar doormidden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Moet je een Ducati Diavel gaan rijden, dan kan je het laten onderzoeken
http://www.motor-forum.nl(...)408be4b75ccd11af2edequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat dan? Breken die zomaar doormidden?
Zenden ze dat live uit?quote:
Volgende week in Mexico DJ Hardwellgod....God is a DJquote:
Die is pas na de Q. Ze laten de mensen op het circuit 2 uur extra wachten.. zodat ze dan nà de kwalificatie direct doorkunnen naar dat concertquote:
Wat! lol ik dacht dat het tussendoor wasquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die is pas na de Q. Ze laten de mensen op het circuit 2 uur extra wachten.. zodat ze dan nà de kwalificatie direct doorkunnen naar dat concert
't is geen tussen-entertaiment ofzo. Justin treedt pas na 12 uur NED tijd op. Als mensen na de race eerst 2 uur moesten wachten, waren ze bang dat ze meteen naar huis gingen
Nopequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat! lol ik dacht dat het tussendoor was
Kans dat ze meteen naar huis gaan blijft nog steeds aanwezig...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nope
2x 25minuten races (keert historisch en F4). En voor de rest alleen maar geouwehoer voor de bezoekers tussen FP3 en Q
[ afbeelding ]
Duh. En ondertussen laten ze 100 miljoen thuiskijkers 2 uur extra wachten. En alle pitcrews en coureurs 2 uur van hun vrije avond opgevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kans dat ze meteen naar huis gaan blijft nog steeds aanwezig...
toepasselijk nummer van justin erbijquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kans dat ze meteen naar huis gaan blijft nog steeds aanwezig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Zou kunnen, van Arrivabene werd verwacht dat hij de Fia wel meer richting Ferrari zou laten werken zoals in het decenium met Todt, Brawn en Schumacher. Maar voorlopig liggen (hoe ironisch) Todt en Brawn amper Mercedes en Redbull dwars.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was volgens mij al een tijdje bekend dat dit zijn laatste seizoen zou zijn. Las het in iefer geval een tijdje terug al.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Liever Domenicale dan Arrivabene. Sinds hij er is is de sfeer bij Ferrari hard achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:54 schreef Fer het volgende:
[..]
Zou kunnen, van Arrivabene werd verwacht dat hij de Fia wel meer richting Ferrari zou laten werken zoals in het decenium met Todt, Brawn en Schumacher. Maar voorlopig liggen (hoe ironisch) Todt en Brawn amper Mercedes en Redbull dwars.
Wel jammer, want ik vind de Marlboro man (Arrivabene dus) een goede teambaas voor Ferrari. Binnoto is een techneut, dan krijg je weer een tweede Stefano Domenicale.
Ze hadden natuurlijk beterschap verwacht met Arrivabenequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Liever Domenicale dan Arrivabene. Sinds hij er is is de sfeer bij Ferrari hard achteruit gegaan.
Als replacement voor Sainz, terwijl Hartley de vervanger is van Gasly.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dat zou kunnen. En logisch zijn.
Maar Sky legde het anders uit. Die hadden het er echt over dat het te maken had met het feit dat KVY gezien werd als replacement driver.
Oh god, dit weerquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 09:27 schreef Tarado het volgende:
Pat Symonds
https://www.thecheckeredf(...)2021-f1-rules-panel/
[..]
De lul. Nu is mijn troll gefaaldquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die is pas na de Q. Ze laten de mensen op het circuit 2 uur extra wachten.. zodat ze dan nà de kwalificatie direct doorkunnen naar dat concert
't is geen tussen-entertaiment ofzo. Justin treedt pas na 12 uur NED tijd op. Als mensen na de race eerst 2 uur moesten wachten, waren ze bang dat ze meteen naar huis gingen
Dat weet ik. Het gaat me om de uitleg van Sky.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als replacement voor Sainz, terwijl Hartley de vervanger is van Gasly.
Vandaar dat Kvyat de auto en motoronderdelen van Sainz heeft en Hartley die van Kvyat/Gasly.
Kut justin verneukt het voor race fans & race trollen. Is der dan helemaal niets meer heiligquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:48 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
De lul. Nu is mijn troll gefaald.
Van de uitleg van Sky klopte gewoon geen hout. De straf heeft betrekking op de auto en het vervangen van onderdelen daarvan en de rijder van die auto krijgt vervolgens de straf. Kvyat had de straf ook kunnen krijgen als het management van STR de keuze gemaakt had om hem in de andere auto te zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het gaat me om de uitleg van Sky.
Die zetten me volledig op het verkeerde been door te beweren dat KVY geen gridstraf zou krijgen omdat hij gezien werd als een replacement driver. DAT deel snap ik niet.
Omdat volgens Sky een eigenschap van een coureur (wel of niet replacement driver) zou uitmaken vh wel of niet krijgen ve gridstraf.. Terwijl gridstraf normaliter idd afhangt van welke onderdelen hoeveel keer zijn vervangen aan de betreffende wagen. En omdat Hartley uiteraard ook een replacement driver is, en wel gridstraf krijgt ivm de nieuwe motor (de regels die volgens Sky voor KVY zouden gelden, zouden dus ook voor Hartley moeten gelden).
Maar ik zal wel iets gemist hebben in die uitleg. Of het was het antwoord op een andere vraag dan ik dacht.
Boefjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:00 schreef Geralt het volgende:
Wtf, ik schakel in is er geen Q?!
Well done Liberty
Onder welke steen kom je vandaan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:00 schreef Geralt het volgende:
Well done Liberty
Wel alle nootjes op een stokjequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:00 schreef Geralt het volgende:
Well done Liberty
hele week aandacht naar onze pup gegaan. Ik wist het wel, maar was het ff vergeten met die wervelwind hier in huisquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom je vandaan?
22.35 volgens Ziggo sportquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:13 schreef Bluurgh het volgende:
22:40 voorbeschouwing, 23:00 start de Qquote:
feli met de pupquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
hele week aandacht naar onze pup gegaan. Ik wist het wel, maar was het ff vergeten met die wervelwind hier in huis
tot 11 uur wat anders kijkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gaat Kamphues nog even 25 minuten dom lullen
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 20:52:05@RenaultSportF1 We want a picture of Le #Aerocat in our garage! reageer retweet
twitter:RenaultSportF1 twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 21:06:55@MercedesAMGF1 Done! Now *that* was fun! https://t.co/T9tnW8ZOvS reageer retweet
Kom je daar serieus nu pas achter?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:00 schreef Geralt het volgende:
Well done Liberty
thanksquote:
Reportedquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:13 schreef Geralt het volgende:
http://i67.tinypic.com/243or3o.jpg]
Dat is hem. Voor diegene die het wil weten en hij heet Jimmy.
Excuus voor de offtopic
Komische is wel dat "zijn" wagen de nieuwe motor krijgt, maar dat hij alsnog niet met de nieuwe motor rijdtquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Van de uitleg van Sky klopte gewoon geen hout. De straf heeft betrekking op de auto en het vervangen van onderdelen daarvan en de rijder van die auto krijgt vervolgens de straf. Kvyat had de straf ook kunnen krijgen als het management van STR de keuze gemaakt had om hem in de andere auto te zetten.
lievquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:13 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Excuus voor de offtopic
Kwali is om 23:00 uur.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:13 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Excuus voor de offtopic
[ afbeelding ]
Excuus voor de offtopic
[ afbeelding ]
Excuus voor de offtopic
Ah, zeker vernoemd naar Jim Clarkquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:13 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Excuus voor de offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |