Dat is wel waar. Macht en zekerheid ligt bij degene die een ruime keuze heeft zonder daar al teveel moeite voor te doen en geen druk ervaart.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Maar eigenlijk is dat MGTOW prachtig. Dan verzieken die sneue gasten niet meer het datingleven.
Precies hetzelfde gejankzak in een youtube-je.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:16 schreef FinisFerum het volgende:
Voor mensen die vinden dat het nergens op slaat, zeer informatieve video dit
quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies hetzelfde gejankzak in een youtube-je.
Niet ingaan op de inhoud maar het gewoon afkraken als een kleuter. Typisch hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:12 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ook een pareltje van een comment op de youtube video:
Uhm. Ik zeg dus dat de inhoud precies hetzelfde gejankzak is als wat in dit topic wordt geuit.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:22 schreef FinisFerum het volgende:
Niet ingaan op de inhoud maar het gewoon afkraken als een kleuter. Typisch hoor.
Precies ja. Het is gewoon 'gejankzak'. Doe maar alsof johquote:Op maandag 30 oktober 2017 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm. Ik zeg dus dat de inhoud precies hetzelfde gejankzak is als wat in dit topic wordt geuit.
Same sob story, other medium.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:12 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ook een pareltje van een comment op de youtube video:
For thousands of years stable societies were largely patriarchal. The husband/father was generally in charge and had legal authority over his household. It was certainly possible for a man to abuse this power but in fact most men aren't brutes and are capable of actually loving their wife and kids. Also, woman were raised to helping and support their husbands, not cut his nuts off. Young men knew that growing up they would someday have that same authority in their home BUT they also had the responsibility to provide for them by their work. This societal structure was NOT perfect as people are not perfect, but it was stable and predictable. Divorce happened but it was rare prior to the 20th century. The rise of feminism has destroyed that structure and stability. Thanks ladies.
Oké Henk. Al hard aan het huilen op je maagdelijk zolderkamertje?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:25 schreef FinisFerum het volgende:
Precies ja. Het is gewoon 'gejankzak'. Doe maar alsof joh
Dat vergelijk met muizen. Lig over de grond te rollen van het lachen hier.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:16 schreef FinisFerum het volgende:
Voor mensen die vinden dat het nergens op slaat, zeer informatieve video dit
Waarom leggen we als maatschappij maagden op de pijnbank? Is toch nergens voor nodig. Zo goedkoop om iemand gelijk te diskwalificeren met zo'n opmerking.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké Henk. Al hard aan het huilen op je maagdelijk zolderkamertje?
Je mag ze toch best een beetje uitlachen als ze zich zo exhibitionistisch verenigen in een vrouwenhatersclubje?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom leggen we als maatschappij maagden op de pijnbank? Is toch nergens voor nodig.
Als je de vorige topics had gelezen, had je gezien dat ik vaak genoeg inhoudelijk heb gereageerd.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:22 schreef FinisFerum het volgende:
[..]
[..]
Niet ingaan op de inhoud maar het gewoon afkraken als een kleuter. Typisch hoor.
Dan wel ja, al is het beter ze gewoon te negeren.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je mag ze toch best een beetje uitlachen als ze zich zo exhibitionistisch verenigen in een vrouwenhatersclubje?
Ach, sodemieter op, kreng. Je bent hier om te klagen dat mevrouw niet in het middelpunt van belangstelling staat. Aandachtshoer.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké Henk. Al hard aan het huilen op je maagdelijk zolderkamertje?
Kijk, dat is interessant om te weten. Maar ongeacht het experiment, MGTOW is wel een ding. En niet zonder reden, mannen staan niet op gelijke voet met vrouwen als het gaat om rechten. En als een vrouw waarmee je seks hebt gehad 3 jaar later ineens spijt krijgt kun je zomaar worden weggezet als verkrachter. Vrouwen zijn seksueel puur, mannen seksueel corrupt, dus zo heel gek vind ik het niet dat mannen massaal de kont tegen de krib gooien.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat vergelijk met muizen. Lig over de grond te rollen van het lachen hier.
Wat een baarlijke onzin zeg.
Muizen hebben een systeem om overpopulatie tegen te gaan, niet zo raar bij een soort met zo'n actief voortplanting systeem, die in bepaalde omstandigheden zee kwalijk is.
Als er teveel muizen zijn scheiden de volwassen en dominante vrouwtjes een stof af die maakt dat de andere vrouwtjes en uiteindelijk ook zijzelf onvruchtbaar worden.
De mannetjes paren niet met vrouwtjes die onvruchtbaar zijn, dus dat die zonder de hormonen/feromonen die ze aantrekken voor voortplanting zich niet met voortplanting bezig houden is nogal logisch en vooral niet zomaar even met de mens te vergelijken.
Mensen hebben dit systeem gewoonweg niet. Het experiment dat aangehaald wordt inn dat filmpje is een hartstikke interessant onderzoek geweest, maar we weten inmiddels wel hoe dat zit en nogmaals, dat dat niets met de mens te maken heeft, niet doorgetrokken kan worden naar de mens.
Jochie toch.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:47 schreef FinisFerum het volgende:
Ach, sodemieter op, kreng. Je bent hier om te klagen dat mevrouw niet in het middelpunt van belangstelling staat. Aandachtshoer.
Precies. "You can't fire me, I quit!"quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:48 schreef Kaas- het volgende:
MGTOW is gewoon een verzonnen principe om mee te schermen als verklaring naar anderen waarom je nog maagd bent. “Nee, het is echt serieus echt mijn eigen keuze hoor!”
Mgtow is, voor zover het filmpje en wat ik er hier zo over gelezen heb, baarlijke onzin. Bedient zich van niet bestaande redenen, bedient zich van onzin argumenten (zie dat muizen verhaal). Wat maakt dat het gebakken lucht is.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:47 schreef FinisFerum het volgende:
[..]
Ach, sodemieter op, kreng. Je bent hier om te klagen dat mevrouw niet in het middelpunt van belangstelling staat. Aandachtshoer.
[..]
Kijk, dat is interessant om te weten. Maar ongeacht het experiment, MGTOW is wel een ding. En niet zonder reden, mannen staan niet op gelijke voet met vrouwen als het gaat om rechten. En als een vrouw waarmee je seks hebt gehad 3 jaar later ineens spijt krijgt kun je zomaar worden weggezet als verkrachter. Vrouwen zijn seksueel puur, mannen seksueel corrupt, dus zo heel gek vind ik het niet dat mannen massaal de kont tegen de krib gooien.
Haha, jij hebt verloren in het leven.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:47 schreef FinisFerum het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat is interessant om te weten. Maar ongeacht het experiment, MGTOW is wel een ding. En niet zonder reden, mannen staan niet op gelijke voet met vrouwen als het gaat om rechten. En als een vrouw waarmee je seks hebt gehad 3 jaar later ineens spijt krijgt kun je zomaar worden weggezet als verkrachter. Vrouwen zijn seksueel puur, mannen seksueel corrupt, dus zo heel gek vind ik het niet dat mannen massaal de kont tegen de krib gooien.
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 oktober 2017 11:47 schreef FinisFerum het volgende:
[..]
Als ik lees hoeveel onderzoek er in een dergelijke verkrachtingszaak gaat is het flauwekul van de bovenste plank om te stellen dat een vrouw zoiets makkelijk kan flikken. Daarmee wil ik niet zeggen dat er geen blunders bij justitie voorkomen, maar om te stellen dat het schering en inslag qua verkeerde uitspraken in een verkrachtingszaak zou betekenen dat justitie zwaar incapabel is in Nederland. Zoiets lijkt me voornamelijk voorbehouden aan een bananenrepubliek, niet Nederland.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:47 schreef FinisFerum het volgende:
Ja, alsof de aanhangers van MTGOW dát kunnenquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:46 schreef Hexagon het volgende:
Heerlijk die vrouwenemancipatie. Als je er mee om weet te gaan dan is het alleen maar win-win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |