abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174579393
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:51 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Zonder een dak boven je hoofd ga je dood?
Als het vriest dat het kraakt en je moet in een kartonnen doos slapen zit die kans er dik in ja.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:52:45 #52
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174579397
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:50 schreef probeer het volgende:
Jouw recht op seks zou dan impliceren dat een ander daar aan mee MOET doen. Want jij hebt er immers recht op, en zonder een ander kan jij dat recht niet vervullen. Compleet bizar.
Nope. Recht op een dak boven je hoofd betekent toch ook niet dat elke huisbaas verplicht is om een woning aan je te verhuren? Prostituees blijven vrij om klanten te weigeren; de overheid verschaft slechts financiële ondersteuning voor prostitueebehoeftigen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:53:17 #53
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174579419
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:52 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als het vriest dat het kraakt en je moet in een kartonnen doos slapen zit die kans er dik in ja.
Nochtans weet menig dakloze in Nederland de winter te overleven.
pi_174579712
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:52 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nope. Recht op een dak boven je hoofd betekent toch ook niet dat elke huisbaas verplicht is om een woning aan je te verhuren? Prostituees blijven vrij om klanten te weigeren; de overheid verschaft slechts financiële ondersteuning voor prostitueebehoeftigen.
Fair enough, een 1e levensbehoefte maakt niet dat de overheid daarin moet voorzien, hooguit dat ze er (in sommige gevallen) mee helpen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 22 oktober 2017 @ 16:07:54 #55
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174579966
Er zijn toch uitkeringen? Rook je een shaggie minder en ga je van het bespaarde geld langs zo'n lekkere natte Spaanse. Met je hoersubsidie. :')
pi_174580018
quote:
9s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:07 schreef Nobu het volgende:
Er zijn toch uitkeringen? Rook je een shaggie minder en ga je van het bespaarde geld langs zo'n lekkere natte Spaanse. Met je hoersubsidie. :')
Shag en halve liters zijn natuurlijk ook eerste levensbehoeften dus daar moeten we ook toeslag voor geven!
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_174582007
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[..]

Dat is dus seks zonder relatie, buitenshuis, met een niet-collega en zonder gepraat (voor, tijdens of na).

Klinkt als de droom van menig man.
Dat lijstje :'( :D

Maar bedoelen ze met 'geen celibaat' ècht seks met mannen!? Niet gewoon seks met vrouwen!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174582100
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Want zonder seks ga je dood?
Zonder seks leven jouw genen iig niet voort.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174582123
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Huursubsidie (en sociale huur en wat dies meer zij) voorziet iedereen in een eerste levensbehoefte; seks is ook een eerste levensbehoefte. Masturberen is geen seks, zoals een afdakje geen woning is.
Seks is geen eerste levensbehoefte. Liefde en menselijk contact wel. Dat hoeft niet in een relatie.
pi_174582151
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nochtans weet menig dakloze in Nederland de winter te overleven.
Velen ook niet. Er worden regelmatig doodgevroren daklozen gevonden.
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:33:17 #61
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174582384
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:23 schreef viceversa het volgende:

[..]

Seks is geen eerste levensbehoefte. Liefde en menselijk contact wel. Dat hoeft niet in een relatie.
Seks wordt wel degelijk tot de eerste levensbehoeften gerekend, zie bv. Maslows behoeftepiramide.
quote:
4s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:24 schreef viceversa het volgende:

[..]

Velen ook niet. Er worden regelmatig doodgevroren daklozen gevonden.
Regelmatig? Lijkt me overdreven, ik zie hier al jaren dezelfde daklozen. Al zal ik niet betwisten dat dakloos zijn ongetwijfeld ongezond is, maar dat geldt net zo goed voor geen seks hebben.
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:33:59 #62
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174582399
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:19 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat lijstje :'( :D

Maar bedoelen ze met 'geen celibaat' ècht seks met mannen!? Niet gewoon seks met vrouwen!?
Dat een WGTOW'er nog seks mag hebben met een vrouw spreekt voor zich, dus die vraag gaat inderdaad over heteroseks.
pi_174585489
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:33 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat een WGTOW'er nog seks mag hebben met een vrouw spreekt voor zich, dus die vraag gaat inderdaad over heteroseks.
Logischerwijs betekent dat dat de MGTOW's ook maar mooi seks mogen hebben met mannen, want seks met vrouwen is geen eerste levensbehoefte.

Of hebben de vrouwen ook recht op de door jou voorgestelde zolderkamer-toeslag?
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:09:25 #64
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174586000
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Logischerwijs betekent dat dat de MGTOW's ook maar mooi seks mogen hebben met mannen, want seks met vrouwen is geen eerste levensbehoefte.
Volgens mij begrijp je de post waar je op reageert verkeerd.
quote:
Of hebben de vrouwen ook recht op de door jou voorgestelde zolderkamer-toeslag?
Een vrouw hoeft Tinder maar te installeren en kan zo kiezen uit tientallen (zo niet honderden) mannen voor een seksdate.
pi_174586272
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:09 schreef 2thmx het volgende:

Een vrouw hoeft Tinder maar te installeren en kan zo kiezen uit tientallen (zo niet honderden) mannen voor een seksdate.
Die feministische vrouwen hebben de seks met mannen toch afgezworen en willen het alleen met vrouwen doen? Als dat niet zo is dan is de gedachtengang óf hypocriet, óf zouden ze net zoveel "recht" moeten hebben op hetero-seks als de mannen waar je het nu over hebt.

Dus óf de vrouwen én de mannen krijgen evenveel "compensatie", of ze kiezen er zelf voor om gewoon droog te staan.

Als je het probleem alleen op de mannen betrekt dan geef je gewoon toe dat het misplaatste frustratie is en je alleen maar een incel bent die zijn verhaaltje in een wat mooier jasje probeert te verkopen.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:30:07 #66
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174586632
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:18 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Die feministische vrouwen hebben de seks met mannen toch afgezworen en willen het alleen met vrouwen doen?
Neen, dat staat nergens.
quote:
Als dat niet zo is dan is de gedachtengang óf hypocriet, óf zouden ze net zoveel "recht" moeten hebben op hetero-seks als de mannen waar je het nu over hebt.
Tinder aanslingeren = heteroseks scoren, voor vrouwen dan.
pi_174586696
quote:
18s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:30 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Neen, dat staat nergens.

[..]

Tinder aanslingeren = heteroseks scoren, voor vrouwen dan.
Tja, die vrouwen hebben toch ergens seks mee want die mannen komen niet uit het luchtledige. Waarom ben jij daar als MGTOW dan niet één van?

Volgens mij probeer je alleen maar te beargumenteren dat je gebrek aan aantrekkelijkheid een "handicap" is en je daarom je handje op mag houden voor seks. Hoepel toch een keer op.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:40:07 #68
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174586971
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Tja, die vrouwen hebben toch ergens seks mee want die mannen komen niet uit het luchtledige. Waarom ben jij daar als MGTOW dan niet één van?
:D Je posts zijn werkelijk onnavolgbaar.
quote:
Volgens mij probeer je alleen maar te beargumenteren dat je gebrek aan aantrekkelijkheid een "handicap" is en je daarom je handje op mag houden voor seks. Hoepel toch een keer op.
't Argument is betrekkelijk eenvoudig. Gegeven dat:
- We leven in een land waarin de overheid mensen financieel ondersteunt om in hun eerste levensbehoeften te voorzien;
- Seks een eerste levensbehoefte is;
- Voor sommige mannen seks moeilijk bereikbaar is.

Stel ik: voer subsidies voor prostitueebezoekjes in. Dat kan je uiteraard, net als de zorg- en huurtoeslag, inkomensafhankelijk maken.

De reden waarom deze subsidie niet voor vrouwen ingevoerd hoeft te worden is omdat elke vrouw seks kan krijgen door pakweg een kwartiertje op Tinder rond te hangen.
pi_174587304
Je hebt nog altijd niet beargumenteerd waarom de overheid seks met vrouwen moet subsidiëren, als er genoeg mannen beschikbaar zijn die bereid zijn om het met die mannen te doen. Bovendien zijn er genoeg vrouwen die geen succes hebben op de seks-"markt" omdat ze voor de mannen niet aantrekkelijk zijn.

Seks is dan een eerste levensbehoefte, maar seks met een 8 of een 9 is dat niet. Ik zie een heel mooie overlap met de vrouwen die het ook niet lukt om aan de man te komen.

Dat die mannen daar misschien zelf geen zin in hebben, daar kan de overheid weinig aan doen. Net zo goed als ze niet voor iedereen een villa aanbieden om in te wonen als je ook in een flatje kan wonen.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:50:23 #70
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174587375
Beetje vreemd dat mensen hier serieus op ingaan. Ik denk dat je iemand die voor een "hoerensubsidie" is niet meer kan helpen. Wellicht dat een psychiater hier meer mee kan?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:44 #71
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174587538
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:48 schreef Stoney3K het volgende:
Je hebt nog altijd niet beargumenteerd waarom de overheid seks met vrouwen moet subsidiëren, als er genoeg mannen beschikbaar zijn die bereid zijn om het met die mannen te doen.
Omdat de meeste mannen niet homoseksueel zijn?
quote:
Bovendien zijn er genoeg vrouwen die geen succes hebben op de seks-"markt" omdat ze voor de mannen niet aantrekkelijk zijn.
Als een vrouw kan aantonen dat ze na een dagje op Tinder nóg geen seksdate heeft kunnen scoren, dan komt ook zij in aanmerking voor de subsidie. Hierbij gaat het wel om <1% van de vrouwen, naar verwachting.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:56:16 #72
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174587589
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Quotidien het volgende:
Beetje vreemd dat mensen hier serieus op ingaan. Ik denk dat je iemand die voor een "hoerensubsidie" is niet meer kan helpen. Wellicht dat een psychiater hier meer mee kan?
Je vindt prostituees bezoeken raar/verkeerd? Je vindt financiële ondersteuning vanuit de overheid in z'n algemeenheid gestoord? Of alleen de combinatie van beide? Zo ja, waarom dan?
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:57:17 #73
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174587627
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je vindt prostituees bezoeken raar/verkeerd? Je vindt financiële ondersteuning vanuit de overheid in z'n algemeenheid gestoord? Of alleen de combinatie van beide? Zo ja, waarom dan?
Ja, ik zeg inderdaad dat ik financiele ondersteuning vanuit de overheid gestoord vind.
Wat voor een mentale acrobatiek moet je uitvoeren om dat uit mijn post te trekken zeg.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:59:26 #74
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174587721
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:57 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja, ik zeg inderdaad dat ik financiele ondersteuning vanuit de overheid gestoord vind.
Wat voor een mentale acrobatiek moet je uitvoeren om dat uit mijn post te trekken zeg.
Mijn voorstel is een combinatie van a (prostituees bezoeken) en b (een subsidie hiervoor). Ik vraag of je a gestoord vindt, b gestoord vindt of alleen de combinatie van beide. Aangenomen dat alleen dit laatste het geval is, is de vervolgvraag: waarom?
  zondag 22 oktober 2017 @ 21:04:08 #75
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174587903
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:59 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mijn voorstel is een combinatie van a (prostituees bezoeken) en b (een subsidie hiervoor). Ik vraag of je a gestoord vindt, b gestoord vindt of alleen de combinatie van beide. Aangenomen dat alleen dit laatste het geval is, is de vervolgvraag: waarom?
www.reddit.com/r/incels

Misschien kun je beter daar je discussie voortzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')