Als het vriest dat het kraakt en je moet in een kartonnen doos slapen zit die kans er dik in ja.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:51 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Zonder een dak boven je hoofd ga je dood?
Nope. Recht op een dak boven je hoofd betekent toch ook niet dat elke huisbaas verplicht is om een woning aan je te verhuren? Prostituees blijven vrij om klanten te weigeren; de overheid verschaft slechts financiële ondersteuning voor prostitueebehoeftigen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:50 schreef probeer het volgende:
Jouw recht op seks zou dan impliceren dat een ander daar aan mee MOET doen. Want jij hebt er immers recht op, en zonder een ander kan jij dat recht niet vervullen. Compleet bizar.
Nochtans weet menig dakloze in Nederland de winter te overleven.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:52 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als het vriest dat het kraakt en je moet in een kartonnen doos slapen zit die kans er dik in ja.
Fair enough, een 1e levensbehoefte maakt niet dat de overheid daarin moet voorzien, hooguit dat ze er (in sommige gevallen) mee helpen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:52 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nope. Recht op een dak boven je hoofd betekent toch ook niet dat elke huisbaas verplicht is om een woning aan je te verhuren? Prostituees blijven vrij om klanten te weigeren; de overheid verschaft slechts financiële ondersteuning voor prostitueebehoeftigen.
Shag en halve liters zijn natuurlijk ook eerste levensbehoeften dus daar moeten we ook toeslag voor geven!quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:07 schreef Nobu het volgende:
Er zijn toch uitkeringen? Rook je een shaggie minder en ga je van het bespaarde geld langs zo'n lekkere natte Spaanse. Met je hoersubsidie.
Dat lijstjequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:35 schreef 2thmx het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus seks zonder relatie, buitenshuis, met een niet-collega en zonder gepraat (voor, tijdens of na).
Klinkt als de droom van menig man.
Seks is geen eerste levensbehoefte. Liefde en menselijk contact wel. Dat hoeft niet in een relatie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Huursubsidie (en sociale huur en wat dies meer zij) voorziet iedereen in een eerste levensbehoefte; seks is ook een eerste levensbehoefte. Masturberen is geen seks, zoals een afdakje geen woning is.
Velen ook niet. Er worden regelmatig doodgevroren daklozen gevonden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:53 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nochtans weet menig dakloze in Nederland de winter te overleven.
Seks wordt wel degelijk tot de eerste levensbehoeften gerekend, zie bv. Maslows behoeftepiramide.quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:23 schreef viceversa het volgende:
[..]
Seks is geen eerste levensbehoefte. Liefde en menselijk contact wel. Dat hoeft niet in een relatie.
Regelmatig? Lijkt me overdreven, ik zie hier al jaren dezelfde daklozen. Al zal ik niet betwisten dat dakloos zijn ongetwijfeld ongezond is, maar dat geldt net zo goed voor geen seks hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:24 schreef viceversa het volgende:
[..]
Velen ook niet. Er worden regelmatig doodgevroren daklozen gevonden.
Dat een WGTOW'er nog seks mag hebben met een vrouw spreekt voor zich, dus die vraag gaat inderdaad over heteroseks.quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat lijstje![]()
![]()
Maar bedoelen ze met 'geen celibaat' ècht seks met mannen!? Niet gewoon seks met vrouwen!?
Logischerwijs betekent dat dat de MGTOW's ook maar mooi seks mogen hebben met mannen, want seks met vrouwen is geen eerste levensbehoefte.quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat een WGTOW'er nog seks mag hebben met een vrouw spreekt voor zich, dus die vraag gaat inderdaad over heteroseks.
Volgens mij begrijp je de post waar je op reageert verkeerd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:49 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Logischerwijs betekent dat dat de MGTOW's ook maar mooi seks mogen hebben met mannen, want seks met vrouwen is geen eerste levensbehoefte.
Een vrouw hoeft Tinder maar te installeren en kan zo kiezen uit tientallen (zo niet honderden) mannen voor een seksdate.quote:Of hebben de vrouwen ook recht op de door jou voorgestelde zolderkamer-toeslag?
Die feministische vrouwen hebben de seks met mannen toch afgezworen en willen het alleen met vrouwen doen? Als dat niet zo is dan is de gedachtengang óf hypocriet, óf zouden ze net zoveel "recht" moeten hebben op hetero-seks als de mannen waar je het nu over hebt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:09 schreef 2thmx het volgende:
Een vrouw hoeft Tinder maar te installeren en kan zo kiezen uit tientallen (zo niet honderden) mannen voor een seksdate.
Neen, dat staat nergens.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:18 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die feministische vrouwen hebben de seks met mannen toch afgezworen en willen het alleen met vrouwen doen?
Tinder aanslingeren = heteroseks scoren, voor vrouwen dan.quote:Als dat niet zo is dan is de gedachtengang óf hypocriet, óf zouden ze net zoveel "recht" moeten hebben op hetero-seks als de mannen waar je het nu over hebt.
Tja, die vrouwen hebben toch ergens seks mee want die mannen komen niet uit het luchtledige. Waarom ben jij daar als MGTOW dan niet één van?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Neen, dat staat nergens.
[..]
Tinder aanslingeren = heteroseks scoren, voor vrouwen dan.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Tja, die vrouwen hebben toch ergens seks mee want die mannen komen niet uit het luchtledige. Waarom ben jij daar als MGTOW dan niet één van?
't Argument is betrekkelijk eenvoudig. Gegeven dat:quote:Volgens mij probeer je alleen maar te beargumenteren dat je gebrek aan aantrekkelijkheid een "handicap" is en je daarom je handje op mag houden voor seks. Hoepel toch een keer op.
Omdat de meeste mannen niet homoseksueel zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:48 schreef Stoney3K het volgende:
Je hebt nog altijd niet beargumenteerd waarom de overheid seks met vrouwen moet subsidiëren, als er genoeg mannen beschikbaar zijn die bereid zijn om het met die mannen te doen.
Als een vrouw kan aantonen dat ze na een dagje op Tinder nóg geen seksdate heeft kunnen scoren, dan komt ook zij in aanmerking voor de subsidie. Hierbij gaat het wel om <1% van de vrouwen, naar verwachting.quote:Bovendien zijn er genoeg vrouwen die geen succes hebben op de seks-"markt" omdat ze voor de mannen niet aantrekkelijk zijn.
Je vindt prostituees bezoeken raar/verkeerd? Je vindt financiële ondersteuning vanuit de overheid in z'n algemeenheid gestoord? Of alleen de combinatie van beide? Zo ja, waarom dan?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Quotidien het volgende:
Beetje vreemd dat mensen hier serieus op ingaan. Ik denk dat je iemand die voor een "hoerensubsidie" is niet meer kan helpen. Wellicht dat een psychiater hier meer mee kan?
Ja, ik zeg inderdaad dat ik financiele ondersteuning vanuit de overheid gestoord vind.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:56 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je vindt prostituees bezoeken raar/verkeerd? Je vindt financiële ondersteuning vanuit de overheid in z'n algemeenheid gestoord? Of alleen de combinatie van beide? Zo ja, waarom dan?
Mijn voorstel is een combinatie van a (prostituees bezoeken) en b (een subsidie hiervoor). Ik vraag of je a gestoord vindt, b gestoord vindt of alleen de combinatie van beide. Aangenomen dat alleen dit laatste het geval is, is de vervolgvraag: waarom?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, ik zeg inderdaad dat ik financiele ondersteuning vanuit de overheid gestoord vind.
Wat voor een mentale acrobatiek moet je uitvoeren om dat uit mijn post te trekken zeg.
www.reddit.com/r/incelsquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:59 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mijn voorstel is een combinatie van a (prostituees bezoeken) en b (een subsidie hiervoor). Ik vraag of je a gestoord vindt, b gestoord vindt of alleen de combinatie van beide. Aangenomen dat alleen dit laatste het geval is, is de vervolgvraag: waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |