Zin in Partizan - Skenderbeu zeg.quote:
Beladen duel tussen Servië en Albaniëquote:Op donderdag 2 november 2017 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zin in Partizan - Skenderbeu zeg.
Davy op de tribune?quote:Op donderdag 2 november 2017 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Milan: Donnarumma; Musacchio, Bonucci, Romagnoli; Borini, Montolivo, Calhanoglu, Locatelli, Rodriguez; André Silva, Cutrone
Villarreal: Barbosa; Gaspar, Alvaro, Victor Ruiz, Marin; Soriano, Rodrigo; Trigueros; Fornals; Bakambu, Bacca
Everton: Pickford; Kenny, Martina, Williams, Holgate; Schneiderlin, Baningime, Gueye; Lennon, Lookman, Sigurdsson (met Klaassen op de bank)
Lol nee.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat heb je er net sneaky bijgezet.
Dit is het Europa League-topic.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:20 schreef Smoofie het volgende:
Lol op eenvandaag over een wijk in limburg, ze durfen niet eens te zeggen dat jet allemaal marokkanen zijn die de criminelen zijn
Oh lol atfquote:Op donderdag 2 november 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is het Europa League-topic.
Shut it downquote:Op donderdag 2 november 2017 18:20 schreef Smoofie het volgende:
Lol op eenvandaag over een wijk in limburg, ze durfen niet eens te zeggen dat jet allemaal marokkanen zijn die de criminelen zijn
Lang, sterk, donker en fysiek?quote:Op donderdag 2 november 2017 18:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Prima 11 voor de Gijp bingokaart.
Uiteraard, waan-zin-nige tv.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd dan?
Of bedoel je GijsGod
Over 28 minuutjes jaquote:Op donderdag 2 november 2017 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet braaf het schakelkanaal aan.
ik ga live milan uitlachenquote:Op donderdag 2 november 2017 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet braaf het schakelkanaal aan.
Is ook niks bijzondersquote:Op donderdag 2 november 2017 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Shakthar is een bij elkaar geraapt elftalletje
Ik snap die opstelling niet helemaal. Ik snap dat Rodriguez de linkerwingback is maar wie is de rechterwingback?quote:
Boven Napoli eindigen, dan kun je niks.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Shakthar is een bij elkaar geraapt elftalletje
En een hoop Brazilianen zitten daar al langer en gaan zelfs voor Oekraïne voetballen.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Boven Napoli eindigen, dan kun je niks.
Verloop van die selectie is door de problemen daar sowieso bijzonder klein.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En een hoop Brazilianen zitten daar al langer en gaan zelfs voor Oekraïne voetballen.
Weet ik veel. Ik snap niks van die hele trainerquote:Op donderdag 2 november 2017 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap die opstelling niet helemaal. Ik snap dat Rodriguez de linkerwingback is maar wie is de rechterwingback?
Ja jammer inderdaadquote:Op donderdag 2 november 2017 18:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die outfitjes van lellebel voor dat programmaatje zijn net zo matig als het programma zelf.
Mijn uitslagenapp zegt Boriniquote:Op donderdag 2 november 2017 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap die opstelling niet helemaal. Ik snap dat Rodriguez de linkerwingback is maar wie is de rechterwingback?
Hoeveel levens heeft Montella überhaupt?quote:Op donderdag 2 november 2017 18:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik snap niks van die hele trainer
Misschien is het gewoon een grote luchtbel en kunnen ze niks beters halen.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel levens heeft Montella überhaupt?
Klaassen staat er al weken niet in, dus dit gaat niet op.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gepasseerd door een jeugdspeler van 19
Dan is hij nog steeds gepasseerdquote:Op donderdag 2 november 2017 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen staat er al weken niet in, dus dit gaat niet op.
Een juichpost voor Bacca omdat hij de ban brak voor deze avond, niet omdat ik de goal zagquote:Op donderdag 2 november 2017 19:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heb jij een turbo schakelkanaal?
Wss nog steeds fitter dan Tighadouini nuquote:Op donderdag 2 november 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan #viesdik op je eerste training komen
2 goals en 1 assist afgelopen weekend tegen Zenit voor de strijd om de koppositie.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Farfan, speelt die nog steeds
Je ziet toch wat oude Eredivisiegoden langskomen op zo'n avond hè
33 pas johquote:Op donderdag 2 november 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Farfan, speelt die nog steeds
Je ziet toch wat oude Eredivisiegoden langskomen op zo'n avond hè
En dat terwijl Zenit allemaal Argentijntjes heeft gehaald in de zomer.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
2 goals en 1 assist afgelopen weekend tegen Zenit voor de strijd om de koppositie.
Notts County oidquote:Op donderdag 2 november 2017 19:38 schreef TLC het volgende:
Tsja, Everton speelt nagenoeg nergens meer voor en nog zit Klaassen op de bank, aan welke club zal Everton Davy binnenkort verhuren ?
Sutton United, zijn niveauquote:Op donderdag 2 november 2017 19:38 schreef Ties02 het volgende:
Martina komt erg ongelukkig ten val. Ziet er niet goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |